O1 hoří budíky VYŘEŠENO

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
favo18
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 16 led 2010, 14:42
Odpovědi: 0

O1 hoří budíky VYŘEŠENO

Příspěvek od favo18 »

Zdravím, mam tu oct. 1 1.9tdi, vyhořeli muu budíky, sehnal jsem jiné ale když je připojím začne se to opět tavit, ve vagu to hlásí zkrat vedení na chlazení a palivoměr. se starýma budíkama to jede ale nefunguje palivoměr ani teplota. někdo nějaký tip? Bo musím líst po kabelech?
Naposledy upravil(a) favo18 dne 28 črc 2013, 06:31, celkem upraveno 1 x.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

asi kabeláž v motoru...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

ALTIK? Nepřebíjí to nějak extra moc?Třeba na 20V?Jen hádám...
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
favo18
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 16 led 2010, 14:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo18 »

altík ne, dělá to i když neběží motor
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Tak je svazek šlahlej někde. Hledat a hledat v kablikach.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
favo18
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 16 led 2010, 14:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo18 »

jedině, nic jineho mi nezbiva
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 24 zář 2009, 12:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od dibarbora »

zase ti diagnostika napisala po com konkretnom mas ist.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
favo18
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 16 led 2010, 14:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo18 »

tak po dalším bádání stále bez výsledku, chjo budu muset rozebírat dál. někdo nějaký další tip? díky
favo18
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 16 led 2010, 14:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo18 »

takže konečně vyřešeno, vyl total vypálenej konektor pod kaslíkem baterky v motorovém prostoru, hlavně nechápu jak mohl být celej mokrej, jestli se to vysráželo bo co nevím ale závada odstraněna. ale díky za snahu
luckyluke_007
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 31 črc 2013, 13:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od luckyluke_007 »

Ahoj, mám ten samý problém. Co jsi s konektorem udělal? Vyměnil jsi celý kabelový svazek?
Lu82
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Registrován: 30 lis 2009, 11:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lu82 »

Ahoj vyměnil jen konektory a kabelaž cca 5cm od konektoru (přepajel)
Octa TDI ALH S764,VA,EGR off,KAT off,GGU + jednohmota,spojka HDS,brzdy RS powered by TDIfun 155PS/373nm
luckyluke_007
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 31 črc 2013, 13:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od luckyluke_007 »

Ty konektory se dají samostatně koupit? Já zvažoval že bych je ušmikl a kabely spojil napřímo bez konektorů...
favo18
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 16 led 2010, 14:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo18 »

jj, jen jsem je utřihl a napájel na sebe, super práce. ale je klid. ani jsem se nepídíl po tom jestli se dají koupit. bylo v nich vlhko- tudíž zkrat. takhle je klid.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“