Madumoil?
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Zdravím na dodaz jaké jsou zkušenosti z firmou madumoli musím odpovědět,žě dobré.Sám jsem si nechal předělat dva tahače zn.Renault a při ceně rostliného oleje kolem 20 korun musím být spokojený,když najezdím 3800km měsíčně .Jezdím i v zimě a neměl jsem žádny menší problém jsem spokojený a uvažuji,že si nechám předělat i svou dieslovou Audinku
Ha Ha Ha Maryne co to plkáš za blbosti? Najet tahačem Renault 3800km měsíčně tak žádný dopravce nepřežije ani měsíc. To jezdíš za 200 Kč/km ? A olej za 20Kč/litr to je pěkně drahé to v Německu je za 18,70 Kč a čistý rafinát v ČR ještě levnější. Zprávy letíci od Ostravy mám taky trochu jiné. Není dobré dělat reklamu takovým způsobem můžem se spojit pokud máš zájem a vyměnit zkušenosti pokud je to co píšeš pravda.
U nás 2 x tahač Renault ( Magnum a Premium Euro3 a 2. )Magnum upraven v Německu v roce 2005 firma Oilcat dodnes bez problému. Premium upraven 2006 Rapidoil Hako Ostrava do třech měsíců vše předěláno po našem ( totální podvod ) v háji 50 000 Kč a dalších 40 000 Kč za opravu vstřikovacího čerpadla. Olej profi čištěný sežrali krávy motoru nechutnal. Takže slyším Ostrava olej a startuji tanky. Firma byla samozřejmě tak seriozní že nám nevrátila nic a lidé hrají mrtvé brouky.
U nás 2 x tahač Renault ( Magnum a Premium Euro3 a 2. )Magnum upraven v Německu v roce 2005 firma Oilcat dodnes bez problému. Premium upraven 2006 Rapidoil Hako Ostrava do třech měsíců vše předěláno po našem ( totální podvod ) v háji 50 000 Kč a dalších 40 000 Kč za opravu vstřikovacího čerpadla. Olej profi čištěný sežrali krávy motoru nechutnal. Takže slyším Ostrava olej a startuji tanky. Firma byla samozřejmě tak seriozní že nám nevrátila nic a lidé hrají mrtvé brouky.
Toto forum slouží k vzájemné výměně zkušeností, informací pro lidi kteří jezdí na alternativní paliva ovšem informací seriózních a pravdivých hlavně. kdyby jsi třeba napsal já se spletl najezdíme měsíčně 38 000 km což i to je možné beru to. Ale tahle ve mně zůstává pochybnost že je pravda co tady tvrdíš. To že můžeš mít olej o 1.50 Kč levnější a to čistý řepkový rafinát ( ne že bych ho vnucoval ) to tě nebere o výměnu zkušeností taky nestojíš tak co tady vlastně hledáš? Tvůj první příspěvek v životě = REKLAMA
Nechapu naco si naletěl zaco si zaplatil 50Tis Kč?Co se vlastně stalo ?Přestavba nebyla 100%? Dík za infotruck píše:Ha Ha Ha Maryne co to plkáš za blbosti? Najet tahačem Renault 3800km měsíčně tak žádný dopravce nepřežije ani měsíc. To jezdíš za 200 Kč/km ? A olej za 20Kč/litr to je pěkně drahé to v Německu je za 18,70 Kč a čistý rafinát v ČR ještě levnější. Zprávy letíci od Ostravy mám taky trochu jiné. Není dobré dělat reklamu takovým způsobem můžem se spojit pokud máš zájem a vyměnit zkušenosti pokud je to co píšeš pravda.
U nás 2 x tahač Renault ( Magnum a Premium Euro3 a 2. )Magnum upraven v Německu v roce 2005 firma Oilcat dodnes bez problému. Premium upraven 2006 Rapidoil Hako Ostrava do třech měsíců vše předěláno po našem ( totální podvod ) v háji 50 000 Kč a dalších 40 000 Kč za opravu vstřikovacího čerpadla. Olej profi čištěný sežrali krávy motoru nechutnal. Takže slyším Ostrava olej a startuji tanky. Firma byla samozřejmě tak seriozní že nám nevrátila nic a lidé hrají mrtvé brouky.
Peugeot 405 1.8Td zatím jen experimenty s olejem uvidíme
Je to tak šlo přestavbu u Ostravské firmy RAPIDOIL - Hako . Bylo to v lednu 2006 tato firma byla prezentována jako pobočka Pražského Rapidoilu a na internetu mněly stránky kde se uváděli jak spolupracují s firmou v Německu na vývoji sned i kosmické rakety na olej. Upravoval se tahač Renault Premium trvalo to 14 dní a výsledek byl šokující a to jak po stránce funkční tak zpracování. Stálo to těch vzpomínaných 50 000 Kč.
Dodávali i olej profi čištěný ten nás stál za tři měsice dalších 40 000 Kč za opravu vstřikovacího čerpadla. V tu dobu jsme mněli už tři měsice upravený tahač Renault Magnum z Německa a mohu zodpovědně říct že do dnešního dne se na systém nesáhlo. Úprava stála 3000 Euro. Měsíční spotřeba kolem 3000 l oleje najeto kolem 12 000 km. Tedy dnes kolem 200 000km. Olej jsme tankovali jen u jedné firmy a dnes po doporučení u všech benzinek v Německu nabo Rakousku. Takže celé auto nepodařené jsme upravili podle Německé verze a je pokoj. Stálo to hodně času nervů a peňez proto si myslím že je dobré upozornit na takové rádoby firmy jak kolega nazval chytré a já dodám sprostě vyčurané. Dnes tuto firmu v podstatě nenajdete, ale určité osoby se motají v Ostravě zase kolem dalších vědců takže Buďte všichni obezřetní, ať nanaletíte jako já. Jen pro ilustraci uvádím že jako filtr rostlinného oleje bylo použito celé těleso filtru motorového oleje ze staré Avie s papírovou vložkou. Dnes již mám bohaté zkušenosti s tímto provozem a všemi oleji a Meřem, sleduji pozorně toto fórum a musel jsem reagovat na příspěvek, který již sám o sobě napovídal že čísla které tam pisatel uváděl jsou buď omylem a nebo neví o čem píše. Vám všem ( malá auta ) fandím jak si to všechno vychytáváte sami a jen tak dále.
Dodávali i olej profi čištěný ten nás stál za tři měsice dalších 40 000 Kč za opravu vstřikovacího čerpadla. V tu dobu jsme mněli už tři měsice upravený tahač Renault Magnum z Německa a mohu zodpovědně říct že do dnešního dne se na systém nesáhlo. Úprava stála 3000 Euro. Měsíční spotřeba kolem 3000 l oleje najeto kolem 12 000 km. Tedy dnes kolem 200 000km. Olej jsme tankovali jen u jedné firmy a dnes po doporučení u všech benzinek v Německu nabo Rakousku. Takže celé auto nepodařené jsme upravili podle Německé verze a je pokoj. Stálo to hodně času nervů a peňez proto si myslím že je dobré upozornit na takové rádoby firmy jak kolega nazval chytré a já dodám sprostě vyčurané. Dnes tuto firmu v podstatě nenajdete, ale určité osoby se motají v Ostravě zase kolem dalších vědců takže Buďte všichni obezřetní, ať nanaletíte jako já. Jen pro ilustraci uvádím že jako filtr rostlinného oleje bylo použito celé těleso filtru motorového oleje ze staré Avie s papírovou vložkou. Dnes již mám bohaté zkušenosti s tímto provozem a všemi oleji a Meřem, sleduji pozorně toto fórum a musel jsem reagovat na příspěvek, který již sám o sobě napovídal že čísla které tam pisatel uváděl jsou buď omylem a nebo neví o čem píše. Vám všem ( malá auta ) fandím jak si to všechno vychytáváte sami a jen tak dále.
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 03 čer 2007, 17:35
Rád bych se zapojil do této poněkud divoké debaty ,naprosto souhlasím s Truckem pokud tady někdo uvádi nesmysly a dělá si reklamu neni to zrovna vhodné forum jak se zviditelnit.Na druhou stranu musím napsat svůj názor a zkušenost které mám z přestavbou vozidla .U firmy madumoli jsme si nechali předělat Škoda Octavie 1,9Tdi combi na taxikářinu a musim řici,že jsme udělali dobře dělali nám to v autorizovaném servise a zatím jsme měli jen jeden malý problém s ohřevem ,který byl vyřešen.Toto je pouze má zkušenost a nepřipadá mi,že by to nebyla seriozni firma myslím,že těch firem které se tím zabývají je asi více,tak je třeba se poradit aby čolvěk nenaletěl jak píše tady Truck.Ps:olej si tam lijeme svůj sázime na jistotu
Takže Dušan se nám napřed převtělil do maryna a teď se zase maryn převtělil do fridolina.x - no převtělení ho ale nezměnilo pořád dělají reklamu (jak tady někdo psal) převtělenému RapiOilu - Hako.
Asi začnu věřit na posmrtný život
Dejte , pls, už s tou reklamou pokoj.
My vám to tady navíc baštíme a pořád na vaše příspěvky reagujeme - no můžeme si za vás sami
Asi začnu věřit na posmrtný život
Dejte , pls, už s tou reklamou pokoj.
My vám to tady navíc baštíme a pořád na vaše příspěvky reagujeme - no můžeme si za vás sami