Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No jenze lidi co jsou v tomto laici a jezdi delsi trasy, tak s tim najedou treba 25000 ... A kdo jezdi kratsi trasy, mesto, tam jsem nekde cetl, mozna i tady, ze po cca 7,5t km uz je olej na picku ... je to jen o tom kde a jak jezdis ... ale LL proste neni dobra varianta ... obecne na vse ...
Jinak podle mne to bude tak 25% LL oleje a 75% pruseru nekvalitni saly ... preste zmetci setri kde se da ... bohuzel uz i auta jsou do prdele rychle jako notebooky, TV, pracky ...
Ono proc by neusetrili, vydelaji jeste na servisu a tech par lidi kteri splni podminky kulance prezijou ... znamemu vyletla ojnice a nastesti to mel najeto tesne pod 100t km a kulance byla 70% ...
No jo jenze polomotor BXE stoji 75t Kc + prace a kupa blbosti okolo...
Takze stejne ho to 30t stalo
Jinak podle mne to bude tak 25% LL oleje a 75% pruseru nekvalitni saly ... preste zmetci setri kde se da ... bohuzel uz i auta jsou do prdele rychle jako notebooky, TV, pracky ...
Ono proc by neusetrili, vydelaji jeste na servisu a tech par lidi kteri splni podminky kulance prezijou ... znamemu vyletla ojnice a nastesti to mel najeto tesne pod 100t km a kulance byla 70% ...
No jo jenze polomotor BXE stoji 75t Kc + prace a kupa blbosti okolo...
Takze stejne ho to 30t stalo
možností je vcelku dost od hodně orientačních ( http://www.oleje.cz/p/motor-check-up-mcu-1-494 ) po laboratorní s obvykle o něco vyšší cenovkou. Něco málo tady: http://www.oleje.cz/forum/tribotechnick ... 574fe60833
nebo tady něco o Fuchs titan a BXE - http://www.bobistheoilguy.com/forums/ub ... ost2432675
nebo tady něco o Fuchs titan a BXE - http://www.bobistheoilguy.com/forums/ub ... ost2432675
pašíkombi AFN B597
ta papirkova metoda, Motor Check Up, funguje i s normalnim papirem do kopirky, kapni na nej kapku, vytiskni si od nich ten navod a pak muzes poznavat ... ja to resil kvuli podezreni na naftu v oleji, podle toho testu OK, a skutecne je makovci prelili olej ...
Ale je to hrube oriantacni, nicmene jsem zkousel vice variant a jaktakz to sedelo ...
Hlavne to nekupovat za 300!
Edit : Jinak jestli chces neco na 100% potvrdit, tak jedine laborator, nicmen u ans to neni moc levne ... od cca 1500 ... idealne nejaky znamy znameho co dela v laborce
Ale je to hrube oriantacni, nicmene jsem zkousel vice variant a jaktakz to sedelo ...
Hlavne to nekupovat za 300!
Edit : Jinak jestli chces neco na 100% potvrdit, tak jedine laborator, nicmen u ans to neni moc levne ... od cca 1500 ... idealne nejaky znamy znameho co dela v laborce

http://www.vwglobe.cz/clanky/passat-3c- ... -cerpadla/
Nemoze to mat suvis s tym slabym mazanim ? Predsa len su to totozne motory
Nemoze to mat suvis s tym slabym mazanim ? Predsa len su to totozne motory
Taky bych řekl, takhle zdevastovaný motor má příčinu v zadření něčeho..Šála se protočí jen pokud se zadírá, /zrušení zámků je duševní zatemnění/a ta paseka , co se stává přičítat šroubům má jedno ale, theoreticky by to mělo nejdřív začít klepat...Je nějaká stejná souvislost- např. jízda po dálnici?, nebo problikající mazání /i když ŘJ to přežvejká, že se nic moc neděje/
nepropadat panice...
Ved to je divné. Keď sa vydere šálka tak by to malo najskôr klepať. To si nikto nevšimne žiadneho podozrivého zvuku a zrazu diera v bloku?(wallbash)
jericho-3 píše:Taky bych řekl, takhle zdevastovaný motor má příčinu v zadření něčeho..Šála se protočí jen pokud se zadírá, /zrušení zámků je duševní zatemnění/a ta paseka , co se stává přičítat šroubům má jedno ale, theoreticky by to mělo nejdřív začít klepat...Je nějaká stejná souvislost- např. jízda po dálnici?, nebo problikající mazání /i když ŘJ to přežvejká, že se nic moc neděje/
V clanku je uvedeny BXE jako postizeny, nicmene BXE na me O2 vyvyzovaky nema, nastesti tam ten kram za 30000 neniGhaur píše:http://www.vwglobe.cz/clanky/passat-3c- ... -cerpadla/
Nemoze to mat suvis s tym slabym mazanim ? Predsa len su to totozne motory
