Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Toncek
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 27 zář 2007, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Dolní Dunajovice

Příspěvek od Toncek »

a proč zrovna LL,když se na něj bude jezdit 15000km,tak by to neměl být problém,ne?
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

No jenze lidi co jsou v tomto laici a jezdi delsi trasy, tak s tim najedou treba 25000 ... A kdo jezdi kratsi trasy, mesto, tam jsem nekde cetl, mozna i tady, ze po cca 7,5t km uz je olej na picku ... je to jen o tom kde a jak jezdis ... ale LL proste neni dobra varianta ... obecne na vse ...
Jinak podle mne to bude tak 25% LL oleje a 75% pruseru nekvalitni saly ... preste zmetci setri kde se da ... bohuzel uz i auta jsou do prdele rychle jako notebooky, TV, pracky ...
Ono proc by neusetrili, vydelaji jeste na servisu a tech par lidi kteri splni podminky kulance prezijou ... znamemu vyletla ojnice a nastesti to mel najeto tesne pod 100t km a kulance byla 70% ...
No jo jenze polomotor BXE stoji 75t Kc + prace a kupa blbosti okolo...
Takze stejne ho to 30t stalo
marthass
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 11 kvě 2011, 07:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od marthass »

Šály? To si děláte srandu, když už jsem měnil šrouby...a bože!
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

No jsem na tom stejne ... jde o to ze u BXE je pry opravdu problem se srouby, ale saly se tykaji nejen BXE :(
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3665
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Všecky ty firemní BLSka jezděj LL olej. Všechny jezdily dlouhý trasy a ta moje chodila na olej po cca 17ti-18ti tisících km. A rozlítla se jako první při cca 130ti tkm. A těm přidřenejm šálám nevěřim.
Oct asv 2000, DieselPower
Mik
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 02 led 2007, 14:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Pov. Bystrica

Příspěvek od Mik »

Ja si myslím, že sa pretočia ojnične ložiská. Skrutky s tým nemajú nič. Na starších motoroch bol vždy zámok na panvičkách.
Ghaur
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 10 čer 2013, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ghaur »

tak uz pri vymene panviciek by som nechal vymenit asi aj tie sruby..z oleja nevieme zistit ci neobsahuje ciastocky vydretych panviciek ? Nema niekto moznost dat to na rozbor ?
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

možností je vcelku dost od hodně orientačních ( http://www.oleje.cz/p/motor-check-up-mcu-1-494 ) po laboratorní s obvykle o něco vyšší cenovkou. Něco málo tady: http://www.oleje.cz/forum/tribotechnick ... 574fe60833
nebo tady něco o Fuchs titan a BXE - http://www.bobistheoilguy.com/forums/ub ... ost2432675
pašíkombi AFN B597
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

ta papirkova metoda, Motor Check Up, funguje i s normalnim papirem do kopirky, kapni na nej kapku, vytiskni si od nich ten navod a pak muzes poznavat ... ja to resil kvuli podezreni na naftu v oleji, podle toho testu OK, a skutecne je makovci prelili olej ...
Ale je to hrube oriantacni, nicmene jsem zkousel vice variant a jaktakz to sedelo ...
Hlavne to nekupovat za 300!

Edit : Jinak jestli chces neco na 100% potvrdit, tak jedine laborator, nicmen u ans to neni moc levne ... od cca 1500 ... idealne nejaky znamy znameho co dela v laborce :)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Protočená ojnice by se poznala i na utržené ojnici/pokud něco zbude/, ale na snímcích čepy kliky aspoň na pohled poškozeny nebyly..Což je dost divné.
nepropadat panice...
Ghaur
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 10 čer 2013, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ghaur »

http://www.vwglobe.cz/clanky/passat-3c- ... -cerpadla/

Nemoze to mat suvis s tym slabym mazanim ? Predsa len su to totozne motory
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Taky bych řekl, takhle zdevastovaný motor má příčinu v zadření něčeho..Šála se protočí jen pokud se zadírá, /zrušení zámků je duševní zatemnění/a ta paseka , co se stává přičítat šroubům má jedno ale, theoreticky by to mělo nejdřív začít klepat...Je nějaká stejná souvislost- např. jízda po dálnici?, nebo problikající mazání /i když ŘJ to přežvejká, že se nic moc neděje/
nepropadat panice...
Ghaur
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 10 čer 2013, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ghaur »

nestavalo sa to len na dialnici ale aj pri rozbiehani, cuvani z garaze..
Mik
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 02 led 2007, 14:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Pov. Bystrica

Příspěvek od Mik »

Ved to je divné. Keď sa vydere šálka tak by to malo najskôr klepať. To si nikto nevšimne žiadneho podozrivého zvuku a zrazu diera v bloku?(wallbash)
jericho-3 píše:Taky bych řekl, takhle zdevastovaný motor má příčinu v zadření něčeho..Šála se protočí jen pokud se zadírá, /zrušení zámků je duševní zatemnění/a ta paseka , co se stává přičítat šroubům má jedno ale, theoreticky by to mělo nejdřív začít klepat...Je nějaká stejná souvislost- např. jízda po dálnici?, nebo problikající mazání /i když ŘJ to přežvejká, že se nic moc neděje/
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

Ghaur píše:http://www.vwglobe.cz/clanky/passat-3c- ... -cerpadla/

Nemoze to mat suvis s tym slabym mazanim ? Predsa len su to totozne motory
V clanku je uvedeny BXE jako postizeny, nicmene BXE na me O2 vyvyzovaky nema, nastesti tam ten kram za 30000 neni :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“