tempomat - schéma návod k zapojení

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
JRx
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 20 lis 2006, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od JRx »

urgi píše:tak tu máte schému na passata :havaj: Obrázek
Jak tam funguje ten prepinac E45, co je s cim spojene v polohe 0, 1, 2, 3
nejak z toho obrazku neviem vyjst.....

Chapem to dobre?
ide mi o to ze nebudem kupovat packu ale si spravim len jedno tlacitko....
toto ked takto prepojim malo by to fungovat:
Poloha ON:
Modrocierna + Zlta
Biela + Zlta

Set tlacitko:
ZltoCZierna na Zltu (toto budem mat pod radiom.....


nebude vadit nijako ze je furt zapnuty tempomat.....
(podla mna nie)

Co za poloha je RES poloha?

Dakujem
j,
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Já jezdím pořád se zapnutým empomatem a nijak to nevadí. Tlačítko RES slouží k ubírání rychlosti a taky pro návrat na poslědně navolenou rychlost, třeba když musíš kvuli něčemu přibrzdit, tak pak zmačkneš krátce tlačítko RES a ono si to zase přidá na původně navolenou rychlost.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

cippis píše:Tak přátelé, zapojeno a fungujete. Nastal pouze jeden problém, když na originál kabeláži byly nakrimplované piny do bílé svorkovnice o něco větší než tam patřili. Stálo to pár dní schánění a opakavné rozebrání.
Jinak na 100% funguje návod od ALDY z VW clubu, kterému tímto děkuji.
V podstatě pro zapojení stačí tyto informace ( barvy jsou uvedeny2x pro případ použití kabeláže z Octávky). Jinak pro neznalé piny se do svorkovnice strkají ze spoda od pedálu, je potřeba celou lištu i ze svorkovnicemi vyndat a spustit k pedálům a pak jen rozebrat T 15a ( bílá svorkovnice). Níže uvedený postup je ověřený u Passat B5 a Audi A6 1,9 TDI ( AFN)
Tak a ted to jak to zapojit :

Páčka(číslo pinu) Kabel Octavia I / Kabel Passat Kam v aute
Pin2 modrý modrý T15a/8
Pin3 žluto/červený červený/žlutý T15a/9
Pin4 černo/žlutý černý/bílý T15a/10
Pin5 bílý červený/šedý T15a/7
Pin6 černo/modrý červený/bílý T10e/8
Pin7 čermo/žlutý černý/bílý T15a/10

T15a - bílý konektor v motoru
T10e - oranžový konektor v motoru

Jinak jak je vidět, tak dráty od pinu 4 a 7 na páčce přijdou společně na jeden kontakt v motoru

Jinak všem kteří se snažili mi pomoci děkuji za spolupráci.
Nabízím zevrubný návod s fotkama ( sice v němčině a španělštině), ale úplně jak pro blbý a pro mně :D
Na passatu 99 mi v bílé svorkovnici T15a chybí pin 10 který není ani průchozí. Ví někdo kam připojit v tomto případě piny 4 a 7 od páčky? Nemám schema na Passat AFN s novejší řj se dvěma svorkovnicema. :(
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
boratdi
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 20 pro 2007, 19:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od boratdi »

ahoj chlapi.neměl by náhodou někdo schema zapojení na Boru AJM 85kW rok 2000?chystam se na to a malá pomoc by se hodila...diky
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

boratdi píše:ahoj chlapi.neměl by náhodou někdo schema zapojení na Boru AJM 85kW rok 2000?chystam se na to a malá pomoc by se hodila...diky
To je to stejné jako OI. Je to tu na foru popsáno detailně několikrát.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

Bugs.Bunny píše:
cippis píše:Tak přátelé, zapojeno a fungujete. Nastal pouze jeden problém, když na originál kabeláži byly nakrimplované piny do bílé svorkovnice o něco větší než tam patřili. Stálo to pár dní schánění a opakavné rozebrání.
Jinak na 100% funguje návod od ALDY z VW clubu, kterému tímto děkuji.
V podstatě pro zapojení stačí tyto informace ( barvy jsou uvedeny2x pro případ použití kabeláže z Octávky). Jinak pro neznalé piny se do svorkovnice strkají ze spoda od pedálu, je potřeba celou lištu i ze svorkovnicemi vyndat a spustit k pedálům a pak jen rozebrat T 15a ( bílá svorkovnice). Níže uvedený postup je ověřený u Passat B5 a Audi A6 1,9 TDI ( AFN)
Tak a ted to jak to zapojit :

Páčka(číslo pinu) Kabel Octavia I / Kabel Passat Kam v aute
Pin2 modrý modrý T15a/8
Pin3 žluto/červený červený/žlutý T15a/9
Pin4 černo/žlutý černý/bílý T15a/10
Pin5 bílý červený/šedý T15a/7
Pin6 černo/modrý červený/bílý T10e/8
Pin7 čermo/žlutý černý/bílý T15a/10

T15a - bílý konektor v motoru
T10e - oranžový konektor v motoru

Jinak jak je vidět, tak dráty od pinu 4 a 7 na páčce přijdou společně na jeden kontakt v motoru

Jinak všem kteří se snažili mi pomoci děkuji za spolupráci.
Nabízím zevrubný návod s fotkama ( sice v němčině a španělštině), ale úplně jak pro blbý a pro mně :D
Na passatu 99 mi v bílé svorkovnici T15a chybí pin 10 který není ani průchozí. Ví někdo kam připojit v tomto případě piny 4 a 7 od páčky? Nemám schema na Passat AFN s novejší řj se dvěma svorkovnicema. :(

No nevim ale podle tohodle navodu jsem si sam zapojil svojeho pasika taky a bez problemu.TA 10 tam musi bejt..mame stejnej rok a auto takze to omrkni znova....jinam to zapojit nejde
piloun
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 18 srp 2006, 21:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Hodonin

Matrixova lež.....

Příspěvek od piloun »

Matrix píše:Tak pánové, právě jsem rozbalil balíček s tempomatem objednaný na stránkách www.elerte.cz no a popravdě musím říct, že už chápu, proč je to tak levný. Zpracování je teda ubohý !!! Plasty nejsou začištěné, navíc nejsou tak hladké jako originál, chod blinkrů jde docela ztuha, potisk je takovej rozpitej na některých místech... Takže kvalita přesně odpovídá ceně. Ještě že jsem zcela nezrušil tu objednávku od www.magicar.cz zkusim jak bude vypadat ještě ten od nich, ale tenhle teda rozhodně neberu !!! Je možné že od nich to bude to samé, jen na tom víc rejžujou. Nejsem tak bohatej, abych si mohl kupovat levné věci. Když tak to nafotím a dám sem fotky aby jste viděli, zda je to moje negativný hodnocení oprávněné.

Vsiml sis,ze ELERTE nabizi i originalni za 1416,- s DPH? Problem je v tom, ze sis objednal NEORIGINAL.. :) a tam kvalita odpovida cene.Original vcetne kabelaze maji za super cenu.V podstate si tu shodil seriozni firmu dezinformaci.Myslim,ze o tom dobre vis a zajimalo by me proc jsi to udelal..... 3ti rok od nich kupuju sady i na O2 a nemam problem.To je problem vas co chcete usetrit a kupujete neoriginalni srot!
Naposledy upravil(a) piloun dne 12 zář 2009, 22:36, celkem upraveno 1 x.
XPER
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 17 zář 2008, 19:43
Odpovědi: 0

tempomat

Příspěvek od XPER »

Chlapi potreboval bych poradit,nikde jsem nenasel kde ktery pin prijde do patice od packy .zkuste mi pomoc, octavie 1.9 81 kw
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Re: tempomat

Příspěvek od kevino »

XPER píše:Chlapi potreboval bych poradit,nikde jsem nenasel kde ktery pin prijde do patice od packy .zkuste mi pomoc, octavie 1.9 81 kw
http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=833

(LOL)

HLEDAT (wallbash)
hambinato
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 27 říj 2010, 17:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od hambinato »

zdravim,ať hledam jak hledam nemůžu najít! mam Passata B5 r.v.1997 s ridici jednotkou 80 PIN, našel sem několik schémat,ale žádné které by se připojovalo na piny které jsou volné, mohl by mi prosím někdo pomoct? volné jsou (3,5,7,8,14,26,32,36,37,38,43,44,48,49,58,60,61,63,65,68,71,72,73,74,75,78) jsem čerstvý majitel Passata, a čerstvý člen fóra. Děkuji za jakoukoli odpověď, nejlépe optimistickou :-)
jajic
Přispěvovatel
Příspěvky: 393
Registrován: 07 bře 2008, 10:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Ropice

Příspěvek od jajic »

hambinato píše:zdravim,ať hledam jak hledam nemůžu najít! mam Passata B5 r.v.1997 s ridici jednotkou 80 PIN, našel sem několik schémat,ale žádné které by se připojovalo na piny které jsou volné, mohl by mi prosím někdo pomoct? volné jsou (3,5,7,8,14,26,32,36,37,38,43,44,48,49,58,60,61,63,65,68,71,72,73,74,75,78) jsem čerstvý majitel Passata, a čerstvý člen fóra. Děkuji za jakoukoli odpověď, nejlépe optimistickou :-)
to pinuješ přímo na jednotku?

10,19,21,35
OI 4x4 TDI, 127kW ,VB,AL,312/256ATD;-)
no smoke,no fun ;-)
mafinko
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 13 zář 2010, 17:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od mafinko »

Zdravim klubaci. Potrebujem napinovat tempomat priamo do riadiacej jednotky nakolko mam rv. 12/1996 je tam RJ este s tou podtlakovou hadičkou. viete mi niekto poradit cisla pinov na RJ ktore mam spjit s pinmi na tempomate?

tempomat ...........RJ
pin 2.........................?
pin 3.........................?
pin 4+7.....................?
pin 5.........................?
pin 6.........................?

Kabelaž som si robil sam. dakujem
passat 3B2 rv 12/96, AFN 81KW
bigchip
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 11 bře 2007, 12:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od bigchip »

mafinko píše:Zdravim klubaci. Potrebujem napinovat tempomat priamo do riadiacej jednotky nakolko mam rv. 12/1996 je tam RJ este s tou podtlakovou hadičkou. viete mi niekto poradit cisla pinov na RJ ktore mam spjit s pinmi na tempomate?

tempomat ...........RJ
pin 2.........................?
pin 3.........................?
pin 4+7.....................?
pin 5.........................?
pin 6.........................?

Kabelaž som si robil sam. dakujem
pin 2.........................34 modrý
pin 3.........................35 červeno-žlutý
pin 4+7.....................58 červeno-šedý
pin 5.........................66 černo-žlutý
pin 6........................."15" +12V po zapnutí klíčku
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

bigchip píše:
mafinko píše:Zdravim klubaci. Potrebujem napinovat tempomat priamo do riadiacej jednotky nakolko mam rv. 12/1996 je tam RJ este s tou podtlakovou hadičkou. viete mi niekto poradit cisla pinov na RJ ktore mam spjit s pinmi na tempomate?

tempomat ...........RJ
pin 2.........................?
pin 3.........................?
pin 4+7.....................?
pin 5.........................?
pin 6.........................?

Kabelaž som si robil sam. dakujem
pin 2.........................34 modrý
pin 3.........................35 červeno-žlutý
pin 4+7.....................58 červeno-šedý
pin 5.........................66 černo-žlutý
pin 6........................."15" +12V po zapnutí klíčku
a co takhle nějaký schéma na GIII 1Z? děkuji moc, a kde seženu páčku? nemáte někdo nějakou na prodej doma? :D
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Golf-GT píše:
bigchip píše:
mafinko píše:Zdravim klubaci. Potrebujem napinovat tempomat priamo do riadiacej jednotky nakolko mam rv. 12/1996 je tam RJ este s tou podtlakovou hadičkou. viete mi niekto poradit cisla pinov na RJ ktore mam spjit s pinmi na tempomate?

tempomat ...........RJ
pin 2.........................?
pin 3.........................?
pin 4+7.....................?
pin 5.........................?
pin 6.........................?

Kabelaž som si robil sam. dakujem
pin 2.........................34 modrý
pin 3.........................35 červeno-žlutý
pin 4+7.....................58 červeno-šedý
pin 5.........................66 černo-žlutý
pin 6........................."15" +12V po zapnutí klíčku
a co takhle nějaký schéma na GIII 1Z? děkuji moc, a kde seženu páčku? nemáte někdo nějakou na prodej doma? :D
packu jedine novou, nebo vím o jedne hodne jete, nova 2000kc schema ti kdyžtak řeknu.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“