Mať takú pozitívnu náladu....aj ja by som chcel, hmm. Ojničné pánvy už nebudeš riešiť?marthass píše:mauditt: Kámo, nejlepší je tohle neřešit. Jsem z toho taky nespal, pak jsem tohle přestal číst a řešit, vyměnil ty šrouby a teď prostě buď a nebo. Nekaž si radost ze Škody:)
Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
Ked sa mi to stane pri ceste do prace tak sere pes...problem je, ze na to myslim pri kazdej dlhsej ceste a rozmyslam nad nejakou poistkou atd. Nasrat na taku radost z jazdy ked musim kukat na dialnici kam na krajnicu to supnem kdyby neco. A to som si myslel, ze po vsetkych tych hodinach na forach ma pri kupe auta nic nezaskoci.
Naposledy upravil(a) Ghaur dne 01 dub 2014, 10:42, celkem upraveno 2 x.
Kým nevyhrám bločkovú lotériu tak to nepredám ešte musí slúžiť aspoň 8 rokov....riešiť to chcem ďalej, nikdy nie je neskoro, myslím na prevenciu, ktorá nemusí byť drahá....tribit píše:mauditte jsi tu celkem aktivní ve shánění příčiny a asi se dost bojíš, nedivím se ti, ale divím se, že si to ještě neprodal... Buď to neřeš nebo to prodej
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
Ghaur píše:Ked sa mi to stane pri ceste do prace tak sere pes...problem je, ze na to myslim pri kazdej dlhsej ceste a rozmyslam nad nejakou poistkou atd. Nasrat na taku radost z jazdy ked musim kukat na dialnici kam na krajnicu to supnem kdyby neco. A to som si myslel, ze po vsetkych tych hodinach na forach ma pri kupe auta nic nezaskoci. Teraz si uz asi odradzam potencialnych kupcov mojho auta...nekupi dakto A3 so spolahlivym motorom ?![]()
plný súhlas...ešte že platí tá garancia mobility v EU...
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
Tak hodně štěstí, ono těch padlých motorů bude asi malé procento, nicméně já osobně bych to prodal a koupil třeba starší OII, když by to musela být zrovna ona..mauditt píše:Kým nevyhrám bločkovú lotériu tak to nepredám ešte musí slúžiť aspoň 8 rokov....riešiť to chcem ďalej, nikdy nie je neskoro, myslím na prevenciu, ktorá nemusí byť drahá....
AMF; M47/T2
Dalsi nestastnik medzi nami
Ak sa nemylim tak passat to je prvy o ktorom viem.
http://forum.autobazar.eu/vw-passat-vym ... 55813.html

http://forum.autobazar.eu/vw-passat-vym ... 55813.html
V šrubách to asi fakt nebude, ale treba ich zkontrolovať....resp. vymeniť, nič drahé. Komu sa to stalo, že buchol motor po ich výmene ??? Nepostrehol som to. Každopádne kontrola šálok je istá druhá vec prevencie, to nikto nepoprie.....big.boby píše:ve šroubech to nebude...tady někdo psal, že i po jejich výměně se to tak jako tak roztrhlo...
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 279
- Registrován: 15 pro 2009, 10:16
- Bydliště: Slovakia
Odpovědi: 0
Mauditte neries to, ked chces sprav prevenciu vymenou srobov. Vkuse aby si na to mal mysliet a cakat kedy to rupne co ani nemusi, alebo sa dostanes az k zaveru ze nakoniec na nom nebudes jazdit aby sa ti to nestalo. Pises ze musi vydrzat osem rokov. Neviem asi ho mas na leasing. Teda moj pohlad na vec az sa nieco zomelie tak mas zaruku az neuznaju zaruku tak mas urcite havarijnu poistku. V pripade niecoho druhy motor zozenies do 1000 E. Dalsie kroky ktore by viedli k efektivvite su dat to rozpoctom, ale postup uz urcite vies.........takze este aj zarobis na tommauditt píše:Kým nevyhrám bločkovú lotériu tak to nepredám ešte musí slúžiť aspoň 8 rokov....riešiť to chcem ďalej, nikdy nie je neskoro, myslím na prevenciu, ktorá nemusí byť drahá....tribit píše:mauditte jsi tu celkem aktivní ve shánění příčiny a asi se dost bojíš, nedivím se ti, ale divím se, že si to ještě neprodal... Buď to neřeš nebo to prodej
Skoda Oktavia II 1.9 TDI 77 kw BXE r.v 04/2006
nejedná se sice o motory z aut, ale přesně takhle nám začaly praskat ojnice, když se jejich výrobce dostal do finančních problémů a i když to veřejně nepřiznali, projevilo se to samozřejmě na kvalitě.
ojnice s rovným nábojem pro čep praskaly kousek pod pístním čepem
ojnice s lichoběžníkovým (které měly řešit problém "rovných" ojnic a pístů), praskaly kousek nad čepem klikovky.
tím samozřejmě netvrdím, že je to tenhle případ, ale má to úplně stejné projevy. dokud byly staré ojnice, není dosud problém, jakmile přišla nová dodávka "v krizi", padá jeden motor za druhým.
rozdíl je akorát ceně motoru, kde se cena pohybuje kolem 5mil.
ojnice s rovným nábojem pro čep praskaly kousek pod pístním čepem
ojnice s lichoběžníkovým (které měly řešit problém "rovných" ojnic a pístů), praskaly kousek nad čepem klikovky.
tím samozřejmě netvrdím, že je to tenhle případ, ale má to úplně stejné projevy. dokud byly staré ojnice, není dosud problém, jakmile přišla nová dodávka "v krizi", padá jeden motor za druhým.
rozdíl je akorát ceně motoru, kde se cena pohybuje kolem 5mil.
to jsou nějaké lokomotivní motory???boobika píše:nejedná se sice o motory z aut, ale přesně takhle nám začaly praskat ojnice, když se jejich výrobce dostal do finančních problémů a i když to veřejně nepřiznali, projevilo se to samozřejmě na kvalitě.
ojnice s rovným nábojem pro čep praskaly kousek pod pístním čepem
ojnice s lichoběžníkovým (které měly řešit problém "rovných" ojnic a pístů), praskaly kousek nad čepem klikovky.
tím samozřejmě netvrdím, že je to tenhle případ, ale má to úplně stejné projevy. dokud byly staré ojnice, není dosud problém, jakmile přišla nová dodávka "v krizi", padá jeden motor za druhým.
rozdíl je akorát ceně motoru, kde se cena pohybuje kolem 5mil.