Octavia I TDI kodovani nového klíče - slabý signál

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Kip
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 28 lis 2006, 13:57

Příspěvek od Kip »

Když tady řešíte ten imobilizer, tak bych měl jeden dotaz. Známému nedávno ukradli Octavku, vlezli kufrem vyloupli spínačku a nastartovali šroubovákem a odjeli, ale zamkl se jim potom volant tak to šupli do pole. Policajti to našli zabavili nějákou krabičku co tam zloději nechali a auto vrátili, vše co bylo potřeba se opravilo koupila nová spínačka s klíčema a auto jde normálně nastartovat, ale bliká kontrolka ima. Vlastně to auto šlo nastartovat hned jak to našli, stačil k tomu šroubovák, a mě by zajímalo jak je toto možné. Díky za reakce
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

Kip píše:Když tady řešíte ten imobilizer, tak bych měl jeden dotaz. Známému nedávno ukradli Octavku, vlezli kufrem vyloupli spínačku a nastartovali šroubovákem a odjeli, ale zamkl se jim potom volant tak to šupli do pole. Policajti to našli zabavili nějákou krabičku co tam zloději nechali a auto vrátili, vše co bylo potřeba se opravilo koupila nová spínačka s klíčema a auto jde normálně nastartovat, ale bliká kontrolka ima. Vlastně to auto šlo nastartovat hned jak to našli, stačil k tomu šroubovák, a mě by zajímalo jak je toto možné. Díky za reakce
jednoduché vypli požadavek imo v ecu..Je potřeba to tam zase zapnout commanderem třeba..Pak to bude zase fakat..
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tak k čemu to tam kurva je když každej lojza vykloubenej to vyřadí a vezme šroubovák jako před 50 lety a odjede? Koukám že moderní doba tu starou ještě nepředběhla. :)
nepropadat panice...
Kip
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 28 lis 2006, 13:57

Příspěvek od Kip »

taky jsem nečekal ža je to tak jednoduché
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

jericho-3 píše:Tak k čemu to tam kurva je když každej lojza vykloubenej to vyřadí a vezme šroubovák jako před 50 lety a odjede? Koukám že moderní doba tu starou ještě nepředběhla. :)
No, dneska se tomu říká "komfortní přístup" (rofl)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ale zas takový komfortní moc není, když se mu zamknul volant. :)
nepropadat panice...
carlosdm
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 02 dub 2013, 13:14

octavia 1

Příspěvek od carlosdm »

chci se zeptat zda na octavia 1,9 tdi 66kw,rok výroby 2OOO se dá někde sehnat ten čip do klíče.Manželka si tak dlouho pohazovala klíčem až se jí to rozpadlo a čip šel do prdele a nenašel jsem ho.Kde a jaký koupit,mám fukční jeden klíč a druhý bez čipu,dá se to vagem a nebo co s tím?dík pavel
We.na
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 08 lis 2013, 18:32
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od We.na »

Čaute.

Chci se zeptat pořád se mi vybíjí baterka v klíči během dvou měsíců už mám třetí baterku.
Může klíč nějak probíjet a to mi tu baterku vždy vybije??
Nebo se dá sehnat nějaká lepší baterka která vydrží??
octavia 1.9TDI 81KW, ASV
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

vyměň dálku
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
We.na
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 08 lis 2013, 18:32
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od We.na »

Ok, dík :)
octavia 1.9TDI 81KW, ASV
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“