Může to být naftou v oleji, mnoho majitelů PD si chrochtá, jak jim motor nežere od výměny do výměny olej, /někdy jim dokonce přibývá/, což samozřejmě ani není normální při takové řídké sračce , kterou se motor plní a turbu, které již z popisu své práce krmí motor olejovou mlhou..A z druhé strany nevěřit ničemu, hlavně tomu, že ŘJ přežvýkává informaci o tlaku oleje, takže třeba běžné problikávání oleje na volnoběh řidič nezaznamená..Všimněte si, jak je u moderních motorů nejdůležitější kontrolka motoru - mazání upozaděná..Kolikrát ji tam ani člověk nenajde..Takže na snímač napojit napřímo barometr a osobně sledovat výkyvy mazání motoru. Je třeba si uvědomit, že řidič ovládá a kontroluje svůj vůz asi jako přes špecku při sexu...
A pak to takhle dopadá a jsou otázky PROČ? vždyť olejová pumpa přeci vydrží věčně, ložiska jakbysmet, najíždí se stovky tisíc km na jeden spodek atd...
nepropadat panice...