Utahovací momenty?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pidiluke
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 28 pro 2010, 11:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pidiluke »

mauditt píše:
Pidiluke píše:
rami píše:co bylo s ojnici zes ji menil ?
byla protočená na klice, šálek téměř nebyl
Nemáš foto pôvodných dielov?
mám ;)
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

A pridáš ich sem ?
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
Pidiluke
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 28 pro 2010, 11:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pidiluke »

mauditt píše:A pridáš ich sem ?
nevím jak, ale můžu ti to hodit do mailu a ty je zde můžeš uveřejnit ;)
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

Pidiluke píše:
mauditt píše:A pridáš ich sem ?
nevím jak, ale můžu ti to hodit do mailu a ty je zde můžeš uveřejnit ;)
Pošli mi ich na mnauditt@gmail.com a dám ich tu.
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

Pidiluke píše:
mauditt píše:A pridáš ich sem ?
nevím jak, ale můžu ti to hodit do mailu a ty je zde můžeš uveřejnit ;)
So súhlasom Pidiluke prikladám jeho fotky....

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

zvyšné dva fotky sa mi zatiaľ nedajú pridať...."Velikost souboru překročila limit."
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tohle nemá se šrouby nebo momentem nic společného, je to nedostatek mazání..
nepropadat panice...
Lewik777
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 19 úno 2013, 21:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lewik777 »

Presne tak je to vidiet na obrazku trenie material nevydrzal a je zbruseny ako keby ho smirglovali.
Ale otazka je preco to tam slabo premazava je nieco upchate alebo je nekvalitny olej ktory pouzivali alebo je nedodrzany interval vymeny oleja?
Ked sme to preberali v robote hned kolegovci to bude nedostatocnym mazanim dielov a presne to aj ta fotka ukazuje trenie a znicenie materialu.
Bolo by dobre keby sem napisali tych co im strelila ojnica aky olej pouzivali a ake boli intervali vymeny?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Může to být naftou v oleji, mnoho majitelů PD si chrochtá, jak jim motor nežere od výměny do výměny olej, /někdy jim dokonce přibývá/, což samozřejmě ani není normální při takové řídké sračce , kterou se motor plní a turbu, které již z popisu své práce krmí motor olejovou mlhou..A z druhé strany nevěřit ničemu, hlavně tomu, že ŘJ přežvýkává informaci o tlaku oleje, takže třeba běžné problikávání oleje na volnoběh řidič nezaznamená..Všimněte si, jak je u moderních motorů nejdůležitější kontrolka motoru - mazání upozaděná..Kolikrát ji tam ani člověk nenajde..Takže na snímač napojit napřímo barometr a osobně sledovat výkyvy mazání motoru. Je třeba si uvědomit, že řidič ovládá a kontroluje svůj vůz asi jako přes špecku při sexu... :)
A pak to takhle dopadá a jsou otázky PROČ? vždyť olejová pumpa přeci vydrží věčně, ložiska jakbysmet, najíždí se stovky tisíc km na jeden spodek atd...
nepropadat panice...
Lewik777
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 19 úno 2013, 21:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lewik777 »

Pridavam sem odkaz a velmi zaujimavy ktory asi potvrdi to co sme tu popisali http://forum.skodahome.cz/topic/66690-nafta-v-oleji/
Ghaur
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 10 čer 2013, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ghaur »

Pidiluke a nemal motor pri tak velkej voli klepotavy zvuk ?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

klepavý? to muselo mlátit jako prase!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3665
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

To je právě otázka. Nikdo s vyběhlou ojnicí se nezmiňoval o tom, že by motor před smrtí klepal. Já sem taky žádnej podezřelej zvuk nezaznamenal. Až ten poslední...
Oct asv 2000, DieselPower
Mik
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 02 led 2007, 14:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Pov. Bystrica

Příspěvek od Mik »

Ako si na to prišiel?
Pidiluke píše:
rami píše:co bylo s ojnici zes ji menil ?
byla protočená na klice, šálek téměř nebyl
Pidiluke
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 28 pro 2010, 11:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pidiluke »

Tááákže. Motor měl natočeno poctivích 144.000 Km a servisní intervali byli prováděny jen v autorizovaném servisu škoda. Používal se olej Castrol long life a výměna oleje byla každých 30.000Km. Před tím něž jsem motor rozdělával tak bylo slyšitelně slyšt klepání motoru, ale zdálo se, že to jde jen od vrchu. Raději jsem auto zvedl a takovím tím sluchátkem co maj doktoři jak poslouchají dech a správnou funkci srdce jsem přikládal na vanu pod jednotlivé válce a na třetím válci jsem znatelně slyšel velký otěr. Na zbytku to tak nějak šustilo, ale na tom třetím to byl nehorázný randál. Myslím si, že byli intervali výmeny oleje příliš dlouhé. A taky si myslím, že nějaký zaměstnanec olej neměnil, ale jen přilil po rysku a možná jen vyměnil olejový filtr na ,,oko,, a zbytek oleje si asi zanechal pro svou vlastní potřebu. Slyšel jsem, že se to občas děje. Jinak to nevidím, ani kontrolka mazání neproblikávala podle majitele. A nafta v oleji taky nebyla...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“