vim že na toto téma je toho tady dost.
Ale někdo píše že určitě jo a někdo že zase ne.
Už jsem z toho na palici , fakt prosím o radu jestli mám KAT vykuchat a zaslepit EGR, nebo ne.



A jak moc co pomůže co se týče KW a zvuku turba???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jeny píše:uff ty si koleduješ http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=126403
EGR zaslep, Kat nech proč ho kuchat? Budeš dělat úpravy nad 200HP?
We.na píše:Jeny píše:uff ty si koleduješ http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=126403
EGR zaslep, Kat nech proč ho kuchat? Budeš dělat úpravy nad 200HP?
Asi ne jen normal chip na 103 kw.
Jen chci aby bylo živější.
Dík moc a na kolik to tak vyjde?luigi5 píše:Na turbo se vyprdni! VA novy stoji to co stoji VB, a to uz pa je o necim trochu jinym. Tvoje Vcko udela dost dobrou praci!
Ja byt tebou zajedu dle tvyho bydliste k poradnymu tunerovi, DP Fun atd. Necham nainstalovat Sprint764 doladit civilne SW aby ti zila spojka a budes mit lehce regenaralkovanej Motor a skok pocitis markantni, a nebudes v tom litat cenove az po usi!
jo a EGR off uz jenom kvuli tomu sani ani neveris kolik a jak rychle se tam toho nazbira! KAt nech, za A TK/ME bude vic cajk a za B oni lidi vedi proc ho tam davali
To zabere jen na chvíli před tím jsem měl ASTRU G 59kw, tak rozdíl znát byl.djvlada píše:mam levnou variantu kup si feldu jezdi mesic a pak si sedni do octavie a budes jak f1 ja mam 77kw a jede to jak raketa po 3letech co sem jezdil s feldou