
audi a6
Moderátoři: šulda, Moderátoři
audi a6
zdarec vsetci.stale mam problemy s unikom oleja,uz som to tu popisoval,vyskusal som vsetko mozne co ste mi poradili,ale nepomaha.tecie mi to z vrchnej casti olejovej vane alebo z tesnenia medzi vanou a motorom.poradite neaky fajn postup ako to spravit?viem ze to bude makacka,ale uz je to nezvladatelne 

Re: audi a6
co mas za motor?chozef píše:zdarec vsetci.stale mam problemy s unikom oleja,uz som to tu popisoval,vyskusal som vsetko mozne co ste mi poradili,ale nepomaha.tecie mi to z vrchnej casti olejovej vane alebo z tesnenia medzi vanou a motorom.poradite neaky fajn postup ako to spravit?viem ze to bude makacka,ale uz je to nezvladatelne
tu sme to riesili http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= mam 110kw.r.v.1998
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
presne jak pise frantacech
cerpadlo dira zepredu naremenici vacky zezadu klinky klikovka z boku dole oddelat pastovou zatku a tam zaaretovat. vicko dolevani oleje melo by byt videt na vacce OT
pretesneni vany:
odelat spodni vanu, odelat ozubene cerpado a vyvyzovaci hridel (tu pak musis spatky dat zaaretovanou!!!) pak sroubky kolem dokola uvnitr 3 srouby jsou u spojky jsou tam 3 diry myslim nejsou moc videt.
pak sundat mozna budes muset nadzvednout motor me ta vrchni vana nesla vyndat musel sem zvednou lehce motor.
pak ocistit vsechno musi to byt odmastene toto pujde spatne je ot cele od oleje.
Pred pretesnovanim si nejprve zkontroluj vacky jeslti nejsou vydrene a dale zkontroluj jeste za chodu motoru jestli ti motor netlakuje pres vicko dolevani oleje. (sundas vicko nesmi to udelat pssst mel by jit za chodu motoru jemnej kour rozprasenej olej nemely by to smrdet spaleninou)
pokud toot mas ok a netlakuje ti to vacky jsou ok tak pak pretesnuj
pokud ne tak to prodej
cerpadlo dira zepredu naremenici vacky zezadu klinky klikovka z boku dole oddelat pastovou zatku a tam zaaretovat. vicko dolevani oleje melo by byt videt na vacce OT
pretesneni vany:
odelat spodni vanu, odelat ozubene cerpado a vyvyzovaci hridel (tu pak musis spatky dat zaaretovanou!!!) pak sroubky kolem dokola uvnitr 3 srouby jsou u spojky jsou tam 3 diry myslim nejsou moc videt.
pak sundat mozna budes muset nadzvednout motor me ta vrchni vana nesla vyndat musel sem zvednou lehce motor.
pak ocistit vsechno musi to byt odmastene toto pujde spatne je ot cele od oleje.
Pred pretesnovanim si nejprve zkontroluj vacky jeslti nejsou vydrene a dale zkontroluj jeste za chodu motoru jestli ti motor netlakuje pres vicko dolevani oleje. (sundas vicko nesmi to udelat pssst mel by jit za chodu motoru jemnej kour rozprasenej olej nemely by to smrdet spaleninou)
pokud toot mas ok a netlakuje ti to vacky jsou ok tak pak pretesnuj
pokud ne tak to prodej




postup je 1,cerpadlo:z predu na motore,alebo po demontazy spodnej vane??
2,vacky:zozadu coho?ake klinky?
3,klukovica:kde je ta plastova zatka,pri com ju mam hladat?cim zaaretovat?
4,co znamena to OT?
postup je tak,ako som oznacil?
chozef píše:mozes mi prosim ta vysvetlit trochen podrobnejsie toto : cerpadlo dira zepredu naremenici vacky zezadu klinky klikovka z boku dole oddelat pastovou zatku a tam zaaretovat. vicko dolevani oleje melo by byt videt na vacce OT....
postup je 1,cerpadlo:z predu na motore,alebo po demontazy spodnej vane??
2,vacky:zozadu coho?ake klinky?
3,klukovica:kde je ta plastova zatka,pri com ju mam hladat?cim zaaretovat?
4,co znamena to OT?
postup je tak,ako som oznacil?
Aretuje se pred servisni praci.
1. cerpadlo ze predu je dira tam hodis imbus
Ostatni aretacni body nejsou dulezite pokud nebudes sundavat rozvody coz nebudes
takze ti odpadaji treba zezadu problematicke vacky urcite bych zaaretoval cerpadlo pak koukl na vacku jestli je nani napsane zvrchu OT (servisni poloha) a zaaretoval bych klikovku. Ta zatka je u chladice oleje pod 5 valcem skoro u vrchni casti vany zboku blok motoru prava strana ridice
Musis si uvedomit ze po zaaretovani napriklad cerpadla mas celej motor v aretacni poloze (servisni poloha) (pokud nebudes sundavat rozvody staci ti jen cerpadlo nebo klika).
a muzes pracovat
chvilku pockej dam ti zachvilu adresu kde si stahnout servisni manual k tomuto motoru jen co to tam nahraju))) napisi ti adresu do soukromych zpravchozef píše:ozaj a ako dostanem motor do tej aretacnej polohy,to od predu myslis tym od predu motora a odkial je vidiet ta diera na imbus?vdaka za trpezlivost...
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
prsne uprostred motoru mas pod cernym plastem remenici od cerpadla a v ni je dira. Pootoc ji na 12h a zastrc tam nejaky imbus nebo vrtak.chozef píše:ozaj a ako dostanem motor do tej aretacnej polohy,to od predu myslis tym od predu motora a odkial je vidiet ta diera na imbus?vdaka za trpezlivost...
Hlavne to nezapomen vyndat nez nastartujes.

na 2.5 sem přetsnoval vanu jednou, pořád teklo, tak poduhe, potřetí znovu a to už i s krytama ventilu, ale přišlo se že to teklo na prsou... jakoby mezi rozvodama..., no pak to občas tlakovalo přes filtr odvetrani... což nevim proč ani jakej to muže mít následek...
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor