audi a6

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

chozef
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 22 led 2007, 00:05
Odpovědi: 0

audi a6

Příspěvek od chozef »

zdarec vsetci.stale mam problemy s unikom oleja,uz som to tu popisoval,vyskusal som vsetko mozne co ste mi poradili,ale nepomaha.tecie mi to z vrchnej casti olejovej vane alebo z tesnenia medzi vanou a motorom.poradite neaky fajn postup ako to spravit?viem ze to bude makacka,ale uz je to nezvladatelne (wallbash)
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Re: audi a6

Příspěvek od avatar »

chozef píše:zdarec vsetci.stale mam problemy s unikom oleja,uz som to tu popisoval,vyskusal som vsetko mozne co ste mi poradili,ale nepomaha.tecie mi to z vrchnej casti olejovej vane alebo z tesnenia medzi vanou a motorom.poradite neaky fajn postup ako to spravit?viem ze to bude makacka,ale uz je to nezvladatelne (wallbash)
co mas za motor?
chozef
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 22 led 2007, 00:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od chozef »

tu sme to riesili http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= mam 110kw.r.v.1998
chozef
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 22 led 2007, 00:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od chozef »

aj ked sme to uz riesili,poradte postup ako zaaretovat motor,cerpadlo....a na co treba dat pozor,atd
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

chozef píše:aj ked sme to uz riesili,poradte postup ako zaaretovat motor,cerpadlo....a na co treba dat pozor,atd
cerpadlo ma diru na remenici, kterou prostrcis vrtak aby zapadl do diry za nim a kliku zaaretujes zespodu.
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

presne jak pise frantacech

cerpadlo dira zepredu naremenici vacky zezadu klinky klikovka z boku dole oddelat pastovou zatku a tam zaaretovat. vicko dolevani oleje melo by byt videt na vacce OT

pretesneni vany:

odelat spodni vanu, odelat ozubene cerpado a vyvyzovaci hridel (tu pak musis spatky dat zaaretovanou!!!) pak sroubky kolem dokola uvnitr 3 srouby jsou u spojky jsou tam 3 diry myslim nejsou moc videt.

pak sundat mozna budes muset nadzvednout motor me ta vrchni vana nesla vyndat musel sem zvednou lehce motor.

pak ocistit vsechno musi to byt odmastene toto pujde spatne je ot cele od oleje.

Pred pretesnovanim si nejprve zkontroluj vacky jeslti nejsou vydrene a dale zkontroluj jeste za chodu motoru jestli ti motor netlakuje pres vicko dolevani oleje. (sundas vicko nesmi to udelat pssst mel by jit za chodu motoru jemnej kour rozprasenej olej nemely by to smrdet spaleninou)


pokud toot mas ok a netlakuje ti to vacky jsou ok tak pak pretesnuj

pokud ne tak to prodej
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

pokud jsi z okoli Zdaru nad Sazavou tak ti to zkouknu
chozef
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 22 led 2007, 00:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od chozef »

(wallbash) no asi to nebude jednoduche (wallbash) momentalne som v spanielsku a chystam sa v juli domov na sk.mam obavy ze ked to dovtedy nespravim tak cesta bude problematicka.najradsej bi som to nechal zatial tak a dal to spravit niekomu doma.motor netlakuje,jazda sa mi zda stale rovnaka,neklepe,vacky z vrchu cez dolievaci otvor vyzeraju o.k.,len ta vana (wallbash)
chozef
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 22 led 2007, 00:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od chozef »

:o mozes mi prosim ta vysvetlit trochen podrobnejsie toto : cerpadlo dira zepredu naremenici vacky zezadu klinky klikovka z boku dole oddelat pastovou zatku a tam zaaretovat. vicko dolevani oleje melo by byt videt na vacce OT....
postup je 1,cerpadlo:z predu na motore,alebo po demontazy spodnej vane??
2,vacky:zozadu coho?ake klinky?
3,klukovica:kde je ta plastova zatka,pri com ju mam hladat?cim zaaretovat?
4,co znamena to OT?
postup je tak,ako som oznacil?
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

chozef píše::o mozes mi prosim ta vysvetlit trochen podrobnejsie toto : cerpadlo dira zepredu naremenici vacky zezadu klinky klikovka z boku dole oddelat pastovou zatku a tam zaaretovat. vicko dolevani oleje melo by byt videt na vacce OT....
postup je 1,cerpadlo:z predu na motore,alebo po demontazy spodnej vane??
2,vacky:zozadu coho?ake klinky?
3,klukovica:kde je ta plastova zatka,pri com ju mam hladat?cim zaaretovat?
4,co znamena to OT?
postup je tak,ako som oznacil?

Aretuje se pred servisni praci.

1. cerpadlo ze predu je dira tam hodis imbus
Ostatni aretacni body nejsou dulezite pokud nebudes sundavat rozvody coz nebudes

takze ti odpadaji treba zezadu problematicke vacky urcite bych zaaretoval cerpadlo pak koukl na vacku jestli je nani napsane zvrchu OT (servisni poloha) a zaaretoval bych klikovku. Ta zatka je u chladice oleje pod 5 valcem skoro u vrchni casti vany zboku blok motoru prava strana ridice


Musis si uvedomit ze po zaaretovani napriklad cerpadla mas celej motor v aretacni poloze (servisni poloha) (pokud nebudes sundavat rozvody staci ti jen cerpadlo nebo klika).

a muzes pracovat
chozef
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 22 led 2007, 00:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od chozef »

ozaj a ako dostanem motor do tej aretacnej polohy,to od predu myslis tym od predu motora a odkial je vidiet ta diera na imbus?vdaka za trpezlivost...
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

chozef píše:ozaj a ako dostanem motor do tej aretacnej polohy,to od predu myslis tym od predu motora a odkial je vidiet ta diera na imbus?vdaka za trpezlivost...
chvilku pockej dam ti zachvilu adresu kde si stahnout servisni manual k tomuto motoru jen co to tam nahraju))) napisi ti adresu do soukromych zprav
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

chozef píše:ozaj a ako dostanem motor do tej aretacnej polohy,to od predu myslis tym od predu motora a odkial je vidiet ta diera na imbus?vdaka za trpezlivost...
prsne uprostred motoru mas pod cernym plastem remenici od cerpadla a v ni je dira. Pootoc ji na 12h a zastrc tam nejaky imbus nebo vrtak.

Hlavne to nezapomen vyndat nez nastartujes.
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

poslal sem ti SZ mas tma odkaz na ten service
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od moose »

na 2.5 sem přetsnoval vanu jednou, pořád teklo, tak poduhe, potřetí znovu a to už i s krytama ventilu, ale přišlo se že to teklo na prsou... jakoby mezi rozvodama..., no pak to občas tlakovalo přes filtr odvetrani... což nevim proč ani jakej to muže mít následek...
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“