Tak ale podtlak nema byt preco slabý pokial je vsetko ok. Na to je tam tá podtlakova gulata banka, aby aj po vypnuti motora bol dostatok podtlaku. zrejme Vám to obom niekde uteká!
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Mě teď taky začal lítat tlak turba a když jsem se díval proč tak jsem zjistil že mám děravou baňku na turbu, sice zatáhne, ale jak začne regulovat , tak to uniká. Takže se podívej jestli není po smrti.
Tak jsem po dalším bádání zjistil že když nasliním prst a přiložím ho na hadici u vývodu podtlakové pumpy tak to vtáhne dovnitř jak vysavač. Ten vývod se docela dost mele to by asi nemělo nebo to je normální?
Bláža píše:Tak jsem po dalším bádání zjistil že když nasliním prst a přiložím ho na hadici u vývodu podtlakové pumpy tak to vtáhne dovnitř jak vysavač. Ten vývod se docela dost mele to by asi nemělo nebo to je normální?
Pokud je moc volnej tak je to spatně, vetsinou to má vliv i na brzdění. když šlapnes dvakrat posobě na brzdu, tak na potřetí je tvrdo a jedes dál. Zkus ho zalepit tekutým kovem, když to nepomuže, vyměn pumpu.
Bláža píše:Tak jsem po dalším bádání zjistil že když nasliním prst a přiložím ho na hadici u vývodu podtlakové pumpy tak to vtáhne dovnitř jak vysavač. Ten vývod se docela dost mele to by asi nemělo nebo to je normální?
Pokud je moc volnej tak je to spatně, vetsinou to má vliv i na brzdění. když šlapnes dvakrat posobě na brzdu, tak na potřetí je tvrdo a jedes dál. Zkus ho zalepit tekutým kovem, když to nepomuže, vyměn pumpu.
Ja mam asi neco podobnyho. Zda se mi ze obcas auto jde hezky za plynem a pak se zacne dusit. Kdyz plyn uberu, tak zase zrychluje. Dela to o te doby co jsem nechal vycistit turbo. A brzda mi dela presne to jak pises. Na co bych se mel teda zamerit??? Diky.
Bláža píše:Tak jsem po dalším bádání zjistil že když nasliním prst a přiložím ho na hadici u vývodu podtlakové pumpy tak to vtáhne dovnitř jak vysavač. Ten vývod se docela dost mele to by asi nemělo nebo to je normální?
Pokud je moc volnej tak je to spatně, vetsinou to má vliv i na brzdění. když šlapnes dvakrat posobě na brzdu, tak na potřetí je tvrdo a jedes dál. Zkus ho zalepit tekutým kovem, když to nepomuže, vyměn pumpu.
Ja mam asi neco podobnyho. Zda se mi ze obcas auto jde hezky za plynem a pak se zacne dusit. Kdyz plyn uberu, tak zase zrychluje. Dela to o te doby co jsem nechal vycistit turbo. A brzda mi dela presne to jak pises. Na co bych se mel teda zamerit??? Diky.
Jak jsem psal, na připojku podtlaku k posilovači brzd, nesmi se to vaklat u te podtlak pumpy. pak to uchází a nestiha to udelat podtlak pro brzdy , proto to po 3 slapnutí nebrzdí.
ještě možná že nám tam nejdou ty volty jak sem vyčet z tematu leguan-odpor ventilu by měl byt 25-45 ohm.když připojiš multimetr mezi ty dva konektory co vedou na ventil tak po nastartovaní by mělo byt 5-6 voltu a když chcípneš auto tak to vyskočí na 11-14 voltu a po 3 sekundach by to mělo spadnout na nulu
Já mám vyřešeno nevhodný hadičky podtlaku studené to chcíplo jakž tak ale teplé kdy ta hadička změkla a neudržela podtlak tak mi motor skákal z auta jinak se mi objevila nová závada ten ventil N 75 nebo celý ten blok co to drží začlo po zhasnutí rezonovat našel jsem stéjný zvuk ale to je na O2 sice u mně to není až tak hlasité jak na videu http://www.youtube.com/watch?v=Ys5bw_LKYrw#t=0
neřešil to někdo dík
A jaký hadičky jsi tam dal? Mě to teďka dva dny zhášelo tak jak má a to jsem s tím nic nedělal a dnes opět zas to škubnutí motorem.Pátral jsem a ptal se dál a bylo mě řečeno že to může taky dělat dvouhmota tak nevím.
Před tím jsem měl nějaké hrube přímo ze škodovky ale moc se mi to nezdálo a to se i potvrdilo časem.Ted tam mám obyč průhledné z obi vzduchovou jenom než koupím ty samco