chcípací klapka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

no hladaj problem v podtlakovych hadickach, pumpe atd... zatiahne sa ti regulacia turba po nastartovani na doraz?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
davemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 694
Registrován: 06 srp 2010, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: OVA-Zabřeh

Příspěvek od davemo »

toto mi dělá taky :D podle mně je ten podtlak slabý.Taky jsem výměnil banku a pořád to samé ještě zkusím ventil protože mi chybí ten spodek toho ventilu
Seat toledo rv04 66kw rotačka
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Tak ale podtlak nema byt preco slabý pokial je vsetko ok. Na to je tam tá podtlakova gulata banka, aby aj po vypnuti motora bol dostatok podtlaku. zrejme Vám to obom niekde uteká!
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
petr petr
Přispěvovatel
Příspěvky: 331
Registrován: 08 bře 2010, 13:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od petr petr »

Mě teď taky začal lítat tlak turba a když jsem se díval proč tak jsem zjistil že mám děravou baňku na turbu, sice zatáhne, ale jak začne regulovat , tak to uniká. Takže se podívej jestli není po smrti.
Bláža
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 08 črc 2011, 18:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bláža »

Měl jsem to na vac pumpě a vše ok a tlak neutikal tak uz z toho začínám být docela nevrlej,protože nevím co by to mohlo ještě dělat.
Bláža
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 08 črc 2011, 18:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bláža »

Tak jsem po dalším bádání zjistil že když nasliním prst a přiložím ho na hadici u vývodu podtlakové pumpy tak to vtáhne dovnitř jak vysavač. Ten vývod se docela dost mele to by asi nemělo nebo to je normální?
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Bláža píše:Tak jsem po dalším bádání zjistil že když nasliním prst a přiložím ho na hadici u vývodu podtlakové pumpy tak to vtáhne dovnitř jak vysavač. Ten vývod se docela dost mele to by asi nemělo nebo to je normální?
Pokud je moc volnej tak je to spatně, vetsinou to má vliv i na brzdění. když šlapnes dvakrat posobě na brzdu, tak na potřetí je tvrdo a jedes dál. Zkus ho zalepit tekutým kovem, když to nepomuže, vyměn pumpu.
We.na
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 08 lis 2013, 18:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od We.na »

Zdeněk M píše:
Bláža píše:Tak jsem po dalším bádání zjistil že když nasliním prst a přiložím ho na hadici u vývodu podtlakové pumpy tak to vtáhne dovnitř jak vysavač. Ten vývod se docela dost mele to by asi nemělo nebo to je normální?
Pokud je moc volnej tak je to spatně, vetsinou to má vliv i na brzdění. když šlapnes dvakrat posobě na brzdu, tak na potřetí je tvrdo a jedes dál. Zkus ho zalepit tekutým kovem, když to nepomuže, vyměn pumpu.
Ja mam asi neco podobnyho. Zda se mi ze obcas auto jde hezky za plynem a pak se zacne dusit. Kdyz plyn uberu, tak zase zrychluje. Dela to o te doby co jsem nechal vycistit turbo. A brzda mi dela presne to jak pises. Na co bych se mel teda zamerit??? Diky.
octavia 1.9TDI 81KW, ASV
Uživatelský avatar
davemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 694
Registrován: 06 srp 2010, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: OVA-Zabřeh

Příspěvek od davemo »

potom napiš jestli jsi to vyřešil dík
Seat toledo rv04 66kw rotačka
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

We.na píše:
Zdeněk M píše:
Bláža píše:Tak jsem po dalším bádání zjistil že když nasliním prst a přiložím ho na hadici u vývodu podtlakové pumpy tak to vtáhne dovnitř jak vysavač. Ten vývod se docela dost mele to by asi nemělo nebo to je normální?
Pokud je moc volnej tak je to spatně, vetsinou to má vliv i na brzdění. když šlapnes dvakrat posobě na brzdu, tak na potřetí je tvrdo a jedes dál. Zkus ho zalepit tekutým kovem, když to nepomuže, vyměn pumpu.
Ja mam asi neco podobnyho. Zda se mi ze obcas auto jde hezky za plynem a pak se zacne dusit. Kdyz plyn uberu, tak zase zrychluje. Dela to o te doby co jsem nechal vycistit turbo. A brzda mi dela presne to jak pises. Na co bych se mel teda zamerit??? Diky.
Jak jsem psal, na připojku podtlaku k posilovači brzd, nesmi se to vaklat u te podtlak pumpy. pak to uchází a nestiha to udelat podtlak pro brzdy , proto to po 3 slapnutí nebrzdí.
Uživatelský avatar
davemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 694
Registrován: 06 srp 2010, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: OVA-Zabřeh

Příspěvek od davemo »

U mně když to není zahřáte tak to chcípne potichu ale jak už je těch 90C tak se to zatřepe ale zase ne pokažde i když se mi zdá že se to zhoršuje :?
Seat toledo rv04 66kw rotačka
Uživatelský avatar
davemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 694
Registrován: 06 srp 2010, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: OVA-Zabřeh

Příspěvek od davemo »

ještě možná že nám tam nejdou ty volty jak sem vyčet z tematu leguan-odpor ventilu by měl byt 25-45 ohm.když připojiš multimetr mezi ty dva konektory co vedou na ventil tak po nastartovaní by mělo byt 5-6 voltu a když chcípneš auto tak to vyskočí na 11-14 voltu a po 3 sekundach by to mělo spadnout na nulu
Seat toledo rv04 66kw rotačka
Uživatelský avatar
davemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 694
Registrován: 06 srp 2010, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: OVA-Zabřeh

Příspěvek od davemo »

Já mám vyřešeno 8) nevhodný hadičky podtlaku studené to chcíplo jakž tak ale teplé kdy ta hadička změkla a neudržela podtlak tak mi motor skákal z auta :D jinak se mi objevila nová závada ten ventil N 75 nebo celý ten blok co to drží začlo po zhasnutí rezonovat našel jsem stéjný zvuk ale to je na O2 sice u mně to není až tak hlasité jak na videu :? http://www.youtube.com/watch?v=Ys5bw_LKYrw#t=0
neřešil to někdo dík
Seat toledo rv04 66kw rotačka
Bláža
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 08 črc 2011, 18:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bláža »

A jaký hadičky jsi tam dal? Mě to teďka dva dny zhášelo tak jak má a to jsem s tím nic nedělal a dnes opět zas to škubnutí motorem.Pátral jsem a ptal se dál a bylo mě řečeno že to může taky dělat dvouhmota tak nevím.
Uživatelský avatar
davemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 694
Registrován: 06 srp 2010, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: OVA-Zabřeh

Příspěvek od davemo »

Před tím jsem měl nějaké hrube přímo ze škodovky ale moc se mi to nezdálo a to se i potvrdilo časem.Ted tam mám obyč průhledné z obi vzduchovou jenom než koupím ty samco :D :D
Seat toledo rv04 66kw rotačka
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“