Problem s AHF

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mesi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 19 lis 2012, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Problem s AHF

Příspěvek od mesi3 »

Zdravím, mám problém na své octávii AHF 98rv., jedná se o to že auto po ránu když chci nastartovat, nažhavim a poté motor točí dlouho(bylo vadné teplotní čidlo, psala to i diagnostika ale to jsem vymenil a i kdyz zhavim s vypojenym snimacem to znamena jako pri -30°jev je stejny). Když to náhodou chytne strašně se to hádá a chcípne to, někdy se povedlo to že se to potom hádání ustálilo a volnoběh byl ok, když v tu chvíli jedu auto projet, tváří se jako by mu nic nebylo za plnynem jde normálně, ale při ubrání plynu a následném přidání( třeba ze 3000ot na 2500) motor jako by se hádal ( či zvuky podobné střílení do výfuku) ale po chvilce plném plynu cca 2s se motor opět s hlubšim zvukem rozběhne a jede normáloně i ten zvuk se po cca 2s srovná a zase jako by tomu nic nebylo. Ještě jedna věc i při teplém motoru se po startu ten motor hádá cca sekundu.

Zkoušel jsem i čerpadlu dát napít přímo z kanystru nafty (bez filtru a možnosti ucpanejch hadiček) > bez výsledku

Už když jsem byl na softu v DP říkali že čerpadlo je slabší (momentální úpravy velkej FMIC, Trysky race 520, VB turbo, podávačka v nádrži z PD)

Mám se připravit na nejhroší a čerpadlo je KO ?? :-/

Díky za každou radu !
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

zhoršilo se to až po "tuningu" ? (noteeth)
mesi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 19 lis 2012, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od mesi3 »

Nene, auto chodilo pěkně mělo odbržděnejch 185 koní a cca 5 tisíc jsem takhle najel pak namontolva podávačku > umyl jsem motor protože mi vylítla přepadová hadička :-D a po cca 3 tisících km co jsem najel to začlo takhle zlobit s tim že za dva dny to kleklo uplne nejdriv jsem to treba umotal časem ale ted uz ne.
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
mesi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 19 lis 2012, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od mesi3 »

auto stále nejede, čerpadlo vyměněné za jiné > po nandání trysky na čerpadlo mimo motor je vidět že tryska otevírá a práší. Vše kolem čerpadla proměřeno dle přířučky Škoda. Auto tlaky má, 28barů. Nikdo nic ? :-/ TeĎ už nechytne ani na startovací sprej předtim aspon na to chytil a pak už běžel, ta závada se zhoršuje... Zítra ještě jednou zkontroluji nastavení rozvodů a sundám ventilový víko ... Někoho něco napadá ? Každá rada dobrá Díky :-)
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
Uživatelský avatar
optimista
Přispěvovatel
Příspěvky: 530
Registrován: 25 lis 2012, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: michalovce

Příspěvek od optimista »

zmeraj tlak oleja podla dp ci ti nahodou neostava visiet regulator tlaku oleja a poriadna kontrola rozvodov a hydrostelov
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

rovnake priznaky,presne toto isté,kolečko na kluke mrtve:)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
11mAjA11
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 17 zář 2008, 10:48
Odpovědi: 0
Bydliště: BruŠPERK City, Severní Morava

Příspěvek od 11mAjA11 »

Jenže na AHF to kolo rozvodů na klice je dávno vyřešené..
Leda by ho někdo měnil zbytečně a pořádně ho nedotáh..

;) ;) ;) ;)
GOLF mK II TD,ShALHAMBRA TDi,GOLF mK III 1.8,VENTO TDi ,SUZUKI GSX-R 750 - model jahr 1985,ex GOLF mK IV TDi, ex BMW E30 coupé, ex mK II 1.6 D..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“