Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vici píše:ASZ má mít ideálně 0
žhaviče máš OK???
Ted to mam na 0, zhavky zkontroluju, ale stejne kdyz startuju tak zhaveni jen problikne a pak to nejmin 6x-7x musi otocit nez chytne a i po tom se to jakoby jeste hada a az za okamzik se to teprve srovna a bezi






O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Mám stejný problém, sekci měření hodnot mám šedivou(nelze ji otevřít), ale pokud dobře chápu, co píšou na:krysimlade píše:Nexci tu prasit topic, ale jak je to u nas chudaku CeeRkaru ? Ja mam CAGA motor a ve VCDS sekce mereni hodnot je vysedla. Protokol kterym se na to koukam je UDS. Pokud jsem to nekde prehledl tak me tam prosim nasmerujte.
Diiik
http://www.ross-tech.com/vcds/tour/m-blocks.html
„On this screen, you can read all sorts of data from the Control Module in real-time. You may also want to try the Advanced Measuring Blocks function, which frees you from the grouping format of the Measuring Blocks function. For controllers using the UDS/ODX/ASAM protocol, the Measuring Blocks function is not available and you MUST use Advanced Measuring Blocks instead.“
Tak to není závada, ale vlastnost řídící jednotky motoru, je to tak? Musí se použít Advanced Measuring Values.
Jde u Audi A4 B8 2.0tdi 105kw CR CAGA zkontrolovat nastavení rozvodů? Pokud ano, tak kde?
Kde v ElsaWin najdu popis jednotlivých měřených hodnot? Byl jsem zvyklý z dílenské příručky k OI, že v každé kapitole bylo popsáno, co lze přes diagnostiku zjistit, zkontrolovat,… Ale v ElsaWin jsem toto v dílenské příručce nenašel, kde to najdu?
Ahoj Páni kluci,
Chci si to ujasnit mám GIV 74 PD AXR. Při volnoběhu mam na otackomeru 9500 ot, kdy je spotřeba 0.8 až 0.9 l Rozvodu jsou dělaný před 40 tis km A zajíma mě, jestli to můžu tady v tý fázi dát na VAG a popřípadě srovnat na 0.
Jestli tim nepoškodim rozvody.. Díky za info
Chci si to ujasnit mám GIV 74 PD AXR. Při volnoběhu mam na otackomeru 9500 ot, kdy je spotřeba 0.8 až 0.9 l Rozvodu jsou dělaný před 40 tis km A zajíma mě, jestli to můžu tady v tý fázi dát na VAG a popřípadě srovnat na 0.
Jestli tim nepoškodim rozvody.. Díky za info

GOLF IV Variant TDI 74 kw, PD AXR, série
Klidne to muzes na VAG napichnout a jestli to bude mimo normu neni problem je doladit na 0° i kdyz je na nich 40tis.kuba IV píše:Ahoj Páni kluci,
Chci si to ujasnit mám GIV 74 PD AXR. Při volnoběhu mam na otackomeru 9500 ot, kdy je spotřeba 0.8 až 0.9 l Rozvodu jsou dělaný před 40 tis km A zajíma mě, jestli to můžu tady v tý fázi dát na VAG a popřípadě srovnat na 0.
Jestli tim nepoškodim rozvody.. Díky za info
VW Golf 4 TDI 81kw - trysky PP 764 + hlava 12mm, 3x off, velke sani velky IC + Turbo VB. O odpruzeni se stara firma Kony 

VW Passat, 1.9 TDI, AVF, 130k, chip na 165k, 240.000km,
spotreba na volnobeh 0,7l/h, otáčky 861
4. kolonka v 4. skupine skáču dve hodnoty: 0.0 / 1.1 (CF)
rozvody: ostáva ešte 1/3 z prejdených km od poslednej výmeny do nasledujúcej.
má zmysel posúvať tú synchronizáciu, resp. k čomu dopomôže to posunutie ???
spotreba na volnobeh 0,7l/h, otáčky 861
4. kolonka v 4. skupine skáču dve hodnoty: 0.0 / 1.1 (CF)
rozvody: ostáva ešte 1/3 z prejdených km od poslednej výmeny do nasledujúcej.
má zmysel posúvať tú synchronizáciu, resp. k čomu dopomôže to posunutie ???
Ok mrknu na to, dikyElvis píše:Klidne to muzes na VAG napichnout a jestli to bude mimo normu neni problem je doladit na 0° i kdyz je na nich 40tis.kuba IV píše:Ahoj Páni kluci,
Chci si to ujasnit mám GIV 74 PD AXR. Při volnoběhu mam na otackomeru 9500 ot, kdy je spotřeba 0.8 až 0.9 l Rozvodu jsou dělaný před 40 tis km A zajíma mě, jestli to můžu tady v tý fázi dát na VAG a popřípadě srovnat na 0.
Jestli tim nepoškodim rozvody.. Díky za info
GOLF IV Variant TDI 74 kw, PD AXR, série
Všiml jsem si že je rozdíl mezi studeným a teplím motorem je tak 0.5 -1stupeň .je lepší to nastavit za studena nebo za tepla?
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv