Zdravím, koupil jsem si T4 a mám takový problém..
Po zahřátí motoru, dlouho klesají otáčky volnoběhu a při jízdě auto cuká. Šroub volnoběhu je úplně povolený (a když se utáhne tak otáčky už neklesnou vůbec) po kontrole v dílně mám podezření že je tam jiné čerpadlo, je možné to nějak zjistit? A popřípadě jak zjistit jaké tam má správně být?
Na vstřiku je odstřižen "kontrolní kabel" a lankový sytič není zapojen.
Při studeném motoru se auto chová normálně. Díky za rady
Rok výroby 1996
1.9 TD
50 KW
krátká
T4 1.9 TD - ABL TD - ČERPADLO
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Já mám taky ABL a koukal jsem jako tele, když jsem jej přivezl, bývalý majitel namotoval na TD normální čerpadlo pro D a aby to aspoň trochu jelo/turbo tlačí ,ale má zaseknutou regulaci/tak přidal na naftě.. Motor měl zvýšený volnoběh, chtěl jsem ubrat a koukám že to nereaguje, a došlo mi proč. Musel bych ubrat naftu , ale zase by to nejelo...Takže se koukni, zda nemáš přidáno, potom volnoběh neubereš.. 

nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33571
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice