T4 1.9 TD - ABL TD - ČERPADLO

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
killboot
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 21 čer 2008, 12:03
Odpovědi: 0

T4 1.9 TD - ABL TD - ČERPADLO

Příspěvek od killboot »

Zdravím, koupil jsem si T4 a mám takový problém..
Po zahřátí motoru, dlouho klesají otáčky volnoběhu a při jízdě auto cuká. Šroub volnoběhu je úplně povolený (a když se utáhne tak otáčky už neklesnou vůbec) po kontrole v dílně mám podezření že je tam jiné čerpadlo, je možné to nějak zjistit? A popřípadě jak zjistit jaké tam má správně být?
Na vstřiku je odstřižen "kontrolní kabel" a lankový sytič není zapojen.
Při studeném motoru se auto chová normálně. Díky za rady

Rok výroby 1996
1.9 TD
50 KW
krátká
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já mám taky ABL a koukal jsem jako tele, když jsem jej přivezl, bývalý majitel namotoval na TD normální čerpadlo pro D a aby to aspoň trochu jelo/turbo tlačí ,ale má zaseknutou regulaci/tak přidal na naftě.. Motor měl zvýšený volnoběh, chtěl jsem ubrat a koukám že to nereaguje, a došlo mi proč. Musel bych ubrat naftu , ale zase by to nejelo...Takže se koukni, zda nemáš přidáno, potom volnoběh neubereš.. :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33571
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

bosch VE 4

dej naftu napřímo pokud se nic nezlepší dej opravit čerpadlo
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“