Potreboval by som poradit. Tecie mi naftove cerpadlo na VW CARAVELLE 2,5 TDI ACV. Je to BOSCH VP37. Tecie z miesta ktore je vyznacene na obrazku zltou sipkou..
Da sa ta zadna cast cerpadla vybrat a vymenit ten tesniaci O-kruzok bez toho aby muselo ist cerpadlo na stolicu na nastavenie?
Drzia ju styri torxy.
Obrazok je len ilustracny, cerpadlo je este v aute
jde to ale musíš sundat el. hlavu a pak ji znova nastavit doporučuju chladiče ven a uložit si hodnoty dávky paliva z teplého motoru
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Myslim, ze najrozumnejsie bude dat cerpadlo komplet vycistit, pretesnit a nastavit. Nestoji to cely svet, do 200 az 250 e sa vojdes a budes to. mat urobene poriadne a komplexne. Na hrane zivotnosti mas aj ine tesnenia a je len otazka casu ked. budes riesit zase ine.
Jasne, bol som uz odhodlany to odniest firme, ktora mi to pretesni. Len po rozhovore s mechanikom, ktory to mal robit, ma nejak presla nalada a chut im to dat robit.
Preto tolko spekulujem.