tecuce cerpadlo T4 2,5TDI ACV

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

tecuce cerpadlo T4 2,5TDI ACV

Příspěvek od RC51 »

Potreboval by som poradit. Tecie mi naftove cerpadlo na VW CARAVELLE 2,5 TDI ACV. Je to BOSCH VP37. Tecie z miesta ktore je vyznacene na obrazku zltou sipkou..
Da sa ta zadna cast cerpadla vybrat a vymenit ten tesniaci O-kruzok bez toho aby muselo ist cerpadlo na stolicu na nastavenie?
Drzia ju styri torxy.

Obrazok je len ilustracny, cerpadlo je este v auteObrázek
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jde to ale musíš sundat el. hlavu a pak ji znova nastavit doporučuju chladiče ven a uložit si hodnoty dávky paliva z teplého motoru ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

preco musim dat dole aj el.hlavu ?
Neda sa demontovat iba ta vysokotlaka cast ?
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

konstrukce čerpadla ti to neumožní
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

a potom opatrne vyberat vysokotlakú čast aby sa ti nerozpadli strunky skorej ako si stihneš pozriet ako boli alebo vačka vo vnutri :)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 24 zář 2009, 12:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od dibarbora »

Myslim, ze najrozumnejsie bude dat cerpadlo komplet vycistit, pretesnit a nastavit. Nestoji to cely svet, do 200 az 250 e sa vojdes a budes to. mat urobene poriadne a komplexne. Na hrane zivotnosti mas aj ine tesnenia a je len otazka casu ked. budes riesit zase ine.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

Jasne, bol som uz odhodlany to odniest firme, ktora mi to pretesni. Len po rozhovore s mechanikom, ktory to mal robit, ma nejak presla nalada a chut im to dat robit.
Preto tolko spekulujem.
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 24 zář 2009, 12:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od dibarbora »

tak treba ist inam, seriozny dieselservis ti to vyhodi z auta, nahodi nazad, zoradi predvstrek a jazdis dalej.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

mas smolu ze byvas tak daleko,by som ti to vymenil, neviem kolko je miesta na 2.5tdi ale na 1.9 tdi to robievam bezne bez demontaze cerpadla
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“