Podrobny postup odvzdusnenia ABS pomocou VAG-COMu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Speeder
Přispěvovatel
Příspěvky: 370
Registrován: 24 led 2006, 12:32
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Speeder »

Já už se o to ani nepokoušim. Brzdí to dostatečně a chystám se to dát do autorizáku kvůli občasným problémům se servem, takže mi to rovnou i odvzdušní.
Fabia Combi 1,9 TDi PD 74kW [ATD]
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28

Příspěvek od najmis »

Trochu to tu oživím...už je to nějakej čas co sem měnil zadní brzdy za větší..při výměnš si nepohlídal pořádně stav kapaliny v nádobce a nejspíš se dostal vzduch až do ABS..prostě od té doby se učinek pedálu změnil.Auto brzdilo, ale prostě nástup a krok pedálu byl jinej.No dostal sem se k odvzdušnění až po delším čase... Přez skupinu 001 to nešlo a jak zde někdo psal tak u FI- u mě výbava comfort ABS/ASR to funguje pod skupinou 010.Sice sem neviděl vyběhnout bubliny, ale pedál je o poznání citlivější a ručka najednou jde o kus mín zatáhnout...nemohl sem to vyzkoušet na silnici protože sem měl nějaký to pífo, ale hned doma na cestě sem poznal změnu při sešlápnutí pedálu a ručka jak sem psal zabírá dřív...
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
Uživatelský avatar
Speeder
Přispěvovatel
Příspěvky: 370
Registrován: 24 led 2006, 12:32
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Speeder »

Já měl HBV úplně venku, vylitej a bubliny mi nešly vůbec při odvzdušňování. Nechápu nic.
Fabia Combi 1,9 TDi PD 74kW [ATD]
radinno
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 05 srp 2012, 20:03
Bydliště: Stara Lubovna

Příspěvek od radinno »

zdravym k postupu ovzdusnenia ABS s EDS pomocou vag. je potrebne k tomu mat aj pristroj ROMESS S15 pre plnenie a ovzdusnovanie brzdoveho systemu???nejde mi dohlavy ze pocas 10 krat zosliapnutia pedalu ma byt odvzdusnovaci ventil stale otvoreny, nenasaje sa vzduch spät do systemu pri pustani pedalu?az pri 10-tom zosliapnuti, je potrebne pedal drzat az kym ovzdusnovak neutiahneme coje logicke aby sa nedostal spät vzduch do systemu.
Mam v tom trochu chaos :)
radinno
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 05 srp 2012, 20:03
Bydliště: Stara Lubovna

Příspěvek od radinno »

nikto nenapovie????
tomes123456
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 22 čer 2012, 09:44
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od tomes123456 »

Jak se to dělá na fabii přes vag? v kanále deset mi to píše pustit pedál, otevřít odvzdušnovák..

hlavně tam nemám to tlačítko další..

když jsme pak šel zpět na devítku, rozběhlo se čerpadlo a vyzvalo desetkrát zmáčnout..dál ty instrukce byly zmatené..


Mohl by někdo prosím sesmolit kratší návod k Fabii?

Díky

PS: používám vag 304 + klon KKL kabel.
Co-RS-ák
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 30 kvě 2012, 10:59

Příspěvek od Co-RS-ák »

zdravím,
při základním nastavení nemám v programu zobrazené tlačítka ZAP/VYP/Další,
čím by to mohlo být a jak to vyřešit?
VCDS 11.11.4 cz od sami-ho z vw.sk klubu včetně kabelu.
Audi S3, jestli by to dělalo i na jiném modelu nemám možnost zkusit :(
frahro
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 24 srp 2016, 11:56

Příspěvek od frahro »

Dobrý den,
odvzdušňoval jsem pomocí VAGu několikrát a pořád to není úplně ono. Když jsem ve fázi "seslap. pedal drzet a drzet", šlápnu na pedál, rozběhne se čerpadlo ABS a asi 2 vteřiny tlačí do pedálu. Potom se ale po zbytek času roztočí do otáček jakoby naprázdno a zdá se mi, že nasálo vzduch. Nevím, jestli toto je normální, myslím, že by to čerpadlo mělo pracovat po celou dobu v zátěži proti pedálu. Poradí někdo, jak to má být a co s tím? Při klasickém odvzdušňování nemám žádné bubliny.
VW Touran, 1.9TDI PD
Předem dík.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Ide cez VCDS ovzdusnit superB 1 r.v 2007 jednotka 3U0614517D ?

kanal 1 je nedostupný

dík
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

měnil jsem na B5,5 brzdy z 288 na 312. Te´d mám problém, že i po odvzdušnění se mi pedál propadá a pořád to nebrzdí jak bych čekal. Jelikož mi při tom vytekla skoro všechna brzdová kapalina, zkošel jsem odzdušnit i ABS skrze VCDS. Bohužel v základním nastavení nemám skupinu 001 aktivní. Aktivní mám pouze skupinu 002, jenže po aktivaci se jenom rozeběhne čerpadlo a pedál to vytlačí nahoru, což trvá asi 10 sec, pak se objeví N/A. Nic mě nevyzývá abych sešlápl pedál bo něco podobného. Stejné to je i při použití KKL kabelu. Díky Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Mě by zajímalo, jak plní a uvádějí do chodu brzdy na lince při výrobě auta. Samozřejmě je vše nové, nezasrané 10 letou kapalinou , která vše zanese, ale stejně...Oni potřebují aby to odsýpalo a ne nějaké prodlevy..Není tady nějaký "arbait" přímo z jámy lvové , koncernové? :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
cin
Aktivista
Příspěvky: 1582
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Správná otázka , též by mě to zajímalo :) ;) Víceméně jsi si ale odpověděl sám , něco jinýho to je dělat na novým autě a něco jinýho na plnoletý ovci ,kde většinou lidi kapalinu neměni , na údržbu brzd serou a až se něco vykurví , tak to dotáhnou garážníkovi ,kterýmu samozřejmně neřeknou,že už se v tom už stihli povrtat sami, a chudák garážník se z toho zasere a ozdušnit to nedokáže. :( :( (R)
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

jericho-3 píše:Mě by zajímalo, jak plní a uvádějí do chodu brzdy na lince při výrobě auta. Samozřejmě je vše nové, nezasrané 10 letou kapalinou , která vše zanese, ale stejně...Oni potřebují aby to odsýpalo a ne nějaké prodlevy..Není tady nějaký "arbait" přímo z jámy lvové , koncernové? :)
Tady to máš :)

https://youtu.be/zf6UIuJTnDg?t=1978
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

:D ten bazmek by se na odvzdušňování hodil.
Neplní se to v dnešní výrobě od třmenů nahoru?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, Tomasi. cz tohle jsem viděl a dokonce jsem dělal kdysi dávno v servisu Trabant... :D
Ale je to jak píše cin , jen je mi divné, že já se s tím poprvé setkal u Passata .., u jiných aut to problém nebyl..Jsou tam patrně nějaká "specifika", která tohle vytvářejí...Když šlo špatně ovdzdušnit nějaké jiné auto s ABS, třeba po ráně, nebo pod. vždy stačilo ovzdušňovat jednotlivé trubky od pumpy k ABS až ke kolům a byl klid..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“