Problém VW G IV prosím o radu.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
eště jeden poznatek dodám... jak to sešlapnu tak zabere a kdyz po chvilce poleví třeba okolo 2400 ot. a držím ho tak zase pozvolna zabira a když ho porad drzim na plnej tak treba okolo 3100 ot. zase poleví a zase zabira a pak uz tahne az do omezovace. poleví vzdycky v tom okamziku kdyz to ma poradne zabrat. predevsím do kopce.
nesli by ty logy udelat klasicky na kanalu 3, 10, 11 no a mozna pak treba asi 1, 4 ...ted si enjsem jisty,ale proste tam , kde je vstrikovany mnouzstvi a na 4 kanalu by mel byt predvstrik
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
- daniel.987
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 560
- Registrován: 22 úno 2006, 23:41
- Bydliště: Krkonoše
Odpovědi: 0
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 27 čer 2007, 18:54
- Bydliště: stará dobrá Ostrava
Odpovědi: 0
mně tlaci turbo 2,52 MBar este jsem na to neprisel v patek s tim jedu do Bulharska tak se na to mrknu poradne az prijedu. myslim ze to bude neco okolo toho turba,protoze kdyz jsem s tim byl minuli rok ve Spanelsku tak auto slapalo bezvadne a pres cely rok ale pak se to zacalo pomalu zhorsovat, nejdriv jsem pocejtil poleveni ve vysokych otackach cca 4100 ot/min pak okolo 3000 a tedka uz vim dopredu kdy to prijde. jo a softwarem to není,protoze jsem tam nahral zpatky tem muj orig 85 kw a auto se chova stejne. jinak pred nachipovanim to plnilo 2.15 Mbar to poleveni neni zadna katostrofa treba jako kdyz je v hajzlu vaha vzduchu da se s tim bez problemu predjed,ale proste me to sere musi to chodit na 110% ps : co mas za auto ?
Stejné příznaky
Zdravím, tak mně to začalo dělat to stejný. Nejprve jen občas, teď už při každé jízdě, ikdyž jednou po 20 km a jindy třeba až po 100 km. Ale příznaky jsou stejné. Ale chip nemám žádný (a turbo opravené cca 2 měsíce). Nejvíc to dělá při jízdě do kopce (zvlášť, když chce člověk předjíždět) (VW GIV 85kW)
no hurááá
dnes v noci jsem se vratil z Bulharska a pri zpatecni ceste jsem dal Golfu poradne ovsa
od Sofie smerem Budapest jsem mu nasolil a nesel jsem pod 200 km/hod cca po 300 km z vyfuku vyfouknul dym a auto jede jak prasteny a vubec nepoleví
takze to bylo nejspis zasranym turbem. otazka je jak dlouho to bude jezdit jak ma.


