jazdil som na pouzity fritak asi rok 20 000km.fritak filtrujem na 1 micron!!! necham ho stat asi 2 az 3 tyzne a potom cisty lejem do nadrze .v zime som dolieval benzin asi 10% ale po roku motor zacal zle startovat az az nastartoval po 10 sekundach a dlhsie vstrekovace su v riti ale najvedsi problem je ze auto stratilo kompresiu.ked som otvoril veko na ventily tak asi 70 centimetrovy komin!!!!posledne 2 mesiace sa my v motore zvisovala hladina oleja.vypustil nalial novy a po 4 tyznoch zase asi o 2 litre viacej.
nalial som do valcov brzdovu kvapalinu co ak pustia kruzky ani po tyzni nic tak sup druhy motor ide jak hodinky .motor ma stal 250 libier co je super ale predsa by ma zaujimalo1. cim sa da predlzit zivotnost motora ;/predhrev oleja, ci scim ho miesat/ aby motor vydraz dlhsie ale predsa aby som vela neinvestoval do pridavnej latky.2; predhrevom alebo zmenov predzapalu na cerpadle by sa trocha zmensila dymivost motoru? 3; castejsia vymena motoroveho oleja by pomohla predlzit zivotnost?4; mam chip medzy riadiacov a cerpadlom -moze to mat vpliv ze to skvor zdochlo???!!! vopred dakujem
passat 1999 1.9tdi motor zomrel!!! scim miesat olej???
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 77
- Registrován: 26 zář 2011, 19:02
- Bydliště: anglicko
Popravit tento nesmrtelný motor to je opravdu umění ideální by bylo kdyby ti tu začaly psát lidi co jezdí na naftu kolik na něm nahrkaly měl jsem čest servisovat AFN toledo1 Magnus jednoho taxikáře motor šel jak pana když ho prodával tak měl 540tis a za tu dobu se dělaly jen oleje (5W40 od výměny do výměny sežral jen litr oleje) rozvody 1x spojka a hydroštely brzdy a 1x sedačky komplet tlumiče
Auto měnil jen z důvodu že musel mít nové (Superb 1 na něm má teď 430tis)
nikdy mu nezdechlo turbo,čerpadlo,vstřiky (obě auta čipnuté) jediné co tak servisuje jak má a chová se k autům slušně...
Auto měnil jen z důvodu že musel mít nové (Superb 1 na něm má teď 430tis)
nikdy mu nezdechlo turbo,čerpadlo,vstřiky (obě auta čipnuté) jediné co tak servisuje jak má a chová se k autům slušně...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- UchoTD
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
ja som meral kompresiu pred začatím jazdenia na olej,mám 27barov každý valec a 615 000km..zmerám o 10-15 000 ale podľa mňa bude bez zmeny,pribuda mi olej asi tri deci za 1000km,vždy vytiahnem von liter navyše a dolejem liter Shell Helix HX7 10W40
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 77
- Registrován: 26 zář 2011, 19:02
- Bydliště: anglicko
no ja viem ze tie motory su neznicitelne ale predsa sa to stalo a auto malo skutocnych 240000km.tiez niesom lajik ale na olej jazdim iba rok a troska ma to prekvapilo /bolo my povedane ze to vydrzi 2 roky a nic iba rok/o auto sa staram a netlacim na pilu.olej mam original s volkswagenu za smiesne peniaze takze nesetrim .kedze mam fritak zadarmo tak nesetrim na aute .ked budem mat cas tak rozoberiem ten motor do srubky a dam vediet co v nom zomrelo.chcel som stary motor prekruskovat a drzat v rezerve ale som si to prepocital a lacnejsie ma vyjde ak kupim pouzity a sup dnu snim a hotovo ao jeden den roboty menej. NEJAKY DOTAZ ABY TO NECMUDILO?
VDAKA
VDAKA