Uložení předních tlumiču octavia

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tomas frolec
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 14 dub 2014, 15:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomas frolec »

jurosdi píše:Odklepni na tlmiči to oko,ktoré prechádza cez spodnú skrutku v uložení tlmiča. Tlmič potom pustíš ešte 1cm nižšie. Limitujúci faktor je ponechanie medzeri medzi spodkom tlmiča a manžetou na klbe. Ja som tak jazdil a bez problémov. Robota na pol hodky jedna strana.

Nevím jestli sem to dobře pochopil ale myslíš tím že mám více zasunout tlumič do těhlice?
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

[quote="Mnau"] Kde sa dá kúpiť taký kryt ak sa smiem opýtať? To je na OKTU? Dik
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Ano. Tlmič pustíš hlbšie do tehlice.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

tomas frolec píše:Pružiny mám sportovní takže z rs nepotřebuji... jen zadek sedl trochu níž jak předek a chci to srovnat. 2 sezony sem jezdil na origo tlumičích a sportovních pružinách -35mm a sedlo to že předek byl víš jak zadek... potom jsem, koupil stavitelné kw.... poslal sem to dolu co to šlo stím sem jezdil 1 sezonu ale to snížení mě vyhovovalo jen ta tvrdost už byla moc a tak sem se rozhodl zpět přejít na nové origo tlumiče a pružiny -35mm aby netrpěli tolik tlumiče ale zase sedí před víš cca 1,5cm proto chci to uložení. Jinak snížení sme měl před přes 65mm dolů, rs nárazník +podspoiler z leona a jezdil sem sním celý rok a ani jednou sme neměl nikde problém ;-)
Nechápu jak jsi mohl z KWček přejít na kombinaci sportovní pružiny + origo tlumiče, vždyť je to uplně naprd, to nefunguje přeci. To že KW byly moc, chápu, měl jsem stejný názor, stačilo mi na to ujet 10km a šlo to ven. Měl jsi místo dalších pokusů dát rovnou HP sporting sadu a máš přesně co potřebuješ, navíc předek štelovák, takže odpadá i tvůj další (současný) problém.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
tomas frolec
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 14 dub 2014, 15:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomas frolec »

Kornout píše:
tomas frolec píše:Pružiny mám sportovní takže z rs nepotřebuji... jen zadek sedl trochu níž jak předek a chci to srovnat. 2 sezony sem jezdil na origo tlumičích a sportovních pružinách -35mm a sedlo to že předek byl víš jak zadek... potom jsem, koupil stavitelné kw.... poslal sem to dolu co to šlo stím sem jezdil 1 sezonu ale to snížení mě vyhovovalo jen ta tvrdost už byla moc a tak sem se rozhodl zpět přejít na nové origo tlumiče a pružiny -35mm aby netrpěli tolik tlumiče ale zase sedí před víš cca 1,5cm proto chci to uložení. Jinak snížení sme měl před přes 65mm dolů, rs nárazník +podspoiler z leona a jezdil sem sním celý rok a ani jednou sme neměl nikde problém ;-)
Nechápu jak jsi mohl z KWček přejít na kombinaci sportovní pružiny + origo tlumiče, vždyť je to uplně naprd, to nefunguje přeci. To že KW byly moc, chápu, měl jsem stejný názor, stačilo mi na to ujet 10km a šlo to ven. Měl jsi místo dalších pokusů dát rovnou HP sporting sadu a máš přesně co potřebuješ, navíc předek štelovák, takže odpadá i tvůj další (současný) problém.
No mě se stím jezdí uplně bez problémů... jezdil sem v hodně autech s různýma podvozkama a kolama a nic nebylo pro mě... tohle mi uplně vyhovuje jak tvrdost tak stabilita ;-)
tomas frolec
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 14 dub 2014, 15:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomas frolec »

Jinak má někdo odkaz na nějakého prdejce toho uložení na vw polo? za dobré peníze...
tomas frolec
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 14 dub 2014, 15:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomas frolec »

turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

jo, akorát tam chybí ještě ta mistička. Tady to máš i se srovnáním:
http://www.vwaudishop.cz/volkswagen/gol ... 3pWx_l_tsw

btw. taky jezdím snížený pružiny + sériový tlumiče (eibach + sachs) a jsem max. spokojen ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Aha, tak to chápu, tak to ten můj předchozí příspěvek ignorujte, já mylsel že jde o jízdní vlastnosti.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
tomas frolec
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 14 dub 2014, 15:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomas frolec »

Díky za odkaz ;-)
hooq
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 09 zář 2010, 16:44
Odpovědi: 0

prizvednuti

Příspěvek od hooq »

turbo kamna power:

co vsechno obnasi prizvednuti motoru? a jak? podlozkama pod drzaky motoru? o kolik se to tak da zdvihnout? motor ARL

dik 8)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

přesně tak, o 2 cm se dá ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
tomas frolec
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 14 dub 2014, 15:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomas frolec »

Podložky pod držáky motoru se dají koupit nebo se musí vyrobit popř z čeho? Když motor přizvednu neni tím něco víc namáháno apod?
hooq
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 09 zář 2010, 16:44
Odpovědi: 0

.

Příspěvek od hooq »

patrafrix
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 10 črc 2013, 23:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrafrix »

Ten kryt musim mit :D
O1 alh , S764 , egr off, gt1749VA, 400 XXX, sw série, podvozek O1 RS.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“