Vyjetý motorový olej jako palivo - zkušenosti
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
- 
				mayecek5395
 - Sběrač informací
 - Příspěvky: 48
 - Registrován: 27 dub 2014, 19:50
 - Bydliště: Ružomberok
 
ja ti nevim.
ked si robil nekedy s takou vecou jak je stary motorovy olej tak vies ze kam sa s tym pohnes tam je z toho neskutocny bordel. tu vanu by si musel potom drhnut viac jak ten vak.
ja to skusim v takom umyvacom zariadeni na autodiely, aspon z povrchu to vyplachne bordel.
kupovat kvoli tomu nejaku pracku alebo hocico ine je podla mna uplne nerentabilne pri cene za cely ten vak
			
			
									
									
						ked si robil nekedy s takou vecou jak je stary motorovy olej tak vies ze kam sa s tym pohnes tam je z toho neskutocny bordel. tu vanu by si musel potom drhnut viac jak ten vak.
ja to skusim v takom umyvacom zariadeni na autodiely, aspon z povrchu to vyplachne bordel.
kupovat kvoli tomu nejaku pracku alebo hocico ine je podla mna uplne nerentabilne pri cene za cely ten vak
- 
				mayecek5395
 - Sběrač informací
 - Příspěvky: 48
 - Registrován: 27 dub 2014, 19:50
 - Bydliště: Ružomberok
 
- 
				mayecek5395
 - Sběrač informací
 - Příspěvky: 48
 - Registrován: 27 dub 2014, 19:50
 - Bydliště: Ružomberok
 
- 
				mayecek5395
 - Sběrač informací
 - Příspěvky: 48
 - Registrován: 27 dub 2014, 19:50
 - Bydliště: Ružomberok
 
ja mám starú rotačku 1.7td isuzu .. nemá problém to požrať hocičo a poľské vstreky stojá 13e jeden .. Čiže žiadny problém 
 zatiaľ čo som jazdil na rastlinný olej sa nič nestalo, trošku kvapká čerpadlo, ale to už začalo za čias nafty zo slovnaftu (keď som bol ešte blbý a tankoval za 1,37e  
 ). Zatiaľ úplná spokojnosť ... 
 Je to predkomôrka, rotačka BOSCH .. primitívny motor.. nepoznám človeka, ktorý ho zatiaľ zničil .. treba si však dávať pozor, aby sa nekúpila 1.7td od opla.. ten má problémy aj s naftou nie to s olejmi 
			
			
									
									
						
 ). Zatiaľ úplná spokojnosť ... Som tu opet.
Takze Pegy 1.9d od poslednej dekarbonizacie najazdil 1500km a znova zacal dymit a siel s vykonom dole. Takze po rade clena fora som nasiel temu o prevrtani predkomorky. Boli tam rozne variacie ale ja som skusil tusim 7mm alebo 7,5mm vrtak hlavne kvoli tomu aby sa mala kde opret podlozka pod tryskou. Samozrejme to spravadzalo opet vodne dekarbonizovanie a po ukonceni a nastartovani aj vymena oleja za shell. Motor ide bez problemov, aspon zatial -+ 2000km, dym iba pri starte za tepla na volnobehu nic, pri zatazi cierny az modry. Momentalne riedene 1:1 +5% N95 2% aceton a vif.
Momentalne riesim dilemu kedze mam na ruke jednu e28 s dobrym motorom M21, 524td s mechanickym cerpadlom. Kedysi som mal 324td s el. cerpadlom a tam som sa to bal liat. Myslite ze by to bol hodny motor? Hlavne ohladom na karbonizaciu predkomorky, zhavice, piestne kruzky, cerpadlo a aka je tak priblizna zivotnost motora. Vsimol som si tu jednu 525tds e39 ktory ma takmer identicky motor len pod oznacenim M51, nejake zistene problemy?
Dani z PHM zdar.
tryska, nevycistena, vycistenu nemam odfotenu

zakarbonizovana predkomorka

vycistena predkomorka

prevrtana predkomorka, predtym diera 5,5mm teraz 7-7,5mm

zhavice vycistene, zas jeden zly

			
			
									
									
						Takze Pegy 1.9d od poslednej dekarbonizacie najazdil 1500km a znova zacal dymit a siel s vykonom dole. Takze po rade clena fora som nasiel temu o prevrtani predkomorky. Boli tam rozne variacie ale ja som skusil tusim 7mm alebo 7,5mm vrtak hlavne kvoli tomu aby sa mala kde opret podlozka pod tryskou. Samozrejme to spravadzalo opet vodne dekarbonizovanie a po ukonceni a nastartovani aj vymena oleja za shell. Motor ide bez problemov, aspon zatial -+ 2000km, dym iba pri starte za tepla na volnobehu nic, pri zatazi cierny az modry. Momentalne riedene 1:1 +5% N95 2% aceton a vif.
Momentalne riesim dilemu kedze mam na ruke jednu e28 s dobrym motorom M21, 524td s mechanickym cerpadlom. Kedysi som mal 324td s el. cerpadlom a tam som sa to bal liat. Myslite ze by to bol hodny motor? Hlavne ohladom na karbonizaciu predkomorky, zhavice, piestne kruzky, cerpadlo a aka je tak priblizna zivotnost motora. Vsimol som si tu jednu 525tds e39 ktory ma takmer identicky motor len pod oznacenim M51, nejake zistene problemy?
Dani z PHM zdar.
tryska, nevycistena, vycistenu nemam odfotenu

zakarbonizovana predkomorka

vycistena predkomorka

prevrtana predkomorka, predtym diera 5,5mm teraz 7-7,5mm

zhavice vycistene, zas jeden zly

- 
				UchoTD
 - Aktivista
 - Příspěvky: 3364
 - Registrován: 25 črc 2011, 23:22
 - Bydliště: B.Bystrica
 - Kontaktovat uživatele:
 
ja sa čudujem,ja vždy ked som behal vyhradne na čistý tak po čase začal problém,ale terza ako riedim kusok s naftou tak je to OK,ale tiež chodím často na čistý,ale karbonuje to strašne,asi musim zohnat nejaký komôrkáč.
			
			
									
									Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
						Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
vcera som bol konecne za mestom. spravil som ale 120-130km. cez den auto stalo na slnku prayilo jak besne. krasne  ziadny problem. po tom ako filtrujem cez ten vak tak auto ide jak gula, konecne to nema problem so stalym zanasani filtru, teraz ma filter v podstate volno kedze vak to (vraj) prefiltruje jemnejsie ako filter v aute.
ja s tymto nemam nejaky velky problem ze by auto prestavalo ist kvoli zakarbonovaniu. je tu uzivatel co ma skusenost s tymto motorom a cerpadlom na olej a hovori ze to neni zrovna vyhra. ze po 50 000km to ide srat. uvidime.. prakticky mi to je jedno lebo cerpadlo stoji tolko co jedna nadrz a ideme dalej
osobne som cakal ze po tolkych km bez nejakej starostlivosti to tam bude zasrane gucami karbonu. ale okrem zhavicov to bolo prekvapivo dobre
			
			
									
									
						ja s tymto nemam nejaky velky problem ze by auto prestavalo ist kvoli zakarbonovaniu. je tu uzivatel co ma skusenost s tymto motorom a cerpadlom na olej a hovori ze to neni zrovna vyhra. ze po 50 000km to ide srat. uvidime.. prakticky mi to je jedno lebo cerpadlo stoji tolko co jedna nadrz a ideme dalej
osobne som cakal ze po tolkych km bez nejakej starostlivosti to tam bude zasrane gucami karbonu. ale okrem zhavicov to bolo prekvapivo dobre
- 
				mayecek5395
 - Sběrač informací
 - Příspěvky: 48
 - Registrován: 27 dub 2014, 19:50
 - Bydliště: Ružomberok
 
- 
				UchoTD
 - Aktivista
 - Příspěvky: 3364
 - Registrován: 25 črc 2011, 23:22
 - Bydliště: B.Bystrica
 - Kontaktovat uživatele:
 
 ved mne je to fuk,že to dymí,keby si videl ako mi golf predtým dymil...to mne nevadi keby to dymilo ked jej prisolím,ale idem a ona dymí celý čas dost husto aj bez nejakej zátaže len jemný plyn tak 15% o to ide,že ten oč ide za mnou ma postarane o zabavu,na svetlách mu vidím takú jemnú clonu ako to presvecujú svetlá.Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
						Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
- 
				mayecek5395
 - Sběrač informací
 - Příspěvky: 48
 - Registrován: 27 dub 2014, 19:50
 - Bydliště: Ružomberok