110 KW ARL netáhne, syčivý zvuk

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Shorty.
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 18 kvě 2014, 10:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňský kraj

110 KW ARL netáhne, syčivý zvuk

Příspěvek od Shorty. »

Zdravím už pár dnů řeším to, že vůz nemá požadovaný výkon a je slyšet ze strany spolujezdce takový syčivý vzduch jako když někde utíká vzduch. Je to jen při tahu, většinou tak kolem 2000-2500 ot. Ale teď mi příjde, že se to zhoršuje. Bylo to na VAGu, který nic nehlásil, hledaly sme to s kamarádem a nic.
Už sem byl bezradný a svěřil auto do servisu, kde bohužel se nic nenašlo, bylo kontrolováno vedení k turbu a hadice a prej nikde nic nebylo:( tak je prej odmastili za tejden až 14 dní se mám zase zastavit jestli bude nějaká od oleje. Pak ještě říkal, že se mu nezdá katalyzátor, že je asi ucpanej a že by to mohla bejt taky příčina... fakt už nevím co stím :(

Dva nezávislý mechanici a ani jeden nenašel příčinu, přitom turbo by mělo být oká nemá vůli a ani nežere olej
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5019
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Syčí = utíká vzduch za turbem. Změň servis.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Shorty.
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 18 kvě 2014, 10:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňský kraj

Příspěvek od Shorty. »

kde přesně za turbem ? co přesně by to mělo být abych věděl na co se zaměřit ?
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

kdekoliv. od stolu ti to fakt nikdo neřekne. hledej
Uživatelský avatar
pechy-turbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 23 říj 2010, 17:43
Odpovědi: 0
Bydliště: JBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pechy-turbo »

natlakovat ... ;)
patrafrix
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 10 črc 2013, 23:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrafrix »

projdi vedení vzduchu od turba po sání, někde určitě asi uvidíš hadicu omaštěnou od oleje, tam někde bude díra (jestli je to opravdu ono),jinak jak tady borci říkají "těžko říct takhle od stolu"
O1 alh , S764 , egr off, gt1749VA, 400 XXX, sw série, podvozek O1 RS.
Shorty.
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 18 kvě 2014, 10:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňský kraj

Příspěvek od Shorty. »

já chápu, že od stolu se to říká blbě :D ale už sem to měl u dvou mechaniků a ani jeden nic nezjistil mě už ztoho přeskočí... mít garáž tak si to rozeberu do mrtě sám a kouknu hadice, ale dělat to na ulici nemůžu.
Vím, že zkoušeli hadici zmáčknout a při sešlápnutí jí to normálně nafouklo prej... zase říkal, že je odmastili a za 14 dní se máms tavit, že pokud je někde prdlá tak bude od oleje... ale všiml sem si, že zespod egr ventilu jak jsou ty šrouby je lehce od oleje což mi řekl mechanik, že je normální dokud to nechčije z těch dírek...
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

U EGR ventilu je to normál, netěsní většinou přes uložení hřídele klapky.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
mesi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 19 lis 2012, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od mesi3 »

Přeci sundat hadici z turba nasadit na ní trubku s navarenym víkem a v něm ventilkem je práce i s výrobou trubky na hodku max ... Tak nehcápu proč to v servise neudělaj a hned vědí.
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
Shorty.
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 18 kvě 2014, 10:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňský kraj

Příspěvek od Shorty. »

bohužel taky nevím co přesně zkoumali, čekám zítra telefon abych si pro auto přijel a zeptám se na to... mě už omejou z toho kdyby tady byl někdo z Plzně nebo okolí kdo by mi to zkoukl bylo bvy to super. Jinak sem četl na bmw forum, tip na kontrolu ahdic prej je postříkat čističem na brzdy, že když je tam netěsnost tak vyletí otáčky ?
To čekání a nejistota je hrozná v servisu prej, že to odmastili a za 14 dní jízdy se mám stavit aby se podívali zda je nějaká od oleje či ne...
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Mne minule vyskolila praskla plastova trubka pred motorem . Prasklo to primo ve svaru . Nic neslo poznat . Az pri natlakovani systemu se krasne otevrela . Tak ze to chce opravdu poradnou kontrolu.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

může to být i kat a funět to někde z výfukové části, ale to stačí na chvíly povolit 3 štefty a zkusit to.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Shorty.
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 18 kvě 2014, 10:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňský kraj

Příspěvek od Shorty. »

natlakovat takže třeba nějakým kompresorem ? dejmetomu, že něco takového http://www.youtube.com/watch?v=tJCfF_Q3Tmc a buď takhle zkouknout hadice až po vyndání a nebo tam zapojit ten díl s tím ventilkem ?
Jinak, že by to mohl dělat kat říkali v servisu taky, že je prej už dost zanesenej. Je fakt, že auto vůbec nehulí ikdyž se tomu šlápne
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

můžeš mít třeba taky prasklí cooler
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nebo trubku od turba k EGR a nebude tlak na spalinách ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“