
2.0 tdi cfgb 125 kw 4x4 kouří,ale....
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Takze jsme se bavil s kamosem co na new vstriky a ten mi ted tvrdi ze mu to opet pri cisteni take kouri. ale ze hraje velkou roli kde natankuje naftu.. 

340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Tak mi auto skoro po 4 týdnech opět začalo kouřit. Už jsem posledně tankoval obyčejnou naftu na Benzině místo Vervy a taky mám přehrátej software v řídící jednotce motoru. Ještě zkusím asi servis Porsche Olomouc, jestli na něco příjdou. Jinak mám z VW servisu zjištený zaplnění filtru DPF a filtr by měl být ještě OK. Napsali mi do záznamu: "Naplnění filtru pevných částic popílkem je 138 ml a leží daleko pod maximálním naplněním 175 ml." Má ještě někdo nějaký nápad, co by kouření mohlo způsobovat popř. na co se ještě podívat? Díky za každou odpověď! Milan
Ahoj, já jsem dneska byl v Porsche Olomouc a po hodině a půl laborování mi taktéž bylo sděleno, že kouření způsobuje filtr pevných částic. Už jsem se ale naučil regenerovat filtr, takže zatím ho měnit nebudu. Jinak odhadovaná životnost mého filtru je ještě 37 000 km. Kdyby někdo vědel o novém fltru DPF na motor CBBB za rozumné peníze tak ať se mi prosím ozve do SZ. Díky Milan
ahoj, asi si to špatně pochopil. Když ti to kouří,už nezáleží na životnosti filtru ani na správnosti regenerace. Já měl zaplněno na 68 ml.Mě v autorizáku řekli filtr ok je v 1/3 životnosti. když je oxidační katalyzátor prasklý, nafta skrz proletí až do filtru a hoří tak dál než by měla.diagnostika ti to samozřejmě neukáže.
Ale tobě to kouřilo před výměnnou filtru DPF pořád,ne? Mně to kouří jen když řídící jednotka aktivuje regenerační proces, poznám to, že mi to začne, jakmile deceleruju a přidám, kouřit. V tuto chvíli, pokud jedu někde alespoň trochu dál (min. 10-15 km), tak zařadím na okrsce trojku nebo na dálnici pětku a jedu min. 3000 ot. Tímto způsobem dokážu filtr bez viditelného kouření zregenerovat a mám zas cca 500 km pokoj. I toto řešení je trochu na prd, ale lepší nějaký řešení než žádný...jinak ten filtr DPF chci v budoucnu koupit, ale teď jsem do toho auta navrážel dost, tak chci aby si ten novej filtr nejprve zasloužilo.
