2.0 tdi cfgb 125 kw 4x4 kouří,ale....

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

Ahoj, tak po cca 4 týdnech mi auto kouří nanovo.:-( Asi to ty 4 týdny neregerovalo DPF, až teď a ten modrošedej kouř bude asi nespálená nafta...má někdo ještě nějaký napád co by to mohlo konkrétně způsobovat? Dík Milan
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Takze jsme se bavil s kamosem co na new vstriky a ten mi ted tvrdi ze mu to opet pri cisteni take kouri. ale ze hraje velkou roli kde natankuje naftu.. :(
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

Já tankuji jen Vervu...mám zkusit něco jiného?;-)
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

Příště natankuji na Benzině normální naftu místo Vervy...a uvidím. Jinak příští pátek pojedu do VW servisu do Olomouce a budou mi aktualizovat software v řídící jednotce. Tak snad to k něčemu bude.
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

Tak mi auto skoro po 4 týdnech opět začalo kouřit. Už jsem posledně tankoval obyčejnou naftu na Benzině místo Vervy a taky mám přehrátej software v řídící jednotce motoru. Ještě zkusím asi servis Porsche Olomouc, jestli na něco příjdou. Jinak mám z VW servisu zjištený zaplnění filtru DPF a filtr by měl být ještě OK. Napsali mi do záznamu: "Naplnění filtru pevných částic popílkem je 138 ml a leží daleko pod maximálním naplněním 175 ml." Má ještě někdo nějaký nápad, co by kouření mohlo způsobovat popř. na co se ještě podívat? Díky za každou odpověď! Milan
all-in
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 04 bře 2014, 09:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od all-in »

Tak konečně problém vyřešen. Pomohla výměna filtru Dpf. Problém však byl v oxidačním katalyzátoru který je součástí. Ujeto od výměny 1600 km. regenerace proběhla co jsem postřehl jednou a poznal jsem to jen na otáčkách. auto nesmrdí nekouří. Jen to bohužel byla ta nejdražší část, které jsem se bál.
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

Ahoj, já jsem dneska byl v Porsche Olomouc a po hodině a půl laborování mi taktéž bylo sděleno, že kouření způsobuje filtr pevných částic. Už jsem se ale naučil regenerovat filtr, takže zatím ho měnit nebudu. Jinak odhadovaná životnost mého filtru je ještě 37 000 km. Kdyby někdo vědel o novém fltru DPF na motor CBBB za rozumné peníze tak ať se mi prosím ozve do SZ. Díky Milan
all-in
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 04 bře 2014, 09:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od all-in »

ahoj, asi si to špatně pochopil. Když ti to kouří,už nezáleží na životnosti filtru ani na správnosti regenerace. Já měl zaplněno na 68 ml.Mě v autorizáku řekli filtr ok je v 1/3 životnosti. když je oxidační katalyzátor prasklý, nafta skrz proletí až do filtru a hoří tak dál než by měla.diagnostika ti to samozřejmě neukáže.
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

Ale tobě to kouřilo před výměnnou filtru DPF pořád,ne? Mně to kouří jen když řídící jednotka aktivuje regenerační proces, poznám to, že mi to začne, jakmile deceleruju a přidám, kouřit. V tuto chvíli, pokud jedu někde alespoň trochu dál (min. 10-15 km), tak zařadím na okrsce trojku nebo na dálnici pětku a jedu min. 3000 ot. Tímto způsobem dokážu filtr bez viditelného kouření zregenerovat a mám zas cca 500 km pokoj. I toto řešení je trochu na prd, ale lepší nějaký řešení než žádný...jinak ten filtr DPF chci v budoucnu koupit, ale teď jsem do toho auta navrážel dost, tak chci aby si ten novej filtr nejprve zasloužilo.;-)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“