

Moderátoři: šulda, Moderátoři
tady jak se chce někdo zapojit do diskuze a mometálně si usmyslí že bude mít jiný názor aby se dál diskutovalo, tak to napíše i když to není pravdamilda.svo píše:Petku na mej okte alh davam minimalne nad 100 jinak kyz by mel motor ruce tak by me musel nafackovatJinak manik s práce povida jedu 50 na petku auto se nejak trese, jakej kvalt by potreboval na 160
Pod toto se klidně podepíšu. Pravda a nic než pravdaBiimbo píše:tady jak se chce někdo zapojit do diskuze a mometálně si usmyslí že bude mít jiný názor aby se dál diskutovalo, tak to napíše i když to není pravdamilda.svo píše:Petku na mej okte alh davam minimalne nad 100 jinak kyz by mel motor ruce tak by me musel nafackovatJinak manik s práce povida jedu 50 na petku auto se nejak trese, jakej kvalt by potreboval na 160
Když by se měl člověk řidít vším co se tady dočte, tak by neměl jezdit na STK protože na emisích mu padne turbo nebo se to potká,nebo začne motor podezřele kouřit, jezdit pod 2000 otáček na 5 ku je pro motor likvidační a jednou je ohřívání na volnoběh špatně, jindy je to lepší.
Já si jezdím podle svýho,mám uši a oči a nikdy jsem neměl s motorem problém a jen doporučuju 6Q, protože vím jaká je s ním jízda, narozdíl od spousty těch, kteří by taky chtěli ale nemají, ale řadí 5 ku až když jedou 100km/h
To je jako v dobách kdy OI stáli v porovnání s P406,306, Citroenem Xsara a jím podobných aut o hodně víc a ně každý ten nesmysl za octávku chtěl dát. A zrovna ti lidé se stali vlastníky těch výše uvedených aut a byli spokojený a škodovku všude pomlouvali, že je to předražený, sypou se na tom váhy vzduchu, turba se musí měnit že to padá do nouzáku. A po pár letech jsem ty stejný lidi začal potkávat v koncernových autech, jednou Bora, GolF, ale hlavně Octávky a najednou si nemohli vynachválit. Od spotřeby po výkon.
Prostě to co lidi nemají, rádi pomlouvají..