Neustálé praskání vstřikovacích trubek Passat 1,9 AFN

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jafa88
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 02 led 2011, 20:50
Odpovědi: 0

Neustálé praskání vstřikovacích trubek Passat 1,9 AFN

Příspěvek od Jafa88 »

Zdravím,

chtěl bych se zeptat, jestli někdo nemá zkušenosti s praskáním vstřikovacích trubek, které vedou ze vstřikovacího čerpadla do vstřikovačů. Praskla mi už druhá trubka. Asi před 3 měsíci jsem trubku vyměnil a opět praskla ta samá a jako na sviň úplně ve stejném ohybu na milimetr přesně. Prosím poradí někdo jaká by mohla být příčina praskání trubek? Ať zase nekoupím novou trubku, která mi po zhruba 2 měsících a zhruba po 5000 km zase praskne.
Auto VW Passat 1,9 TDi 81 kW AFN.

Děkuji za každou radu. A kdyby někdo měl trubky bokem tak je beru. ;-)

D9ky Jafa88
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

máš držáky na trubkách? čerpadlo je správně uchyceno na všech 4rech šroubech
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
STIB
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 13 bře 2009, 09:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od STIB »

Musí být držáky,jak psal Ladas!!!!!!
OCTAVIA- ALH
Uživatelský avatar
Jafa88
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 02 led 2011, 20:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jafa88 »

Ladas píše:máš držáky na trubkách? čerpadlo je správně uchyceno na všech 4rech šroubech
Ahoj, držáky tam mám. Pokud tedy myslíš ty plastové spony které spojují trubky pohromadě. Jinak žádný jiný držák trubky tam nemám. Trubky drží jen u vstřiku a čerpadla pomocí převlečné matice, jiný držák na tu trubku není. Čerpadlo zkontroluji zítra, jestli všechny šrouby drží a jsou dotažené. Dnes jsem jen zkoušel jestli čerpadlo drží, tak jsem za něj vzal a hýbal celým motorem myslím bez vůle na čerpadle vůči motoru. Co mě ještě napadá, tak se mi na volnoběh třepe dost volant a až po přidání plynu se chvět přestane, jestli by to nemohlo souviset s tím, že odešel některý ze silentbloků, které drží motor a je více vibrací na motoru.
mirabarkas
Aktivista
Příspěvky: 3636
Registrován: 28 led 2006, 20:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od mirabarkas »

řešil to tady jeden kámoš na staré B4 audi tdi, nemohli na to zaboha přijít a pak zjistili že má pod čerpadlem prasklý ten litinový držák, tak to zkoukni
Uživatelský avatar
Jafa88
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 02 led 2011, 20:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jafa88 »

mirabarkas píše:řešil to tady jeden kámoš na staré B4 audi tdi, nemohli na to zaboha přijít a pak zjistili že má pod čerpadlem prasklý ten litinový držák, tak to zkoukni
Zítra to za světla projdu, ale když jsem dnes vzal za čerpadlo, tak jsem hýbal celým motorem bez vůle čerpadla proti motoru.
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Stačí aby byl povolenej, nebo vypadnutej ten zadní šroub pod trubkama.
Uživatelský avatar
Jafa88
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 02 led 2011, 20:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jafa88 »

Prošel jsem všechny šrouby, ani s jedním nejde hnout. Čerpadlo se ani nehne. Známýho napadlo, jestli by to např. nemohlo souviset s vadným vstřikovačem, nebo vadným vstřikovacím čerpadlem. Pokud prý je přidřený vstřikovač na jehle, tak by mohli být vyšší tlaky na trubku. Byla by i tady ta možnost reálná?

Díky

P.S.: Neumí někdo tyto trubky za nějakou rozumnou cenu nové?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

myslím že mám sadu starších
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
karelmacal
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 26 led 2014, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od karelmacal »

Mám tu taky starší :)
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1309
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Obrázek
Uživatelský avatar
Jafa88
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 02 led 2011, 20:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jafa88 »

karel4 píše:Obrázek
Kdy si pro ně můžu přijet? Jsme teda domluvení cena za odvoz, že?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Vadné čerpadlo nebo vstřikovač to nedělá. Dělají to vibrace/kmity/, které způsobí prasknutí. Je třeba tam přidat vzpěry mezi trubky, je možné, že ty trubky byly ohýbané a rovnané a mají špatné předpětí a pak to praskne. Dal bych tu sadu starších , nekurvených...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Jafa88
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 02 led 2011, 20:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jafa88 »

jericho-3 píše:Vadné čerpadlo nebo vstřikovač to nedělá. Dělají to vibrace/kmity/, které způsobí prasknutí. Je třeba tam přidat vzpěry mezi trubky, je možné, že ty trubky byly ohýbané a rovnané a mají špatné předpětí a pak to praskne. Dal bych tu sadu starších , nekurvených...
Díky za info, právě že jsem dal novou před dvěma měsíci a po zhruba 5000 km praskla na stejném místě. Tak chci předejít dalšímu prasknutí. Jak píšeš, tak to bude asi těmi vibracemi, jelikož se mi poseldní dobou auto dost chvěje na volnoběh, volant, sedačky, plasty v interiéru. Tak to vypadá asi na nějaký utržený silentblok. Musím to vše projít.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“