Upadlý motor Octavia Tour /1,9 PD/

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Sežeň nám prosím 105tku my to nikdy neviděli,tam kde jsem se vyučil jsem pár let startery a alternátory repasoval dovolím si říct že to byla firma s největším skladovým potenciálem svého času že odebíral i Elit to co neměli skladem a nějaký dojebaný starter nebo alternátor jsem hlavně i dělal takže nám tu nedávej pohádky jak jde jet 5Okm s pastorkem ve věnci skončí to jak jsem psal výše nebo dokonce roztrženým předním víkem a holým věncem ale to už je hodně velký sci-fi dokonce jsem i pár věnců měnil nebo otáčel ale na to by ti prsty nestačily,nejni tu každýmu 20 jak si asi mylíš... ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20290
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ladas píše:Sežeň nám prosím 105tku my to nikdy neviděli,tam kde jsem se vyučil jsem pár let startery a alternátory repasoval dovolím si říct že to byla firma s největším skladovým potenciálem svého času že odebíral i Elit to co neměli skladem a nějaký dojebaný starter nebo alternátor jsem hlavně i dělal takže nám tu nedávej pohádky jak jde jet 5Okm s pastorkem ve věnci skončí to jak jsem psal výše nebo dokonce roztrženým předním víkem a holým věncem ale to už je hodně velký sci-fi dokonce jsem i pár věnců měnil nebo otáčel ale na to by ti prsty nestačily,nejni tu každýmu 20 jak si asi mylíš... ;)
:kol111: asi tak Laďas...
Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

Ladas píše:Sežeň nám prosím 105tku my to nikdy neviděli,tam kde jsem se vyučil jsem pár let startery a alternátory repasoval dovolím si říct že to byla firma s největším skladovým potenciálem svého času že odebíral i Elit to co neměli skladem a nějaký dojebaný starter nebo alternátor jsem hlavně i dělal takže nám tu nedávej pohádky jak jde jet 5Okm s pastorkem ve věnci skončí to jak jsem psal výše nebo dokonce roztrženým předním víkem a holým věncem ale to už je hodně velký sci-fi dokonce jsem i pár věnců měnil nebo otáčel ale na to by ti prsty nestačily,nejni tu každýmu 20 jak si asi mylíš... ;)
kua a já hádal 19 že to žere jen půlka lidí
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

na 19 docela dobrý zkušenosti z praxe a ty? ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
nebulus
Přispěvovatel
Příspěvky: 207
Registrován: 05 úno 2008, 17:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od nebulus »

Aj felda diesel ma v startery planetovy prevod :P
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Taky jsem jich právě několik viděl rozlítanejch, roztavenejch a zkurvenejch věnců a vždy to bylo po několika "metrech" jízdy. No asi jsme ještě fakt hodně mladý a máme se ještě co učit.
Elektronika auta a technika........
776 829390
Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

nebulus píše:Aj felda diesel ma v startery planetovy prevod :P
díky za podporu, vidím že víš o čem je řeč :-)
MM
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

Ladas píše:Sežeň nám prosím 105tku my to nikdy neviděli,tam kde jsem se vyučil jsem pár let startery a alternátory repasoval dovolím si říct že to byla firma s největším skladovým potenciálem svého času že odebíral i Elit to co neměli skladem a nějaký dojebaný starter nebo alternátor jsem hlavně i dělal takže nám tu nedávej pohádky jak jde jet 5Okm s pastorkem ve věnci skončí to jak jsem psal výše nebo dokonce roztrženým předním víkem a holým věncem ale to už je hodně velký sci-fi dokonce jsem i pár věnců měnil nebo otáčel ale na to by ti prsty nestačily,nejni tu každýmu 20 jak si asi mylíš... ;)
to s věkem nesouvisí, věnce jsem měnil, sundaval, nandaval, prsty mi na to stačí :-) a zatím žádnej nechybí. Stahovaly se setrvačníky, rozšiřovaly kola, převařovaly ráfky, nakonec se takový auta vyhodily a já jezdím pořád tím samým, co před 10 rokama.
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
PeSko
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 07 pro 2010, 14:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od PeSko »

ahoj, mohl by někdo hodit odkaz nebo nějaký číslo o jaký šrouby se jedná,čísloxpočet? teď v pátek mi má kamarád dělat rozvody na OI ASZ viz podpis a sadu mam svoji,ale o šroubech sem vůbec nevěděl tak abych měl čas to ještě zchrastit,budou to3. rozvody (270tis.) a auto sem kupoval po prvních takže netuším zda-li to poprvý někdo měnil,ale při druhé výměně určitě ne.díky moc
OIII-DDYA
1T3-CAYC (Ex) soft: zatím "cinklej=DG"
OI-ASZ-L&K (Ex) soft:DP ( prodáno :(
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já když jsem ty šrouby objednával v autorizáku, tak jsme se nemohli domluvit, jaké chci,ten plánek a rozkreslení dělal nějaký hulič trávy, je to nepřehledné a nějaké otočené. Dokonce pro jistotu jsem běžel pro staré díly opsat jejich čísla, aby to klaplo. A šrouby jsem raději objednal všechny-2 na upevnění silentbloku do kastle/který se ale moc měnit nemusí/, pak 2 důležité,které drží držák motoru na silentbloku a pak průměr 12 /3 kusy/, které drží držák motoru na bloku. Samozřejmě jsem je dal na lepidlo. Cena 1. šroubu je přibližně 80 kč..A ten plíšek/vlastně 2/ který je přivařen ke kastli/ a drží silentblok, je pěkná sračka, já měl jeden ohnutý/patrně po ráně/a proto taky byl silentblok nakloněn a v této poloze mu asi dobře nebylo.. Prostě to hoši při opravě "dom.dali" jak mohli"..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“