Octavia 2.0 Tdi chrastí při startu-spojka?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33624
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Ano, převodovka LNZ by měla být A3, Passat, Eos... http://www.autodilycz.cz/zbozi/starter- ... 57/592798/
No já už nevím teď, s původním starterem, který měl 11 zubů to dělalo bordel menší a zuby na setrváku nebyly vubec poškozený, pak se koupil nový, který má zubů 10 a bordel to dělalo větší a po třech dnech už nešla skoro nastartovat a zuby jsou viditelně poškozené a když jsme poprvé ten původní vyndali aby se zkontrolovaly ty zuby a dal se zpátky, tak byl ten zvuk jiný, což by odpovídalo, že v přirubě "kloktal" a dali jsme ho tam v jiný poloze...
No když ten starter stojí víc než použitá převodovka co tam má správně být...
No když ten starter stojí víc než použitá převodovka co tam má správně být...

tak příruba té převodovky musí být stejná že, jinak by to nešlo na blok,jen ta díra na starter je asi jakoby víc vytažená ven
zkus tam našroubovat starter a oměřit třeba i metrem ( líp velkou šuplerou ) vzdálenost třeba ke hřídeli nebo k některý díře na obvoďák, to stejný pak na "správný převodovce"
mělo by to hodit rozdíl v řádu milimetrů
jinak nevim no jak to zprubovat sofistikovaně
hele příští týden budu dělat spojku na BKD tak leda bys to přijel omrknout? ale to máš asi z ruky...
zkus tam našroubovat starter a oměřit třeba i metrem ( líp velkou šuplerou ) vzdálenost třeba ke hřídeli nebo k některý díře na obvoďák, to stejný pak na "správný převodovce"
mělo by to hodit rozdíl v řádu milimetrů
jinak nevim no jak to zprubovat sofistikovaně
hele příští týden budu dělat spojku na BKD tak leda bys to přijel omrknout? ale to máš asi z ruky...
Radši ji nedělej hele
jojo, příruba na motor je stejná, jen bude asi jiná díra na starter
tam pujde nevim o 2-3mm kdyz tenhle nový starter má průměr 76mm toho osazení co jde do převodovky a ten 13ti zubovej 79mm. Já doufam, že příští týden už to budu mit dávno hotový, jinak mi hrábne
a automedik nebo kdo prodává repasovaný skříně a tahle LNZ je o 3 tisíce dražší než ta co tam má být, tak tam rozdíl někde musí být 




-
- Aktivista
- Příspěvky: 33624
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Převodovka kod LNZ alespoň ta co je v tom autě, je opravdu pro start-stop system, a už mě mělo varovat, že v ní starter "kloktá" takže se někdy trefila poloha, kdy zvuk nebyl tolik hrozivej.. tahle převodovka má průměr otvoru na starter 79mm a klasickej je 76mm a zřejmě i jiná poloha a nahrubo měřený na osu starteru je tam rozdíl 4-5mm. Takže sháním převodovku, co tam patří 
