Transporter T4

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

hurá jo ta 2,5 kdyžtak čipnout jde (LOL)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

mno hura moc ne budu muset jeste řádně přišetřit :D
VW T5 GP 103 KW long
Uživatelský avatar
daniel.987
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Registrován: 22 úno 2006, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od daniel.987 »

este píše:a jeste jeden dotaz :D co snese 1,9 TD 68koní... trysky + chip?? popř jiný turbo?
Dávali jsme nedávno 1Z do TD a s mechanikou a turbem z AHF, celkem to jede pěkně, STK v poho, motory si jsou podobný. Záleží na tom co chceš za výbavu. TD čka nemívali ani klimu, 2,4 žere a nejede. Ideál je 2,5 75KW, po čipu na 95KW spotřeba 5-6,5L. 111KW si vezme víc, větší brzdy, turbo s var. lop., a subjektivně hrubší projev v zátahu. Na druhou stranu delší převody a víc žádaná. Já osobně bych sáhl po 75+čip. Při slušným zacházení najede hodně, výkonem neurazí a spotřebou potěší.
Sharan ASZ
Octavia AGR
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

mno ja se dneska už rozhodl že to bude 2,5 75Kw + dieselpowerchip
VW T5 GP 103 KW long
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

este píše:mno ja se dneska už rozhodl že to bude 2,5 75Kw + dieselpowerchip
To si se rozhodl správně.Uvidiš nebudeš litovat.Ale jsou strašně v ceně a pokud to má slušnou výbavu tak je to palba.Do těch přestaveb 3-5míst bych se moc nehrnul dost to teď skrouhli.Radči si to zjisti dopředu u importéra než do toho půjdeš.Jinak přeji štastnou ruku při výběru.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Uživatelský avatar
jirkastrachota
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov

Příspěvek od jirkastrachota »

zdarec, nechci zakládat nové téma, tak se vecpu sem. Možná budu dělat transportera T4 se zadřenym motorem 2,4D. Kdyby to bylo na výměnu, šel by tam dát blok s hlavou z 2,5 TDI, a zbytek nechat(čerpadlo, sání,atd)? prostě větší obsah, přímý vstřik, ale pořád manuálně ovládanej atmosférák???
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
Uživatelský avatar
jirkastrachota
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov

Příspěvek od jirkastrachota »

nikdo neví??? Ten motor je mázlej ve válcích,takže se bude měnit
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
Uživatelský avatar
vancar
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 19 úno 2009, 18:10
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

T4 2,5 TDI 75 kw

Příspěvek od vancar »

Taky nechci otravovat novým tématem tak zkusím nejprve zde.. mám T4 TDI 75 kw a řeším výkon a ruku v ruce servis moje otázka je zle nějakýma tryskama dosáhnout zvýšení výkonu jako u 1,9 tdi 66kw že se daj trysky místo chipu a jede to podobně ?? jestli ano prosím o typ trysek který se tam dávaj nikde sem to nevyčetl a chtěl bych raději investovat do vstřiků než do softuu bo mi mechanik řekl že mi jeden vstřik koktá a kdoví kolik to má najeto takže raději tak.... dík za info..
Golf III Variant ALE , CHip,KAT+EGR off,Podvozek,205/40R17 G IV Look Hella
T4 Caravelle 2.5 dti 75kw zatim základ
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: T4 2,5 TDI 75 kw

Příspěvek od lesek »

vancar píše:Taky nechci otravovat novým tématem tak zkusím nejprve zde.. mám T4 TDI 75 kw a řeším výkon a ruku v ruce servis moje otázka je zle nějakýma tryskama dosáhnout zvýšení výkonu jako u 1,9 tdi 66kw že se daj trysky místo chipu a jede to podobně ?? jestli ano prosím o typ trysek který se tam dávaj nikde sem to nevyčetl a chtěl bych raději investovat do vstřiků než do softuu bo mi mechanik řekl že mi jeden vstřik koktá a kdoví kolik to má najeto takže raději tak.... dík za info..
já si dával na moje ACV 102ps, SPRINT 502. auto krásně ožilo a sbíralo se líp než AXG 150ps co mám teď... chce to zaslepit EGR.
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

jirkastrachota píše:zdarec, nechci zakládat nové téma, tak se vecpu sem. Možná budu dělat transportera T4 se zadřenym motorem 2,4D. Kdyby to bylo na výměnu, šel by tam dát blok s hlavou z 2,5 TDI, a zbytek nechat(čerpadlo, sání,atd)? prostě větší obsah, přímý vstřik, ale pořád manuálně ovládanej atmosférák???
NE , da dat celej motor 2.5tdi a čerpadla 2,4D A 2.5 TDI holzovi ten ti postaví mechaniku
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Uživatelský avatar
vancar
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 19 úno 2009, 18:10
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od vancar »

nechci z toho žíznivou raketu jen abych to oživil a nejlíp udělal prevent servis než to chipovat to můžu potom kdykoli...-) a stěma 502 když to ožilo tak 764 by měly být znát víc ne ? nebo ví někdo který jsou jako náhrada za origo ? z toho by se dalo usoudit co s tim který co provedou...
Golf III Variant ALE , CHip,KAT+EGR off,Podvozek,205/40R17 G IV Look Hella
T4 Caravelle 2.5 dti 75kw zatim základ
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

mám ten dojem, že 2.5TDI 75kw má stejný trysky jak 1.9 66kw. Takže už trysky z 1.9 81kw by mohly pomoct.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
vancar
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 19 úno 2009, 18:10
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od vancar »

já mám právě dojem že se dávaj z Téčka na 66ku a je to znát takže stejný asi nebudou.. a když už je budu kupovat tak od nich chci max .-)
nikdo fakt neví najisto ????
Golf III Variant ALE , CHip,KAT+EGR off,Podvozek,205/40R17 G IV Look Hella
T4 Caravelle 2.5 dti 75kw zatim základ
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od lesek »

tak jsem se šel podívat na ty původní co mi ležej doma:

origo z ACV 102PS motor Euro3 tam byly DSLA150 P442
origo z AXG 150PS motor Euro3 DSLA150 P1019 (což jsou vlastně 764)

Jinak můj názor je že na ACV ti to se S764 bude dost kouřit. Ono to kouří i s těma S502. A ještě jedna věc na ACV ti to sotva udrží spojka, u mě toho měla plný brejle...
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Uživatelský avatar
vancar
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 19 úno 2009, 18:10
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od vancar »

kouř mi nevadí,ale ta spojka my nejde do hlavy to to ožije o tolik ? vždyť káru 2,5 tuny dává v poho a i co sem koukal tak se dost chipujou to každej s chipem řeší spojku ?
Golf III Variant ALE , CHip,KAT+EGR off,Podvozek,205/40R17 G IV Look Hella
T4 Caravelle 2.5 dti 75kw zatim základ
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“