
Transporter T4
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- daniel.987
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 560
- Registrován: 22 úno 2006, 23:41
- Bydliště: Krkonoše
Dávali jsme nedávno 1Z do TD a s mechanikou a turbem z AHF, celkem to jede pěkně, STK v poho, motory si jsou podobný. Záleží na tom co chceš za výbavu. TD čka nemívali ani klimu, 2,4 žere a nejede. Ideál je 2,5 75KW, po čipu na 95KW spotřeba 5-6,5L. 111KW si vezme víc, větší brzdy, turbo s var. lop., a subjektivně hrubší projev v zátahu. Na druhou stranu delší převody a víc žádaná. Já osobně bych sáhl po 75+čip. Při slušným zacházení najede hodně, výkonem neurazí a spotřebou potěší.este píše:a jeste jeden dotazco snese 1,9 TD 68koní... trysky + chip?? popř jiný turbo?
Sharan ASZ
Octavia AGR
Octavia AGR
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
To si se rozhodl správně.Uvidiš nebudeš litovat.Ale jsou strašně v ceně a pokud to má slušnou výbavu tak je to palba.Do těch přestaveb 3-5míst bych se moc nehrnul dost to teď skrouhli.Radči si to zjisti dopředu u importéra než do toho půjdeš.Jinak přeji štastnou ruku při výběru.este píše:mno ja se dneska už rozhodl že to bude 2,5 75Kw + dieselpowerchip
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
- jirkastrachota
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 657
- Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
- Bydliště: Benešov
zdarec, nechci zakládat nové téma, tak se vecpu sem. Možná budu dělat transportera T4 se zadřenym motorem 2,4D. Kdyby to bylo na výměnu, šel by tam dát blok s hlavou z 2,5 TDI, a zbytek nechat(čerpadlo, sání,atd)? prostě větší obsah, přímý vstřik, ale pořád manuálně ovládanej atmosférák???
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
- jirkastrachota
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 657
- Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
- Bydliště: Benešov
T4 2,5 TDI 75 kw
Taky nechci otravovat novým tématem tak zkusím nejprve zde.. mám T4 TDI 75 kw a řeším výkon a ruku v ruce servis moje otázka je zle nějakýma tryskama dosáhnout zvýšení výkonu jako u 1,9 tdi 66kw že se daj trysky místo chipu a jede to podobně ?? jestli ano prosím o typ trysek který se tam dávaj nikde sem to nevyčetl a chtěl bych raději investovat do vstřiků než do softuu bo mi mechanik řekl že mi jeden vstřik koktá a kdoví kolik to má najeto takže raději tak.... dík za info..
Golf III Variant ALE , CHip,KAT+EGR off,Podvozek,205/40R17 G IV Look Hella
T4 Caravelle 2.5 dti 75kw zatim základ
T4 Caravelle 2.5 dti 75kw zatim základ
Re: T4 2,5 TDI 75 kw
já si dával na moje ACV 102ps, SPRINT 502. auto krásně ožilo a sbíralo se líp než AXG 150ps co mám teď... chce to zaslepit EGR.vancar píše:Taky nechci otravovat novým tématem tak zkusím nejprve zde.. mám T4 TDI 75 kw a řeším výkon a ruku v ruce servis moje otázka je zle nějakýma tryskama dosáhnout zvýšení výkonu jako u 1,9 tdi 66kw že se daj trysky místo chipu a jede to podobně ?? jestli ano prosím o typ trysek který se tam dávaj nikde sem to nevyčetl a chtěl bych raději investovat do vstřiků než do softuu bo mi mechanik řekl že mi jeden vstřik koktá a kdoví kolik to má najeto takže raději tak.... dík za info..
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
NE , da dat celej motor 2.5tdi a čerpadla 2,4D A 2.5 TDI holzovi ten ti postaví mechanikujirkastrachota píše:zdarec, nechci zakládat nové téma, tak se vecpu sem. Možná budu dělat transportera T4 se zadřenym motorem 2,4D. Kdyby to bylo na výměnu, šel by tam dát blok s hlavou z 2,5 TDI, a zbytek nechat(čerpadlo, sání,atd)? prostě větší obsah, přímý vstřik, ale pořád manuálně ovládanej atmosférák???
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

nechci z toho žíznivou raketu jen abych to oživil a nejlíp udělal prevent servis než to chipovat to můžu potom kdykoli...-) a stěma 502 když to ožilo tak 764 by měly být znát víc ne ? nebo ví někdo který jsou jako náhrada za origo ? z toho by se dalo usoudit co s tim který co provedou...
Golf III Variant ALE , CHip,KAT+EGR off,Podvozek,205/40R17 G IV Look Hella
T4 Caravelle 2.5 dti 75kw zatim základ
T4 Caravelle 2.5 dti 75kw zatim základ
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
tak jsem se šel podívat na ty původní co mi ležej doma:
origo z ACV 102PS motor Euro3 tam byly DSLA150 P442
origo z AXG 150PS motor Euro3 DSLA150 P1019 (což jsou vlastně 764)
Jinak můj názor je že na ACV ti to se S764 bude dost kouřit. Ono to kouří i s těma S502. A ještě jedna věc na ACV ti to sotva udrží spojka, u mě toho měla plný brejle...
origo z ACV 102PS motor Euro3 tam byly DSLA150 P442
origo z AXG 150PS motor Euro3 DSLA150 P1019 (což jsou vlastně 764)
Jinak můj názor je že na ACV ti to se S764 bude dost kouřit. Ono to kouří i s těma S502. A ještě jedna věc na ACV ti to sotva udrží spojka, u mě toho měla plný brejle...
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ