Zvedák

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tomas6 píše:No chce to mít štěstí. Ale výrobou bych se ani nezkusil zabývat. Nikdo ti na tom neudělá revizi a pak nějaká blbá náhoda a je průser na světě. Tovární výroba je tovární výroba. A ať je starý jak chce pořád se k němu dají sehnat dokumenty atd.Ber to tak že pod ním budeš ty.Pokud to chceš na doma ber starší a případně ho opravíš ale na denní použití bych bral jedině nový. Nehledě na cenu. A podle mne jedině šroubák.Ono poslouchat zàpadky není nic moc a navíc třeba při montáži motoru potřebuješ drcnout a to u hydrauliky když je v západce nejde.Ideální je jak mám já doma udělané DO.Dělám většinou sám a štelovat motor a ještě odbíhat k tlačítkům je dost na prd.Toť moje poznatky.
Přesně jak píšeš, také jsem honil starší, ale pak jsem sehnal novou hydraulickou v krabicích za 32000 kč, sice čínu ale jde to pěkně, až na to jak píše kolega nade mnou, při manipulaci a strefování je hydro naprd...Kámoš má čínskou mechaniku s matkama z "PVC" a šlape dobře, samozřejmě je to na kutění,ne na profi zátěž...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

čínu nechci z principu, jakože nic, je to můj malej bojkot odlivu práce do této bezedné zmoly, vědomě nic čínskýho nekoupím, ale to jen můj názor

dá se sehnat českej výrobek za solidní peníz, nebo si koupím Itala,němce apod.
Uživatelský avatar
jirkastrachota
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov

Příspěvek od jirkastrachota »

já koupil od kolegovýho otce nějakej starej, komunistickej za deset. Dám mu ložiska a jinak je pěknej. na 2,5 tuny. A oni maj místo něj novej z Kelly.
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

roman1648 píše:čínu nechci z principu, jakože nic, je to můj malej bojkot odlivu práce do této bezedné zmoly, vědomě nic čínskýho nekoupím, ale to jen můj názor

dá se sehnat českej výrobek za solidní peníz, nebo si koupím Itala,němce apod.
Máš pravdu, taky jsem měl názor jako ty, ale bohužel to prakticky nejde uplatnit..Dnes slova, ale vždyť je to německý už bohužel neplatí..Cokoliv co si chceš koupit, je z velké většiny z Číny. Ten rozsah mne až zaráží, snad ani není oblast, kterou by oni minuli..Takže když jsem narazil na tu zdviž, kdy "česká" je minimálně 0 50% dražší, neodolal jsem a musím říci, že díky Číně je mnoho věcí dostupnějších.Třeba jsem si říkal , že nikdy do korejských aut, už jen ten název mě se.e..Jezdit v autě KIA , přejde mne chuť řídit...A co se děje? Oni jsou pomalu lepší než koncern...made in EU..Bohužel
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jo, já to nemyslel tak že německý nebo italský musí být vždycky lepší kvalita, ono bohužel i spoustu věcí pro koncern se dělá v číně, jen je na tom made in Germany nebo EU a nikdo to neví

dělám v Automotive 10 let tak vím co je to za xindl...
na nějakou kvalitu rovnou zapomeň, hlavní je PRODAT, pak je to už jedno
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

mě spadnul jen trabant s toho jeho heveru bez předního kola a jako mám nahnáno navždy..
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, to máš pravdu, ta hranka na té trubce, která měla omezit protočení trybky v trubce, často selhávala, ale ten zvedák jako takový, materiál neměl špatný. Já třeba mám roztahovák ze zvedáku T 603/podobný jako měl Wehrmacht-KDF/ a kolikrát hydrauliku ani nepotřebuji, zvedák má sílu jako ďas.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
MadMar
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 11 črc 2014, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod a Brno

Příspěvek od MadMar »

TDI tech píše:Vyrobit nove a preventivne aspon raz za 2 alebo 3 roky vymenit, ale to zavisi od toho ako casto ho pouzivas. No ked ti rupne auto tak to nieje sranda a uz vonkon com nie ked pod nim stojis :kol1:
měla by tam být co 10cm rohatka západka když závit povolí, ne? cvaká to když jede nahoru....
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
Uživatelský avatar
johnyd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 639
Registrován: 25 dub 2010, 11:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko okr.NM

Příspěvek od johnyd1 »

Nepredáva niekto takýto.http://www.golem-tech.sk/noznicove-zdvi ... vihak.html Niečo také by som potreboval,podobne.
Koleos 2018
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
Ferret
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 30 bře 2015, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferret »

johnyd1 píše:Nepredáva niekto takýto.http://www.golem-tech.sk/noznicove-zdvi ... vihak.html Niečo také by som potreboval,podobne.
kokso moc šikovná vec.... len ta cena (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“