Přesně jak píšeš, také jsem honil starší, ale pak jsem sehnal novou hydraulickou v krabicích za 32000 kč, sice čínu ale jde to pěkně, až na to jak píše kolega nade mnou, při manipulaci a strefování je hydro naprd...Kámoš má čínskou mechaniku s matkama z "PVC" a šlape dobře, samozřejmě je to na kutění,ne na profi zátěž...Tomas6 píše:No chce to mít štěstí. Ale výrobou bych se ani nezkusil zabývat. Nikdo ti na tom neudělá revizi a pak nějaká blbá náhoda a je průser na světě. Tovární výroba je tovární výroba. A ať je starý jak chce pořád se k němu dají sehnat dokumenty atd.Ber to tak že pod ním budeš ty.Pokud to chceš na doma ber starší a případně ho opravíš ale na denní použití bych bral jedině nový. Nehledě na cenu. A podle mne jedině šroubák.Ono poslouchat zàpadky není nic moc a navíc třeba při montáži motoru potřebuješ drcnout a to u hydrauliky když je v západce nejde.Ideální je jak mám já doma udělané DO.Dělám většinou sám a štelovat motor a ještě odbíhat k tlačítkům je dost na prd.Toť moje poznatky.
Zvedák
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nepropadat panice...
- jirkastrachota
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 657
- Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
- Bydliště: Benešov
Máš pravdu, taky jsem měl názor jako ty, ale bohužel to prakticky nejde uplatnit..Dnes slova, ale vždyť je to německý už bohužel neplatí..Cokoliv co si chceš koupit, je z velké většiny z Číny. Ten rozsah mne až zaráží, snad ani není oblast, kterou by oni minuli..Takže když jsem narazil na tu zdviž, kdy "česká" je minimálně 0 50% dražší, neodolal jsem a musím říci, že díky Číně je mnoho věcí dostupnějších.Třeba jsem si říkal , že nikdy do korejských aut, už jen ten název mě se.e..Jezdit v autě KIA , přejde mne chuť řídit...A co se děje? Oni jsou pomalu lepší než koncern...made in EU..Bohuželroman1648 píše:čínu nechci z principu, jakože nic, je to můj malej bojkot odlivu práce do této bezedné zmoly, vědomě nic čínskýho nekoupím, ale to jen můj názor
dá se sehnat českej výrobek za solidní peníz, nebo si koupím Itala,němce apod.
nepropadat panice...
jo, já to nemyslel tak že německý nebo italský musí být vždycky lepší kvalita, ono bohužel i spoustu věcí pro koncern se dělá v číně, jen je na tom made in Germany nebo EU a nikdo to neví
dělám v Automotive 10 let tak vím co je to za xindl...
na nějakou kvalitu rovnou zapomeň, hlavní je PRODAT, pak je to už jedno
dělám v Automotive 10 let tak vím co je to za xindl...
na nějakou kvalitu rovnou zapomeň, hlavní je PRODAT, pak je to už jedno
Jo, to máš pravdu, ta hranka na té trubce, která měla omezit protočení trybky v trubce, často selhávala, ale ten zvedák jako takový, materiál neměl špatný. Já třeba mám roztahovák ze zvedáku T 603/podobný jako měl Wehrmacht-KDF/ a kolikrát hydrauliku ani nepotřebuji, zvedák má sílu jako ďas.. 

nepropadat panice...
měla by tam být co 10cm rohatka západka když závit povolí, ne? cvaká to když jede nahoru....TDI tech píše:Vyrobit nove a preventivne aspon raz za 2 alebo 3 roky vymenit, ale to zavisi od toho ako casto ho pouzivas. No ked ti rupne auto tak to nieje sranda a uz vonkon com nie ked pod nim stojis
Lupo 3L TDI, fše funkční fčetně brzd
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
tipo 1,4 karburátor, opět fše funkční nemám nic off ale zato mám brake pads ON, vzorek na gumách ON, ...
"Když potkáte v kalahári hyenu, musíte ukázat že jste větší než ona."
Nepredáva niekto takýto.http://www.golem-tech.sk/noznicove-zdvi ... vihak.html Niečo také by som potreboval,podobne.
Koleos 2018
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
kokso moc šikovná vec.... len ta cenajohnyd1 píše:Nepredáva niekto takýto.http://www.golem-tech.sk/noznicove-zdvi ... vihak.html Niečo také by som potreboval,podobne.
