ako je to u HDI
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 35
- Registrován: 08 kvě 2013, 19:53
- Bydliště: horna stubna
- Kontaktovat uživatele:
ako je to u HDI
co poviete na motor 2,2 hdi mozem do toho davat olej ma niekto skusenostu t ymto motorom ako to jazdy ci sa kazi? jazdim teraz na peugeot 406 2,1 td z mechanockym cerpadlom nemam stym ziaden problem len sa uz pozeram po niecom lepsom a chcem vediet co by sa dialo keby lejem olej do toho 2,2 hdi
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 35
- Registrován: 08 kvě 2013, 19:53
- Bydliště: horna stubna
- Kontaktovat uživatele:
hehe est eho nemam ale rozmyslam len o kupe. co poznam kazdeho tak my vravy ze tie piezo strekovace su haklive.. co j ena tom pravdy. na mojej 406 beham na cisty olej uz rok a pol ziaden problem ale je to uz preca starsie auto a beham dvakrat mesacne 400km tam 400 km naspet a cchem nieco pohodlnejsie a hlavne rychlejsie..Webo píše:skus
supni mu 50:50 a uvidis ... ked nepojde doplnis naftu a ficis dalej
Myslím si, že se to nebude líbit dopravnímu čerpadlu v nádrži, protože má měděný komutátor a měď se nemá ráda s friťákem. Jinak jak to vezme rail nevím, snad ano a trysky si myslím, že budou v pohodě. Jak to palivo vyhodnotí ŘJ motoru ale netuším.
Jak říká Miloš Slováček - je to o síle strachu, nalej to, jezdi a uvidíš
Jak říká Miloš Slováček - je to o síle strachu, nalej to, jezdi a uvidíš
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Vůbec bych nad provozem s HDIčkem na olej nepřemejšlel. Neutáhne ti to podávací čerpadlo který se v tom oleji po pár kilákách zastaví, natrvalo. Dvě HDI čerpadla jsem sám oddělal a to jedno bylo ůplně nový. Vstřiky na tom odcházejí i na čistou naftu takže si nedokážu představit co to bude dělat na olej.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,