GTB2260VK
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Samozrejme, ze je to lepsi - elektrika bude vzdy rychlejsi a presnejsi nezli cokoliv jineho. Potreba je (v Tvem pripade) zmenit chiptunera, treba na DP, ti uz pro to maji vyvinuty, odzkouseny a davno aplikovany hardware (ktery samozrejme vyzaduje i SW zasah do RJ, bez nej je to k nicemu;) ).Hegesak píše:není lepší to nechat na elektronickou regulaci?a co by bylo potřeba aby se to tam tak zapojilo místo podtlaku?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Forest píše:Samozrejme, ze je to lepsi - elektrika bude vzdy rychlejsi a presnejsi nezli cokoliv jineho. Potreba je (v Tvem pripade) zmenit chiptunera, treba na DP, ti uz pro to maji vyvinuty, odzkouseny a davno aplikovany hardware (ktery samozrejme vyzaduje i SW zasah do RJ, bez nej je to k nicemu;) ).Hegesak píše:není lepší to nechat na elektronickou regulaci?a co by bylo potřeba aby se to tam tak zapojilo místo podtlaku?

Škoda Octavia RS III
VW PAssat B8- 110KW
VW PAssat B8- 110KW
2260VK
chlapi kolik můžu podložit motor pod silentblokama ?
potrebuju se vyhnout problemu skrkani o poloosu je tam fakt malo mista a nechci aby se to nekdy potkalo na tech nasich cestach clovek nikdy nevi...a převařovat se mi taky nechce
mam 4x4 leona na EIBACH pružinách a Bilstein B8 sprint a tvrdy silntblok na spodu motoru
6mm
8mm
10mm ????
potrebuju se vyhnout problemu skrkani o poloosu je tam fakt malo mista a nechci aby se to nekdy potkalo na tech nasich cestach clovek nikdy nevi...a převařovat se mi taky nechce
mam 4x4 leona na EIBACH pružinách a Bilstein B8 sprint a tvrdy silntblok na spodu motoru
6mm
8mm
10mm ????
Já tam mám taky hoodně málo místa jelikož to mám celkem nízko na pružinách.otoč kompresorem co nejvíc k motoru to se pak poloose celkem vyhejbá.
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)