GTB2260VK

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

ted mám nerez svody, ale měl jsem podobnou redukci
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
peter.H
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 23 říj 2011, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter.H »

Dostal som to tam aj bez rezania turba... :)
Seat Leon 1.9TDI ARL EGR,MAF,KAT-OFF,GTB2264VKLR,Firad+80,S3_IC,Brembo334/280
Uživatelský avatar
Hegesak
Přispěvovatel
Příspěvky: 777
Registrován: 04 dub 2010, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Hegesak »

není lepší to nechat na elektronickou regulaci?a co by bylo potřeba aby se to tam tak zapojilo místo podtlaku?
Škoda Octavia RS III
VW PAssat B8- 110KW
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Hegesak píše:není lepší to nechat na elektronickou regulaci?a co by bylo potřeba aby se to tam tak zapojilo místo podtlaku?
Samozrejme, ze je to lepsi - elektrika bude vzdy rychlejsi a presnejsi nezli cokoliv jineho. Potreba je (v Tvem pripade) zmenit chiptunera, treba na DP, ti uz pro to maji vyvinuty, odzkouseny a davno aplikovany hardware (ktery samozrejme vyzaduje i SW zasah do RJ, bez nej je to k nicemu;) ).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Hegesak
Přispěvovatel
Příspěvky: 777
Registrován: 04 dub 2010, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Hegesak »

Forest píše:
Hegesak píše:není lepší to nechat na elektronickou regulaci?a co by bylo potřeba aby se to tam tak zapojilo místo podtlaku?
Samozrejme, ze je to lepsi - elektrika bude vzdy rychlejsi a presnejsi nezli cokoliv jineho. Potreba je (v Tvem pripade) zmenit chiptunera, treba na DP, ti uz pro to maji vyvinuty, odzkouseny a davno aplikovany hardware (ktery samozrejme vyzaduje i SW zasah do RJ, bez nej je to k nicemu;) ).
:-D děkuji za radu
Škoda Octavia RS III
VW PAssat B8- 110KW
LUIGI124
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 22 led 2010, 19:35
Odpovědi: 0
Bydliště: zlín

2260VK

Příspěvek od LUIGI124 »

chlapi kolik můžu podložit motor pod silentblokama ?
potrebuju se vyhnout problemu skrkani o poloosu je tam fakt malo mista a nechci aby se to nekdy potkalo na tech nasich cestach clovek nikdy nevi...a převařovat se mi taky nechce
mam 4x4 leona na EIBACH pružinách a Bilstein B8 sprint a tvrdy silntblok na spodu motoru
6mm
8mm
10mm ????
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

Já tam mám taky hoodně málo místa jelikož to mám celkem nízko na pružinách.otoč kompresorem co nejvíc k motoru to se pak poloose celkem vyhejbá.
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
LUIGI124
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 22 led 2010, 19:35
Odpovědi: 0
Bydliště: zlín

2260 VK

Příspěvek od LUIGI124 »

díkec zkusím s tim otocit nekde jsem kdysi narazil na tema ze se dá motor podložit ale prave nevim jak je to u 4x4 a uz to nemuzu najit....
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

pani... da sa ten kompresor otocit aj dohora???
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

Já si myslím že jo.nesmí vadit vývod baňce atd..
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Uživatelský avatar
peter.H
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 23 říj 2011, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter.H »

Budem citit rozdiel ked dam ladene zvody? teraz mam AGR...
Seat Leon 1.9TDI ARL EGR,MAF,KAT-OFF,GTB2264VKLR,Firad+80,S3_IC,Brembo334/280
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“