Koroze na voze

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
daniel.987
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Odpovědi: 0
Registrován: 22 úno 2006, 23:41
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od daniel.987 »

Před dvaceti lety jsem byl zastánce resistinu s olejem, ale dlouhodobé testy ukázaly trochu nesnášenlivost s origo vosky škoda z výroby, časem jsem přešel výhradně na dinitrol, do dutin u staršího hnědý ML, u novýho 1000, na spodek pouze vosková báze 4942, ale nemá smysl na loupající rez, dráťák na vrtačku, dvě vrstvy Alkytonu a pak viz výše. Syntetika potažmo alkyd, zatím nebyla překonaná. Pro opravdový fajnšmekry je snad už jediná suříková základovka na trhu pellachrom marine minio. :D
Sharan ASZ
Octavia AGR
tpec
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Odpovědi: 0
Registrován: 08 říj 2012, 07:52

Příspěvek od tpec »

Jo, můžu potvrdit, že většina lidí, co tvrdí, že mají Octavie, Golfy, Bory, Leony apod. bez koroze, tak ji jen neumí najít!
Prohlížel jsem si několik velmi zachovalých kusů, u kterých jsem se na korozi zvlášť zaměřil. A byla tam! Po podrobnějším hledání korozi se 99% jistotou najdete minimálně na začátcích prahů. Stačí silou (někdy větší) zabrat za ochranný nástřik a uvidíte, jak se to krásně sloupne a vykoukne na vás rez. A fakt se to tváří jako neporušený nástřik ani nic žádnému poškození nenasvědčuje.
Nemluvím o dvojkových oktách a V golfech, ty reznou jak feldy. Hlavně na začátcích prahů, kde plastový podběh není protažen do kraje a kamínky udělají svoje. Opět to vypadá jako neporušený, ale pod ochranou dělá vlhkost svoje... Nemluvím o kvalitě zpracování ochrany a laků, která se od dob Octavií 1 výrazně zhoršila...
Usuzuji na základě vlastních zkušeností, kdy jsem byl svědkem přelakování prahů u Octavií ročníků 2004-2011, Yetiny, apod. z důvodu oprýskání a následné koroze (auta měly najeto od 35tis do nějakých 300).
Lupino
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2007, 11:37
Bydliště: Orlickoústecko

Příspěvek od Lupino »

14let stará octavia ty žlutá místa je korodotoč.Obrázek
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

marthass píše:to by me taky zajimalo. u O2 2007 mi reznou vsechny 4 prahy (hm)
to mě taky. Sice zadní lem od gum na zadních dveřích není tak hrozný a je tam sedřená jen barva,za to pěkně to začíná kolem krajů ozdobných nášlapových lišt na prazích. Po nalepení tam se lišta opírá o práh a po letech se to prodře a hnije. Takže kdo to tam máte, nalepte pod ty místa 3M folii ať to nezačne taky..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
tpec
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Odpovědi: 0
Registrován: 08 říj 2012, 07:52

Příspěvek od tpec »

Vyhrabal jsem jednu z fotek trošku "horšího" stavu OCTII (2006). Zdůrazňuji, že není po havárii.
Žádnej šlágr, bez péče takhle dopadne hodně aut. Není to holt co to bejvalo, dneska je to spotřební zboží na pár roků a pak to vyhodit.

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“