
Koroze na voze
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- daniel.987
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 560
- Registrován: 22 úno 2006, 23:41
- Bydliště: Krkonoše
Před dvaceti lety jsem byl zastánce resistinu s olejem, ale dlouhodobé testy ukázaly trochu nesnášenlivost s origo vosky škoda z výroby, časem jsem přešel výhradně na dinitrol, do dutin u staršího hnědý ML, u novýho 1000, na spodek pouze vosková báze 4942, ale nemá smysl na loupající rez, dráťák na vrtačku, dvě vrstvy Alkytonu a pak viz výše. Syntetika potažmo alkyd, zatím nebyla překonaná. Pro opravdový fajnšmekry je snad už jediná suříková základovka na trhu pellachrom marine minio. 

Sharan ASZ
Octavia AGR
Octavia AGR
Jo, můžu potvrdit, že většina lidí, co tvrdí, že mají Octavie, Golfy, Bory, Leony apod. bez koroze, tak ji jen neumí najít!
Prohlížel jsem si několik velmi zachovalých kusů, u kterých jsem se na korozi zvlášť zaměřil. A byla tam! Po podrobnějším hledání korozi se 99% jistotou najdete minimálně na začátcích prahů. Stačí silou (někdy větší) zabrat za ochranný nástřik a uvidíte, jak se to krásně sloupne a vykoukne na vás rez. A fakt se to tváří jako neporušený nástřik ani nic žádnému poškození nenasvědčuje.
Nemluvím o dvojkových oktách a V golfech, ty reznou jak feldy. Hlavně na začátcích prahů, kde plastový podběh není protažen do kraje a kamínky udělají svoje. Opět to vypadá jako neporušený, ale pod ochranou dělá vlhkost svoje... Nemluvím o kvalitě zpracování ochrany a laků, která se od dob Octavií 1 výrazně zhoršila...
Usuzuji na základě vlastních zkušeností, kdy jsem byl svědkem přelakování prahů u Octavií ročníků 2004-2011, Yetiny, apod. z důvodu oprýskání a následné koroze (auta měly najeto od 35tis do nějakých 300).
Prohlížel jsem si několik velmi zachovalých kusů, u kterých jsem se na korozi zvlášť zaměřil. A byla tam! Po podrobnějším hledání korozi se 99% jistotou najdete minimálně na začátcích prahů. Stačí silou (někdy větší) zabrat za ochranný nástřik a uvidíte, jak se to krásně sloupne a vykoukne na vás rez. A fakt se to tváří jako neporušený nástřik ani nic žádnému poškození nenasvědčuje.
Nemluvím o dvojkových oktách a V golfech, ty reznou jak feldy. Hlavně na začátcích prahů, kde plastový podběh není protažen do kraje a kamínky udělají svoje. Opět to vypadá jako neporušený, ale pod ochranou dělá vlhkost svoje... Nemluvím o kvalitě zpracování ochrany a laků, která se od dob Octavií 1 výrazně zhoršila...
Usuzuji na základě vlastních zkušeností, kdy jsem byl svědkem přelakování prahů u Octavií ročníků 2004-2011, Yetiny, apod. z důvodu oprýskání a následné koroze (auta měly najeto od 35tis do nějakých 300).
to mě taky. Sice zadní lem od gum na zadních dveřích není tak hrozný a je tam sedřená jen barva,za to pěkně to začíná kolem krajů ozdobných nášlapových lišt na prazích. Po nalepení tam se lišta opírá o práh a po letech se to prodře a hnije. Takže kdo to tam máte, nalepte pod ty místa 3M folii ať to nezačne taky..marthass píše:to by me taky zajimalo. u O2 2007 mi reznou vsechny 4 prahy
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI