96 kw strata vykonu po vymene gumiciek na tryskach vyriešene

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Ocistil jsi vstriky kartacek aspon?? Myslim, spicky co byly spinave od karbonu.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Patrik89
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 05 dub 2011, 08:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Velka lomnica

Příspěvek od Patrik89 »

ultrazvukom vycistene .....Obrázek
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

nahraj tie logy na uloz.to a daj sem odkaz
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Uz jsem zazil 2x stejnej problem, jednou fabie RS a jednou T5 dalo se to na kontrolu vstriku do Bosch servisu a od te doby to proste uz nejelo tak jak melo, lenosny tak jak se pise v predchozich prispevcich, rozvody sedeli tak jak maji, vahadla nastaveny tak jak maji, pozadovany hodnoty sedeli s realnyma, ale nejelo to
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Patrik89 píše:ultrazvukom vycistene .....Obrázek
Tak to je ok, ja jen zkousel, pac hromada blbcu ojede trysky kartacem a je po nich a clovek se uz pta uplne opacne aby dostal z cloveka pravdu. Tak jeste se mohlo stat co jsem zazil, ze si nepovolil prepakovani vstriku pri demontazi a kdyz se montovalo zpet mohlabejt mala vule a nejakej vstrik poskodilu. V mistnim autorizaku to tak udelali pro vymene tesneni pod hlavou.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Patrik89
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 05 dub 2011, 08:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Velka lomnica

Příspěvek od Patrik89 »

no ja som stoho v koncoch rozmyslam ze rozoberiem tie trysky a dam nove špičky..
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Patrik89 píše:no ja som stoho v koncoch rozmyslam ze rozoberiem tie trysky a dam nove špičky..
Tak hodne stesti, ja na to mam pripravek s merakem sily za 40tis :-)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Patrik89
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 05 dub 2011, 08:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Velka lomnica

Příspěvek od Patrik89 »

pred testom v bosch som ich ale vyčistil prve s kefou :D mohlo im to uskodit?
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Patrik89 píše:pred testom v bosch som ich ale vyčistil prve s kefou :D mohlo im to uskodit?
Tak to jsme doma. No jiste ze je tim znicis. Nebylo by to poprve. Poskodi se dirka, a zadny test to ani nezjisti. Mozna nejake zkoumani mikroskopem. Nevim asi se nejak poskori hrany direk.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

tak tím jsi je asi zabil
ale vím taky o vstřikách, které zabili na testech.. předtím auto jelo ok, pak už ne... už bych nikdy pd vstřiky nikam na test nedal, radši zrovna seženu jiné a ušetřím za test který je na nic
Naposledy upravil(a) Vici dne 31 říj 2014, 18:08, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Vici píše:tak tím jsi je asi zabil
ale vím taky o vstřikách, které zabili na testech.. předtím auto jelo ok, pak už ne...
Jj taky zname.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Patrik89
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 05 dub 2011, 08:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Velka lomnica

Příspěvek od Patrik89 »

super uz aspon viem prečo to netaha :D kolko by vysli tie spicky popripade aj vymena ? ja som ich vyčistil poradne s vrtačkou (wallbash) (LOL)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Vstriky AL?
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Patrik89
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 05 dub 2011, 08:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Velka lomnica

Příspěvek od Patrik89 »

za tym cislom maju oznacenie ba a velkym pismom cd pri pohlade zhora
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Patrik89 píše:za tym cislom maju oznacenie ba a velkym pismom cd pri pohlade zhora
Nee hledat je potreba u cisla dilu, 038130073AL
P.S: aha ted ctu ze za cislem 038xxx je BA no takove trysky nemam, mam jen 150P1043 size by to na ne jelo ale neni to nahrada.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“