1,9TDI ALH zvýšení výkonu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1,9TDI ALH zvýšení výkonu
už to tady určitě hodněkrát bylo, ale konkrétní řešení jsem nenašel tak se radši zeptám, motor má v sérii 66kW nyní chip na 85kW nabízí se tedy otázka. když bych měl v ruce dejme tomu 60 tis a chtěl je do toho auta investovat a jít s výkonem ještě výš. co všechno musím udělat? trysky, turbo, ic? hoďte sem nějaké rady, dík moc 
trysky FB race 520 + 12mm hlavu do cerpadla+podavacka do nadrze z PD, spojka asi osvedcena jednohmota preoblozena HDS57, FMIC + vacsie vedenie vzduchu a sacie parohy z 96/110 kw PD. C-cidlo tlaku (300 kPa ktore nasadis az pri uprave softu). Turbo gt1749VB/ GTB1752/ GTB1756.
Tiez porozmyslaj nad lepsimy brzdamy.
S tymto HW mozes mat soft od cca 150-210PS.
Ak som na nieco zabudol tak ma opravte.
Tiez porozmyslaj nad lepsimy brzdamy.
S tymto HW mozes mat soft od cca 150-210PS.
Ak som na nieco zabudol tak ma opravte.
Naposledy upravil(a) toefuk dne 15 lis 2014, 20:04, celkem upraveno 1 x.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Konkretne na to aby si udelal cca 180-195 koní > VB turbo (PD 150 ARL), velkej IC bud ARL stěna (Laďas určitě má) nebo fmic, spojka jak bylo řečeno jednohmota+HDS obložení, trysky race 520. To je vše co potřebuješ, při vyšších výkonech už je nutno 12mm hlava, Podávácí čerpadlo z PDčka a hlavně větší turbo + spojka. Tohle turbo jsem zmiňoval protože je až na hadici k IC, plug and play... Hodně štěstí, jo mimochodem, dobře porozmýšlej, zda neni lepší dát pouze PP764 a naladit od někoho kdo ví co a jak cca 150HP. S VB turbem už není spodek jako býval, spotřeba se samozřejmě taky zvedne, radím ti spíš z toho důvodu aby si pak nebyl zklamanej že máš koně, ale auto už nejezdí za 4,5l a od 1500ot netlačí do sedaček
...btw ještě malá vsuvka to C čidlo je 300kPa
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
no řekněme že čím víc, tím líp, ale nechci to hnát do extrémů, už samotný čip byl hezky poznat a ten udělal cca 19kw tak si nechám radši poradit, ale za nejakých 160-180 koníků bych se nezlobil, je mě jasné že výkon de s cenou, takže když už by to mělo stát víc, tak se spokojím i s méně, přece jen to není nejnovější vůz, a je zbytečné do něj vrážet statisíce. každopádně zatím díky všem za rady.
velký sání k turbu mám, C čidlo mám, spojku mám, podávací čerpadlo mám,brzdy taky turbo VB má kámoš IC by se taky našlo ale ARL stěna nejni zase tak plug&play jak se píše ale taky kdyžtak poradím, SW podle toho odkud jsi kdyžtak SZ...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
Jarda S.
- Aktivista
- Příspěvky: 4306
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
VB třeba tady http://www.turbosport.cz/743-nove-turbo ... 9-tdi.html
nebo mžeš použít hybrida toho vyměníš kus za kus http://www.turbosport.cz/318-tsa180.html
nebo mžeš použít hybrida toho vyměníš kus za kus http://www.turbosport.cz/318-tsa180.html
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw