Třepání spojky při rozjezdu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Je to jak píšeš, pro komfort se třeba u Passata dodávala do dvouhmoty i odpružená lamela., přesně jak je tady již psáno. Kdysi jsem se divil a byl takto poučen. Říkal jsem si, není tam těch pružin nějak moc? Aby nebylo přepružinováno a naopak to nedělalo nějaké švíky...Ale ne, když to vše o.k. je to mech....
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
daniel.987
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Odpovědi: 0
Registrován: 22 úno 2006, 23:41
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od daniel.987 »

Fulltank píše:Me tohle udelal repset od Luku (wallbash) na superbu, coz je podobny auto. Reklamace neuznana a byl krivej pritlacak.
To mě teda řekni, co jsi tam dal, mám stejnou zkušenost s lukem 2x nah..no :x hrozný sr..ky pracovní postup přesně podle nich, kontrola házivosti kliky, speciální vazelína na hřídel, nový šrouby, momenty... atd
Bohužel na můj motor není ofic. alternativa, jedině nabastlit nějakej sachs (wallbash)
Sharan ASZ
Octavia AGR
HonzaGS
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 05 pro 2011, 21:55
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od HonzaGS »

Jednu dobu se objevovaly čínské kopie RepSetu LUK !!! V krásné, řekl bych originál krabici LUK, ale uvnitř byly čínská sračka. Vypekli jsme se asi dvakrát. My naštěstí jen u felicie, kde ta spojka odjela asi 3000km a pak začala zase klouzat. Ale zprávy mám i o RepSetech daleko dražších na jiné auta. U té feldy šla spojka po montáži zmačknout dvouma prstama až na zem.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“