Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Odpovědi: 0
Ano 8x stejne srouby . Jeden vychazi cca 74 kcmarthass píše:Ty šrouby jsou 8x stejné, že?
Jinak to je z té audi? Solidní chip, taky uvažuju:)
Jezdi to pekne ale uz opet chybi kone

Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Šály vyměnené ve 194000 km
http://www.2i.cz/63d294be6d
myslím, že byly úplně v pohodě. BXE 02/2007
šrouby jsou rok staré
Ale ten klid na duši je příjemný:)
http://www.2i.cz/63d294be6d
myslím, že byly úplně v pohodě. BXE 02/2007
šrouby jsou rok staré
Ale ten klid na duši je příjemný:)
Jak píšeš. Zas do toho sedneš a víš, že klidně do Chorvacka a zpět a jediné nad čím budeš přemýšlet je, že sis měl vzít jinou muziku.marthass píše:Šály vyměnené ve 194000 km
http://www.2i.cz/63d294be6d
myslím, že byly úplně v pohodě. BXE 02/2007
šrouby jsou rok staré
Ale ten klid na duši je příjemný:)

Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw.
Ono je někdy dobré, když je motor teplý , třeba před výměnou oleje, když je auto na zdviži, sundat horní kryt motoru /ať nezadržuje hluk/, motor natočit, auto zvednout a pod vanou poslouchat, třeba i naslouchátkem zvuky , co se z ní linou . Dobré srovnání třeba přinese srovnání mezi motory , které mají např. 100000km a pak 2-3 třikrát tolik. Někdy jsou ty zvuky tak úděsné, že se člověk diví, že to ještě vůbec funguje. Já jsem si teď měnil šály u svého benzina, /tach. údaj 220000km/, protože jsem slyšel při rozjezdu hluk, motor ztichl, ale jsem blbec, že jsem tam nedal i hlavní, protože je volná i klika..Tudle jsem dělal PD , které mělo patrně opravdu 60000 km a byla to radost, jak si motor tiše ševelil, byl prostě ještě skvěle utažen... 

nepropadat panice...
jericho-3: jj přesně tohle taky dělám.... Nejvíc ně vyděsil zvuk motoru mýho služebáku (dieslová felda pickup) když jsem prvně měnil olej. To měla najeto asi 200 tkm a říkal jsem si je to pěknej rachot. (když jsem stál pod vanou a poslouchal) Nicméně teď má 450 tkm a motor běží pořád stejně, výměna oleje každých 10 tkm.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
- golf boost
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 115
- Registrován: 30 lis 2012, 13:45
- Bydliště: Rokycany
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0
Nechal jsem si měřit turbo, sice hvízdá, ale tlačí dobře v rozsahu jak má, kontrolu vstriku, ty maji vsechny stejne hodnoty a kontrola vacky a ok. Na skoro 200 tisic jsem spokojeny. Skoda jen tech sal, asi jinak ta 1.9tdi pd tak hroznej motor co do spolehlivosti nebude.
Ackoliv horsi prahy, ty uz reznou.
Tak držím palce, ať je těch ojnic co nejmín a hlavně ať je to šroubama nebo max těma šálama. Už o tom nechci slyšet:)
Ackoliv horsi prahy, ty uz reznou.
Tak držím palce, ať je těch ojnic co nejmín a hlavně ať je to šroubama nebo max těma šálama. Už o tom nechci slyšet:)
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Odpovědi: 0