Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
marthass
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Odpovědi: 0
Registrován: 11 kvě 2011, 07:06

Příspěvek od marthass »

Ty šrouby jsou 8x stejné, že?

Jinak to je z té audi? Solidní chip, taky uvažuju:)
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

marthass píše:Ty šrouby jsou 8x stejné, že?

Jinak to je z té audi? Solidní chip, taky uvažuju:)
Ano 8x stejne srouby . Jeden vychazi cca 74 kc
Jezdi to pekne ale uz opet chybi kone :D http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=135012
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
marthass
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Odpovědi: 0
Registrován: 11 kvě 2011, 07:06

Příspěvek od marthass »

Šály vyměnené ve 194000 km

http://www.2i.cz/63d294be6d

myslím, že byly úplně v pohodě. BXE 02/2007
šrouby jsou rok staré

Ale ten klid na duši je příjemný:)
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2008, 07:25

Příspěvek od Richi »

marthass píše:Šály vyměnené ve 194000 km

http://www.2i.cz/63d294be6d

myslím, že byly úplně v pohodě. BXE 02/2007
šrouby jsou rok staré

Ale ten klid na duši je příjemný:)
Jak píšeš. Zas do toho sedneš a víš, že klidně do Chorvacka a zpět a jediné nad čím budeš přemýšlet je, že sis měl vzít jinou muziku. :)
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ono je někdy dobré, když je motor teplý , třeba před výměnou oleje, když je auto na zdviži, sundat horní kryt motoru /ať nezadržuje hluk/, motor natočit, auto zvednout a pod vanou poslouchat, třeba i naslouchátkem zvuky , co se z ní linou . Dobré srovnání třeba přinese srovnání mezi motory , které mají např. 100000km a pak 2-3 třikrát tolik. Někdy jsou ty zvuky tak úděsné, že se člověk diví, že to ještě vůbec funguje. Já jsem si teď měnil šály u svého benzina, /tach. údaj 220000km/, protože jsem slyšel při rozjezdu hluk, motor ztichl, ale jsem blbec, že jsem tam nedal i hlavní, protože je volná i klika..Tudle jsem dělal PD , které mělo patrně opravdu 60000 km a byla to radost, jak si motor tiše ševelil, byl prostě ještě skvěle utažen... :)
nepropadat panice...
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 759
Odpovědi: 0
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

jericho-3: jj přesně tohle taky dělám.... Nejvíc ně vyděsil zvuk motoru mýho služebáku (dieslová felda pickup) když jsem prvně měnil olej. To měla najeto asi 200 tkm a říkal jsem si je to pěknej rachot. (když jsem stál pod vanou a poslouchal) Nicméně teď má 450 tkm a motor běží pořád stejně, výměna oleje každých 10 tkm.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Taky jsem si říkal, ten rachot je přímo od konstruktéra, takže je to v pohodě..Ale když ojnice podá ruku, patrně bylo něco přeci jen špatně.. :)
Já už jsem vadnej, vedle natočí auto, poslouchám, jedu autobusem poslouchám, sednu do svého a chci být hluchý.... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
golf boost
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Odpovědi: 0
Registrován: 30 lis 2012, 13:45
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od golf boost »

jericho-3 píše: Já už jsem vadnej, vedle natočí auto, poslouchám, jedu autobusem poslouchám, sednu do svého a chci být hluchý.... :)
To jsme na tom mnozí stejně. Možná na to existují nějaké tablety :D
Uživatelský avatar
Jelito
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 04 lis 2013, 20:48
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Jelito »

A nebo osolit radio na plno a hned je tech podivnych zvuku min. :-D
Vw caddy 1,9 Tdi 77 kw BLS 06
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Sa povozte v trojvalci 1.4 TDi PD a potom tie 1.9 vam pridu ako sepot kvetin. Doma este doziva starucka octavia, 1.9, AGR a ten motor si voci fabii tak tichucko pradie (noteeth)
marthass
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Odpovědi: 0
Registrován: 11 kvě 2011, 07:06

Příspěvek od marthass »

Nechal jsem si měřit turbo, sice hvízdá, ale tlačí dobře v rozsahu jak má, kontrolu vstriku, ty maji vsechny stejne hodnoty a kontrola vacky a ok. Na skoro 200 tisic jsem spokojeny. Skoda jen tech sal, asi jinak ta 1.9tdi pd tak hroznej motor co do spolehlivosti nebude.

Ackoliv horsi prahy, ty uz reznou.

Tak držím palce, ať je těch ojnic co nejmín a hlavně ať je to šroubama nebo max těma šálama. Už o tom nechci slyšet:)
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Z ccautodily mi poslali tieto sroby na BLS, je to ok? Obrázek
Mercdes C cdi
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

to je spatny sroub . Srouby pro BXE jsou stejne treba z BKD .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Dik myslel som si

BLS 220 000 km 045 701E
045 701D
Obrázek
Mercdes C cdi
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Inak davam Castrol 15000 507 00, zaujimalo by ma aky olej davas Fulltank, lebo tvoje loziska su jak lusk, sice bude mat vplyv aj index za cislom, ten mas iny..
Mercdes C cdi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“