Stránka 69 z 124

Napsal: 16 kvě 2013, 08:07
od kully dully
:))

Napsal: 16 kvě 2013, 08:12
od kully dully
Tak a kdyz na to teda dam 12mm a mam uz everi a chci k tomu 2260 ...? To nemude treba na 200 ps chodit ..? Je potreba jeste chip. ..:)..?..

Napsal: 16 kvě 2013, 09:20
od dawe2706
kully dully píše:Tak a kdyz na to teda dam 12mm a mam uz everi a chci k tomu 2260 ...? To nemude treba na 200 ps chodit ..? Je potreba jeste chip. ..:)..?..
Když na to dáš 12mm tak z toho bude lokomotiva. Právě v tom drahým softu se na naftě musí ubrat a pak to bude chodit.

Napsal: 10 čer 2013, 15:48
od Parda
Zdravím, zajímavé téma, hezky jsem si početl. Jsem majitelem TDS už 3,5 roku a zatím motoricky bez problému. Spotřeba vyšší (7,5), ale vzhledem k době vzniku ok.
Mám ale menší problém pravděpodobně s podávacím čerpadlem v nádrži. Když se dostanu s naftou pod 15 litrů nebo na červené pole na palivoměru, tak auto přestane jet, chová se jako by nebyla nafta. Prvně jsem to sváděl na špatný palivoměr, ale stačilo s autem se zařazenou rychlostí zatřást a nafta slyšitelně šplouchala. Po dolití nádrže do plna jsem natankoval maximálně 46 litrů (E36 má 60l nádrž). O problému vím a jezdím s tím už těch 3,5 roku, ale bylo by fajn to vyřešit. Napadá někoho něco? Měl jsem to už rozebrané, vyčistil jsem sítko, poté jsem dojel nádrž až skoro do mrtě, ale po nějaké době jsem zase zůstal stát "bez nafty" s palivoměrem na 15 litrech.

Přes nádrž vede kardan, který jí dělí na dvě půlky, tak jestli tohle to může být? Díky za rady.

Napsal: 10 čer 2013, 21:30
od oldaf
Parda píše:Zdravím, zajímavé téma, hezky jsem si početl. Jsem majitelem TDS už 3,5 roku a zatím motoricky bez problému. Spotřeba vyšší (7,5), ale vzhledem k době vzniku ok.
Mám ale menší problém pravděpodobně s podávacím čerpadlem v nádrži. Když se dostanu s naftou pod 15 litrů nebo na červené pole na palivoměru, tak auto přestane jet, chová se jako by nebyla nafta. Prvně jsem to sváděl na špatný palivoměr, ale stačilo s autem se zařazenou rychlostí zatřást a nafta slyšitelně šplouchala. Po dolití nádrže do plna jsem natankoval maximálně 46 litrů (E36 má 60l nádrž). O problému vím a jezdím s tím už těch 3,5 roku, ale bylo by fajn to vyřešit. Napadá někoho něco? Měl jsem to už rozebrané, vyčistil jsem sítko, poté jsem dojel nádrž až skoro do mrtě, ale po nějaké době jsem zase zůstal stát "bez nafty" s palivoměrem na 15 litrech.

Přes nádrž vede kardan, který jí dělí na dvě půlky, tak jestli tohle to může být? Díky za rady.
Nejede ti podávací čerpadlo v nádrži.

Napsal: 11 čer 2013, 09:58
od Parda
oldaf píše:
Parda píše:Zdravím, zajímavé téma, hezky jsem si početl. Jsem majitelem TDS už 3,5 roku a zatím motoricky bez problému. Spotřeba vyšší (7,5), ale vzhledem k době vzniku ok.
Mám ale menší problém pravděpodobně s podávacím čerpadlem v nádrži. Když se dostanu s naftou pod 15 litrů nebo na červené pole na palivoměru, tak auto přestane jet, chová se jako by nebyla nafta. Prvně jsem to sváděl na špatný palivoměr, ale stačilo s autem se zařazenou rychlostí zatřást a nafta slyšitelně šplouchala. Po dolití nádrže do plna jsem natankoval maximálně 46 litrů (E36 má 60l nádrž). O problému vím a jezdím s tím už těch 3,5 roku, ale bylo by fajn to vyřešit. Napadá někoho něco? Měl jsem to už rozebrané, vyčistil jsem sítko, poté jsem dojel nádrž až skoro do mrtě, ale po nějaké době jsem zase zůstal stát "bez nafty" s palivoměrem na 15 litrech.

Přes nádrž vede kardan, který jí dělí na dvě půlky, tak jestli tohle to může být? Díky za rady.
Nejede ti podávací čerpadlo v nádrži.
Jak to myslíš? Vše normálně funguje, jen to nebere těch posledních cca 15 litrů. Ony tam jsou ty čerpadla jako by dvě v jednom, protože je ta nádrž rozdělená na dvě části kvůli kardanu, tak jestli tady je problém v tom přečerpávání? Jestli s tím někdo mám zkušenost?

Napsal: 11 čer 2013, 22:35
od oldaf
Jak víš že ti podávačka funguje? Čerpadlo je tam jen jedno, tlačí ti palivo do druhe půlky nádrže kde strhává i z této půlky palivo a tlačí ho ke vstřikovacímu čerpadlu. To že ti zdechne auto s 15-ti litrama je normální, při nefunkční podávačče to nevytáhne naftu za dna nádrže a táhne to jen vzduch z levé půlky nádrže. Vyzkoušej čerpadlo jestli jede.

Napsal: 12 čer 2013, 13:49
od Parda
Aha, špatně jsem tě pochopil. Ok, zkusím to.

Napsal: 14 čer 2013, 09:28
od pesa84
Dlouho tu je klid.. všichni asi stále ladí.. :) jak na tom ste??

Napsal: 14 čer 2013, 22:05
od oldaf
pesa84 píše:Dlouho tu je klid.. všichni asi stále ladí.. :) jak na tom ste??
Zatím mám naladíno :D

Napsal: 15 čer 2013, 05:52
od pesa84
:D

Napsal: 15 čer 2013, 05:57
od pesa84
oldo, prosím tě, mam dotaz. Mam gt2052v naladěnou, že to luxusně zabírá skoro od nuly :-) a parádně táhne až do cca do 180. Ve 180 to přestane táhnout a v podstatě přestane i jet.. může to být limit turba? asi fakt budu muset dát něco většího.. :(

Napsal: 15 čer 2013, 22:02
od oldaf
pesa84 píše:oldo, prosím tě, mam dotaz. Mam gt2052v naladěnou, že to luxusně zabírá skoro od nuly :-) a parádně táhne až do cca do 180. Ve 180 to přestane táhnout a v podstatě přestane i jet.. může to být limit turba? asi fakt budu muset dát něco většího.. :(
To je takhle složitý říct proč to nejede, myslím že turbem to nebude, Dawe na omeze měl myslím taky 2052 a fungovalo to. Měřil jsi tlak kolik to fouká? Ten čip se dělal až po výměně turba nebo před?

Napsal: 16 čer 2013, 07:34
od pesa84
já vím.. ;)
tlak před sáním mam 1.7baru a chip jsem měl už před montáží. Zatím jsem to zkoušel jen 2x. Jednou s evry modem a podruhé bez a pokaždé stejný výsledek. Čidlo tlaku jsem ještě neměnil jelikož než jsem to sešteloval tak tam bylo cca 1.9baru a nouzák se nekonal. Zřejmě chipem posunul omezení tlaku.. pokud to jde..
ono by to stejně chtělo větší turbo, v cca od 4000 ot. to moc netáhne.. :-)

Napsal: 21 čer 2013, 16:40
od ThatsMe
oldaf píše:11mm hlava se dá použít z patrola 4,2td - zexel
12mm hlava z toyota 4,2td - denso
Oldo, nevíš prosím tě číslo té 11 mm hlavy? Číslo čerpadla jsem našel, ale tu hlavu ne a ne najít. A mám pocit, že na tom starsdiesel ji nemají. Na TD42 jsem tam našel jen 10 mm hlavu, asi na jiný rok...