Napsal: 16 kvě 2013, 08:07

Když na to dáš 12mm tak z toho bude lokomotiva. Právě v tom drahým softu se na naftě musí ubrat a pak to bude chodit.kully dully píše:Tak a kdyz na to teda dam 12mm a mam uz everi a chci k tomu 2260 ...? To nemude treba na 200 ps chodit ..? Je potreba jeste chip. ....?..
Nejede ti podávací čerpadlo v nádrži.Parda píše:Zdravím, zajímavé téma, hezky jsem si početl. Jsem majitelem TDS už 3,5 roku a zatím motoricky bez problému. Spotřeba vyšší (7,5), ale vzhledem k době vzniku ok.
Mám ale menší problém pravděpodobně s podávacím čerpadlem v nádrži. Když se dostanu s naftou pod 15 litrů nebo na červené pole na palivoměru, tak auto přestane jet, chová se jako by nebyla nafta. Prvně jsem to sváděl na špatný palivoměr, ale stačilo s autem se zařazenou rychlostí zatřást a nafta slyšitelně šplouchala. Po dolití nádrže do plna jsem natankoval maximálně 46 litrů (E36 má 60l nádrž). O problému vím a jezdím s tím už těch 3,5 roku, ale bylo by fajn to vyřešit. Napadá někoho něco? Měl jsem to už rozebrané, vyčistil jsem sítko, poté jsem dojel nádrž až skoro do mrtě, ale po nějaké době jsem zase zůstal stát "bez nafty" s palivoměrem na 15 litrech.
Přes nádrž vede kardan, který jí dělí na dvě půlky, tak jestli tohle to může být? Díky za rady.
Jak to myslíš? Vše normálně funguje, jen to nebere těch posledních cca 15 litrů. Ony tam jsou ty čerpadla jako by dvě v jednom, protože je ta nádrž rozdělená na dvě části kvůli kardanu, tak jestli tady je problém v tom přečerpávání? Jestli s tím někdo mám zkušenost?oldaf píše:Nejede ti podávací čerpadlo v nádrži.Parda píše:Zdravím, zajímavé téma, hezky jsem si početl. Jsem majitelem TDS už 3,5 roku a zatím motoricky bez problému. Spotřeba vyšší (7,5), ale vzhledem k době vzniku ok.
Mám ale menší problém pravděpodobně s podávacím čerpadlem v nádrži. Když se dostanu s naftou pod 15 litrů nebo na červené pole na palivoměru, tak auto přestane jet, chová se jako by nebyla nafta. Prvně jsem to sváděl na špatný palivoměr, ale stačilo s autem se zařazenou rychlostí zatřást a nafta slyšitelně šplouchala. Po dolití nádrže do plna jsem natankoval maximálně 46 litrů (E36 má 60l nádrž). O problému vím a jezdím s tím už těch 3,5 roku, ale bylo by fajn to vyřešit. Napadá někoho něco? Měl jsem to už rozebrané, vyčistil jsem sítko, poté jsem dojel nádrž až skoro do mrtě, ale po nějaké době jsem zase zůstal stát "bez nafty" s palivoměrem na 15 litrech.
Přes nádrž vede kardan, který jí dělí na dvě půlky, tak jestli tohle to může být? Díky za rady.
Zatím mám naladínopesa84 píše:Dlouho tu je klid.. všichni asi stále ladí..jak na tom ste??
To je takhle složitý říct proč to nejede, myslím že turbem to nebude, Dawe na omeze měl myslím taky 2052 a fungovalo to. Měřil jsi tlak kolik to fouká? Ten čip se dělal až po výměně turba nebo před?pesa84 píše:oldo, prosím tě, mam dotaz. Mam gt2052v naladěnou, že to luxusně zabírá skoro od nulya parádně táhne až do cca do 180. Ve 180 to přestane táhnout a v podstatě přestane i jet.. může to být limit turba? asi fakt budu muset dát něco většího..
Oldo, nevíš prosím tě číslo té 11 mm hlavy? Číslo čerpadla jsem našel, ale tu hlavu ne a ne najít. A mám pocit, že na tom starsdiesel ji nemají. Na TD42 jsem tam našel jen 10 mm hlavu, asi na jiný rok...oldaf píše:11mm hlava se dá použít z patrola 4,2td - zexel
12mm hlava z toyota 4,2td - denso