Stránka 8 z 12

Napsal: 11 říj 2015, 19:26
od Jarda S.
tlakac3 píše:
toefuk píše:len 11mm hlava da cca o 20% viac paliva
J-ckove cerpadlo je schopne dat o 30% viac paliva
To len tak na doplnenie...
A jakto ze J-čkove umi dat jeste vic,kdyz ma taky 11mm hlavu a stejnou vacku 110ku jako serie cerpadlo s 10mm?V cem se jeste lisi??
proti 66kw čerpadlu se liší ;)

Napsal: 12 říj 2015, 01:28
od tlakac3
toefuk píše:podla mojich vedomosti ma J cerpadlo vacku DE143 a 11mm, ostatne cerpadla DE110 a 10mm (1Z a AHU ma DE115).
Tlakac: pravdepodobne tvojho kamosa niekto o....l o ostru vacku...
Je to mozne ;)

Napsal: 12 říj 2015, 18:29
od Toledak
hiero píše:
TDI tech píše:
hiero píše:Noo este by si mohol ubrat....
ee, ideal je 4.0mg pri zohriatom motore a vypnutych spotrebicoch
aleee vsak som myslel ubrat naftu co je zvysit hodnotu :D hadam to pochopil no a Ja som to dal az na 5.6 mg a furt to ide ako jebnute....ako aj teple starty ok ziadne trasenie pri ubrati alebo pridani plynu atd...
Pochopil, bylo mi jasné jak je to myšleno.

Napsal: 16 led 2016, 10:57
od kraken192
Ahoj mam dotaz mam moznost koupit cerpadlo pise ze je z automatu kod na nem je 028 130 115 A ma toto cerpadlo 11mm hlavu? melo by bejt z motoru 81kw AFN

Napsal: 16 led 2016, 11:38
od toefuk
nie, je to to iste ako AFN s manualom

Napsal: 18 led 2016, 20:36
od meeiro
z jednoho cerpadla z 81 kw jsem dnes vytahnul vacku 105...ale hlava tam byla s 10mm pistkem...

Napsal: 26 lis 2016, 09:59
od Michal99
Neví náhodou někdo jak veliká má být vzdalenost pistku rozdelovaci hlavy pri HÚ čerpadla od hrany co je pod tou velkou zatkou k pistku. Děkuji

Napsal: 11 pro 2016, 17:30
od toby66kw
0.7 mm

Napsal: 04 kvě 2017, 21:46
od Michal99
Mam 11mm hlavu z dti je lepsi pouzit vacku z dti de185 zdvih stejny jako de110 ale nabeh pozvolnejsi.kdyz pouziju de 185 tak tam nafta nepude tolik na jednou tak i prubeh by mel byt lepsi.diky

Napsal: 07 led 2019, 09:54
od Source
Zdravím, oživím trochu tému, plánujem dať do auta 11mm hlavu, z čoho sa pokukať po 11mm hlave ? Je to na octu ASV, pozeral som po čerpadle z automatu ale je to ťažko zohnateľné. Viete poradiť z akých starích áut sa dá zohnať 11mm hlava ?

Ďakujem

Napsal: 07 led 2019, 13:41
od TDI tech
Croma 1.9 / 2.0 TDI a pod.

Napsal: 07 led 2019, 16:45
od Source
Napríklad z 1.9 JTD 110kw ?
Čo pozerám tak len takých je najviac

Napsal: 07 led 2019, 18:16
od turbo kamna power
nn, ze staré cromy s mechanickým čerpadlem. Ale těch bude málo, to bude jednoduší najít čerpadlo z ALH s automatem, nebo z Renaultu 1.9 DTI.

Napsal: 07 led 2019, 22:09
od tlakac3
Co takhle 11,5 Dssr?

Napsal: 10 led 2019, 19:32
od Maris
cin píše:no a mate nekdo tu 12 z Avie v aute ? Zajimalo by mne jestli to funguje stejne jak Bosch nebo Zexel :?
Mám to v káře. Pohoda jahoda. K druhé hlavě z avie ( avia vrakáč ) udělej rovnou repas čerpadla, Po těch 200k km už má něco naběhané a není to naškodu to udělat ani to tolik nestojí ;)

Motor jde trochu klidněji, víc nafty- větší turbo = větší sranda. Pokud máš ale malé turbo ( do těch 81kw) tak 12mm palice je zbytečná. Ta origo 10 bere někde do 130-140hp. Funguje to napohodu, ale je lepší koupit toho Zexela, protože něktěří mají problém se slazení té hlavy k motoru (chip, vstřik a dávka nafty). Konkrétně u mě to tak je, sladit to jde, ale není to ideální (crazy)