Co dovede Castrol
Moderátoři: šulda, Moderátoři
omlovám se ale nemám poslední dobou čas studovat forum
ale mám problém !!!!!!!!!!
složil sem motor ARL (přestavba na rotačku )
nový pístní kroužky , nový hlavní šálky
klikovka přeměřená max 0,02 mm ovalita (na hlavních )
auto - oktan TDI základ ASV (hlava serie -udělaná )
spodek ARL
auto po studeném staru maže 6 barů
po zahřátí (teplota oleje 75°) spadne tlak oleje v soustavě na 2 bary
po forsáži (teplota vody 90° - oleje 110°) je tlak oleje 1bar
tlak je snímán na tělese olejového filtru (dovařil sem na těleso kus hliníku
a udělal do něj závit a dal tam čidlo tlaku )
teplota oleje je snímána v olejové vaně (dovařil sem kus hliníku
a udělal závit a našroubil čidlo )
měřeno je na přístrojích LAMPA ITALY (výrobce - tchaiwan což mě nasralo myslel sem že bude itálie )
je normální tento mazací tak na volnoběh ??? ten 1bar ??
mám pocit že je někde problém , že sem někde udělal chybu
olej je castrol 5w-40
auto se nene chává stát po zahřání na volnoběh
při dochlazování turba sou otáčky na 1500ot/m to maže 2,5-3 bary
po 5ti minutách klidné jizdy se auto okamžitě zdechne
aby to neodsralo turbo nebo klika
je to normální ???
ale mám problém !!!!!!!!!!
složil sem motor ARL (přestavba na rotačku )
nový pístní kroužky , nový hlavní šálky
klikovka přeměřená max 0,02 mm ovalita (na hlavních )
auto - oktan TDI základ ASV (hlava serie -udělaná )
spodek ARL
auto po studeném staru maže 6 barů
po zahřátí (teplota oleje 75°) spadne tlak oleje v soustavě na 2 bary
po forsáži (teplota vody 90° - oleje 110°) je tlak oleje 1bar
tlak je snímán na tělese olejového filtru (dovařil sem na těleso kus hliníku
a udělal do něj závit a dal tam čidlo tlaku )
teplota oleje je snímána v olejové vaně (dovařil sem kus hliníku
a udělal závit a našroubil čidlo )
měřeno je na přístrojích LAMPA ITALY (výrobce - tchaiwan což mě nasralo myslel sem že bude itálie )
je normální tento mazací tak na volnoběh ??? ten 1bar ??
mám pocit že je někde problém , že sem někde udělal chybu
olej je castrol 5w-40
auto se nene chává stát po zahřání na volnoběh
při dochlazování turba sou otáčky na 1500ot/m to maže 2,5-3 bary
po 5ti minutách klidné jizdy se auto okamžitě zdechne
aby to neodsralo turbo nebo klika
je to normální ???
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 589
- Registrován: 22 srp 2009, 20:53
- Bydliště: Praha 9
po pruplachu je to jeste horsi , takze vana pujde dolusupermuf0090 píše:uplne stejny problem jsem resil dnes na O1 1.8 T 6 let jezdila na castrol motor je zasranej jako krava coz je vyditelny uz prostym pohledem do motoru vyckem na ventilovym výku auto je na prodej takze jsem udelal pruplach a snad se to zlepsi , ale uplne stejna zavada po startu hasla kontrolka , po nekolika kilometrech se rozsvitilo mazani a na maxidotu napis STOP po restartu motoru zase okHuml píše:todle je teda benzín, tam to trpí o dost víc, jen jsem to sem chtěl hodit, protože u jiných olejů krom Castrolu jsem se s tím nesetkal, s tak nadměrnou karbonizací, neřekl bych kdyby to dělalo takovej ten hnusnej hnědej povlak, ale todle dělá vrstvy karbonu a ty pak padaj do vany a zbytek už myslím nemusím dodávat, jinak najeto to má asi 250000km.
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
jj, to je jeden z mála, taky jsem ho dával a problémy nebyly, když si lidi vozili kdo ví odkud, ono je to taky tak, že ten problém z karbonováním se týka hlavně benzínů, už jsem to psal v dieselech je to jinakjaneba píše:Mám na starosti asi 60 T5 s motory AXE a BPC,jezděj na SLX3 5W-3O a žádnej problém,žádnej karbon a nic podobnýho,že praskaj písty,sběrače,hlavy a podobně to už je věc jiná,olej měníme po 15tis,motor je uvnitř naprosto čistej
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33945
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
... nic si z toho nedělej, já také koukámbombastiq píše:moje osobní zkušenost s castrolem sou vinikající a nedám na něj dopustit!!!!!!!!!!!
ale jak to tak čtu tak se mi chce brečet jelikož sem vždicky věřil castrolu (už od fichtla) ale koukám tak ani jemu se nedá věřit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Mé Vento (TDI, 66kW) jezdilo u mě celou dobu (cca od 160tkm do 350tkm) na GTX3 alias sudový Protec a bez problémů. Hydra původní, turbo původní,... prostě jsem na motor nemusel hrábnout... (samo, že žhaviče, a rozvody ano).
Teď GIV (AGR) a opět od cca 160tkm do současných 275tkm jezdí na Castrol (nějakej "polosynt" Magnatec)... vlastně teď je tam Motul (byl zadara)

Na interval vždy stačil rozdíl mezi ryskami...
Tak si vyber

... je pravda, že když se olej měnil, tak doopravdy (žádná "razítka") a vždy ze standardních dodavatelských zdrojů (sudy)....
Nechci polemizovat s Humlem... je to pouze má osobní zkušenost
Mimochodem, bavíme o reálných km a né o Oktách v bazaru s 150tkm, které předtím v DE měly 450tkm

GIV Variant TDi ???kW