Stránka 8 z 9
Napsal: 15 pro 2017, 20:11
od octaviask
Biimbo píše:Myslíte že ty dva Nm jsou znát? Ten čínský momenťák co všichni máme stejně cvaká každýmu jinak


asi tak....
Napsal: 15 pro 2017, 20:20
od standa123
Jinak cinsky momentaky nemam. Vsechno Tona a kazdej rok kalibrace.

Napsal: 15 pro 2017, 20:59
od Biimbo
velký 40-200 mám od Hazetu, ale dávat za malý 6500 si nechtělo ani nechce. Čína za 500 slouží ale o přesnosti na 2 Nm si ani nenechávám zdát

Napsal: 15 pro 2017, 21:06
od standa123
Ja je mam z byvale prace

a v nynejsi je mam moznost nechavat kalibrovat. Jinak bych jel urcite v cine.....

Napsal: 15 pro 2017, 21:34
od jericho-3
standa123 píše:Jinak cinsky momentaky nemam. Vsechno Tona a kazdej rok kalibrace.

A kolik je tak ůchylka, i přesto,když vždy po použití momen´ták uvolníš?
Napsal: 15 pro 2017, 22:23
od dhfool
Malej 1-15nm Gedore po cca 200-250 použití odchylka nula. Malé si nechávám kontrolovat, páč to člověk neodhadne... Co mám neznačkové /BGS atd../větší momenťáky, tak ty mají takovou odchylku, že nejdou ani nastavit do rozumného rozmezí, tak mi kluci udělali tabulku nastavená/naměřená hodnota a podle toho se orientuju

Ono u šroubů M10 a výš už to není takové riziko jako u M4...
Když jsem dal na kalibraci kousek z Lídlu, tak odchylka byla 20-300%

Tak mi tam nastavili 120nm a mám to na kola. Prostě se tady ušetřit nedá. Kdo z nás by chtěl prasklou keramickou žhavku ve válci že...
Napsal: 15 pro 2017, 22:38
od octaviask
žhavky na cit v ruke

Napsal: 16 pro 2017, 15:24
od jericho-3
Osobně mám Itala momenťák, Tonu dvakrát/jednu torzní, jednu normální/ a ty nové výtvory nechci, jsou popsané po celé rukojeti , což je nepřehledné..Aby si člověk vzal lupu a luštil, ta je dobrá tak do kanceláře. Samozřejmě ty malé , tam hraje roli každá úchylka, ale ta větší na hlavy určitou toleranci snese..Přiznám se, že jsem nekalibroval ani jednu, ani nevím kde..U hlavy je důležitá hlavně posloupnost a přesné dodržení času dotahování...A mám zato, že konečné dotažení lze poznat, zda je to moc nebo málo..Ale třeba se pletu a oturbené pionýry pod kapotou velkých aut to potřebují na setiny Nm..

Napsal: 14 dub 2018, 00:39
od flyfish215
Napsal: 14 dub 2018, 06:25
od Car diag
Dej to tomu kamaradovi ať ti vymění gumicky na vstřikách, sám se do toho ani nespouštěj.
Napsal: 14 dub 2018, 06:29
od Vici
máš to BRT s DPF?
Napsal: 14 dub 2018, 18:32
od flyfish215
Jo mám to BRT s DPF, a ještě prosím jak je časově a finančně asi náročná ta výměna těch gumiček.Vůbec nevím kde takovou sadu koupit.Poradíte prosím?Děkuju
Napsal: 14 dub 2018, 21:29
od trhac
Nech toho kamaráda ať si sady gumiček objedná sám.Určitě bude vědět kde a za kolik.Práce to může byt na 2 hoďky ale taky na celej den.
Napsal: 15 dub 2018, 06:27
od MirekX
u BRT asi nesundá ventilové víko, musí dolů sání s EGrem, to za 2 hoďky bude dost hoňka...

Napsal: 15 dub 2018, 13:22
od flyfish215
A prosím proč musí dolu i sání a EGR?Měl jsem dříve staršího Sharana a tam to šlo v pohodě a rychle. To je tam kolem toho tak moc abychom se dostali na šrouby na ventilovém víku pod kterým jsou vstřikovače?Děkujuu