Výměna spojky, mechanik tvrdí že setrvačník není dvouhmota.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

na ty novější stojí egr asi třikrát tolik než na starý TDI EA189. Někdo mi říkal že třeba na EA288 OIII RS je egr za víc než 50tis s prací. Měly by to být ty egry co už sajou bez sazí za dpf. Moc se neserou ale když tak to je raketa.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20282
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ať jdou do prdele fakt...
Není to dlouho jsem kupoval v Renocaru EGR na F10 3.0D, ano sice to není takový monstrum jako na koncern dohromady s chladičem spalin, ale cena??
Po slevě příjemných 3680,- KORUN, ne Euro...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“