EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ren'as
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 28 čer 2007, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ren'as »

pepiknet píše:tak já jsem zaslepil plechem a hadičku taky,protože mám nalítáno 150 000km,motor AHF 81kw a vypadalo to takhle:Obrázek
Obrázek[/img]
To je pěknej hnus, jak nebo čím si to sundal. Mám 170tkm tak budu muset čistit. :roll:
Audi A4 Tdi AFN 81kw r.98, S764,EGR off
pepiknet
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 07 kvě 2008, 10:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od pepiknet »

Stačí k tomu sada imbusů(myslím že 6 a 7 imbus),záslepka,kleště na sundání spony na hadici nebo svorku.Celkem dva šrouby na trubce a tři šrouby drží EGR jinak odpojit hadičky a tu hadici,sundat,vyčistit a vrátit zpět se záslepkou a ucpat hadičku co vede do EGRu,já tam našrouboval šroubek
Ren'as
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 28 čer 2007, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ren'as »

ok. ;)
Audi A4 Tdi AFN 81kw r.98, S764,EGR off
Uživatelský avatar
alean
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 13 srp 2006, 09:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od alean »

prosím o radu jak omezit Vagem EGR na GV 1,9TDi BKC.
Hobby
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 23 úno 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Hobby »

Najet do motoru
Procedura login
Vložit kód 12233 pro odblokování serv.funkcí
Otevřít přizpůsobení kanál 3
Čtení přednastavené hodnoty,mělo by být 32768
Nová hodnota zadat 33768
Testovat novou hodnotu
Uložit novou hodnotu
Zavřít
Ventil je omezen
Octavia 1.9 TDI PD,4x4,ATD,100Kw
Uživatelský avatar
alean
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 13 srp 2006, 09:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od alean »

Hobby díkes
ale asi dělám něco špatně protože mi to ukazuje hodnotu jen 8172
načteno Vag 805
Hobby
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 23 úno 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Hobby »

Já to dělám přes Supervag profesional plus.Ale myslím že ty kanály by měly být stejné.
Octavia 1.9 TDI PD,4x4,ATD,100Kw
Uživatelský avatar
Gambller
Přispěvovatel
Příspěvky: 865
Registrován: 24 črc 2008, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumava

?

Příspěvek od Gambller »

Mam seat leon 1.9 tdi 81kw,nejto 97000km, chtel bych ho taky zaslepit,ale nekde sem se dočetl že je lepší necht tam tu hafičku připojenou,že se ten ventil nezatuhne,a nehlási to pak chyby. rok 2003,?
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

RV 2003 to uš asi pozná, skus napřed hadičku a uvidíš ;)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Gambller
Přispěvovatel
Příspěvky: 865
Registrován: 24 črc 2008, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumava

s

Příspěvek od Gambller »

toby66kw píše:RV 2003 to uš asi pozná, skus napřed hadičku a uvidíš ;)
no a když ji necham tu hadičku připojenou,tak by to chybu hlasit nemelo ne?
Uživatelský avatar
Wector's
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 21 říj 2007, 10:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech Republic

Příspěvek od Wector's »

Tak když jí tam necháš zapojenou tak ti tam ty plyny budou chodit normálně,a jestli myslíš jenom to že to zaslepíš plíškem a hadičku necháš zapojenou tak ti to jednotka stejně pozná.Jestli ho chceš mít teda odpojený tak zkus vyndat tu hadicku a pojezdit a kdyz ti to chybu nehodi tak si ho muzes zaslepit i pliskem a nechat tak,ale jestli ti to chybu hodi tak se to da z jednotky taky odstranit.Ja jsem si to nechal odstranit,upravil mi to Reesha a vse slape tak jak ma bez zavad ;) :D
...
Decase
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 31 črc 2008, 06:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Decase »

Dovolil bych poprosit o návod jak zaslepit EGR u Fabia 1.9 TDi r.v.2002. Můj kamarád mechanik má obavy, aby nebyly problémy s hlášením chyb (VAG), jestli auto pojede normálně atd. Předem děkuji :-)
Fabia 1.9 TDi Combi r.v.2002
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

Decase píše:Dovolil bych poprosit o návod jak zaslepit EGR u Fabia 1.9 TDi r.v.2002. Můj kamarád mechanik má obavy, aby nebyly problémy s hlášením chyb (VAG), jestli auto pojede normálně atd. Předem děkuji :-)
Tusim ze to uz vypise hlasku....to sa uz musi riesit v RJ....tusim ze tu na fore s tym ma niekdo skusenosti.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
liboro
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 21 čer 2007, 15:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od liboro »

Čistě teoreticky. Nechybí motoru ten ( i když z výfuku ) vzduch se kterým jednotka automaticky počítá, protože i při akceleraci pokud je ventil zavřený, není zavřený úplně, podle logu je otevřen na 4,8%.
Díky za vysvětlení.
Decase
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 31 črc 2008, 06:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Decase »

midnight_man píše:
Decase píše:Dovolil bych poprosit o návod jak zaslepit EGR u Fabia 1.9 TDi r.v.2002. Můj kamarád mechanik má obavy, aby nebyly problémy s hlášením chyb (VAG), jestli auto pojede normálně atd. Předem děkuji :-)
Tusim ze to uz vypise hlasku....to sa uz musi riesit v RJ....tusim ze tu na fore s tym ma niekdo skusenosti.
Nevím jestli stačí jen ta plechová záslepka, nebo se musí ještě zaslepit ta trubička(hadička či co to tam je), co se musí udělat na RJ aby to nedělalo problémy atd.... Dělal to už na Fabce někdo?
Fabia 1.9 TDi Combi r.v.2002
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“