Bradytec píše:zítra mi přijdou FIRDS. Tak snad to najede alespon 500tis km
Tak ja ch mám na aute už od decembra a v pohodke, najazdil som na nich cca 2500 km a pred 500km boli venku na kontrolu a nastavenie otváracích tlakov a len boli troška zakarbonované. Oproti sérií sa to nedá rovnať ide to o podstatne lepšie..
Jedine čo ma sere že kde robím s meraním na kanale 5 a 6 chybu lebo Kpower aj OBD Dyno mi vyplúvaju udaj 75kW a 200 Nm co je podla mna blbosť... http://leteckaposta.cz/802722662
tak vážení tento prodejce : http://auto.bazos.cz/inzerat/21523502/DSLA150P764.php má pouze okopírovaný obrázek krabičky bosch od mého kamaráda, co prodává origo trysky bosch made in brazil. Taková brazil tryska má totiž na těle trysky napsáno(vyraženo) jak oznčení DSLA150P764, tak i logo BOSCHe a ještě pod označením nápis BRASIL. Takže tyto šmejdy co prodává jsou bůh ví odkud a cena 2500 má akorát nalákat lidi pod doměnkou, že se jedná o odzkoušení bosche viz http://auto.bazos.cz/inzerat/23238501/T ... nt-764.php . Sám mám zkušenost s těmi z toho druhého odkazu a jsou super, otevírací tlaky sedly,práší krásně, sice jsem dal 2000 za kompletní kontrolu s montáží, ale aspoň důkaz, že jsou ok, oproti těm rádoby bosch z prvního odkazu. Takže záleží na vás, jestli chcete riskovat a "ušetřit" 300kč. Srnec
i ja sem koupil bosche made in brazil ale z ebay za 98$ vstriky zkontrolovany,otviraci tlaky ok a najeto cca 2tis km a zatim dobry akorat nevim jestli je potreba jeste vyndat a nechat jeste jednou zkontrolovat ? nebo uz neni potreba,kdyz bylo vsechno ok
Citace z Bazoše:
Trysky bosch brazil DSLA150P764 jsem namontoval na vw golf III 1.9TDI AFN 81kw, na kterém jsem následně upravil mapy pro zvýšení výkonu a další nastavení = výsledná spotřeba 3.6l/100km po ujetí 12ti km cesty po okresních silnicích, přitom výkon motoru znatelně stoupl a nyní je lehce přes 100kw a kroutící moment kolem 330Nm. Samozřejmě palubní pc může proměřovat, ale větší odchylku jak 0.5l/100km nemá a myslím si, že i spotřeba 4l/100km je na min.100kw uctihodná.
Golf III leda 1Z nebo AHU
Jinak proti brazil tryskám nic
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
jini píše:Citace z Bazoše:
Trysky bosch brazil DSLA150P764 jsem namontoval na vw golf III 1.9TDI AFN 81kw, na kterém jsem následně upravil mapy pro zvýšení výkonu a další nastavení = výsledná spotřeba 3.6l/100km po ujetí 12ti km cesty po okresních silnicích, přitom výkon motoru znatelně stoupl a nyní je lehce přes 100kw a kroutící moment kolem 330Nm. Samozřejmě palubní pc může proměřovat, ale větší odchylku jak 0.5l/100km nemá a myslím si, že i spotřeba 4l/100km je na min.100kw uctihodná.
Golf III leda 1Z nebo AHU
Jinak proti brazil tryskám nic
Napr:
MOTOR, VÝKON VOLKSWAGEN GOLF III VARIANT 1.9 TDI 81KW
Druh motoru radový
Umiestnenie motora vpredu naprieč
Príprava zmesi vznetový motor s priamym vstrekom
Preplňovanie turbodúchadlo
Poháňané nápravy predná
Prevodovka Manuálna
Počet rýchl. stupňov (man.) 5
Počet rychl. stupňů (aut.) -
Zdvihový objem 1896 ccm
Počet valcov 4
Počet ventilov 8
Točivý moment 235 Nm
Točivý moment 1900 otáčky/min
Výkon 81 kW
Výkon 110 koní
Výkon 4150 otáčky/min
Maximálna rýchlosť 190 km/h
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h 11.4 s