vstřikovací trysky FIRDS

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 579
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

Bradytec píše:zítra mi přijdou FIRDS. Tak snad to najede alespon 500tis km (rofl)
Tak ja ch mám na aute už od decembra a v pohodke, najazdil som na nich cca 2500 km a pred 500km boli venku na kontrolu a nastavenie otváracích tlakov a len boli troška zakarbonované. Oproti sérií sa to nedá rovnať ide to o podstatne lepšie.. :kun:

Jedine čo ma sere že kde robím s meraním na kanale 5 a 6 chybu lebo Kpower aj OBD Dyno mi vyplúvaju udaj 75kW a 200 Nm co je podla mna blbosť... (LOL) http://leteckaposta.cz/802722662
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
srnisko
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2012, 16:13

Příspěvek od srnisko »

tak vážení tento prodejce : http://auto.bazos.cz/inzerat/21523502/DSLA150P764.php má pouze okopírovaný obrázek krabičky bosch od mého kamaráda, co prodává origo trysky bosch made in brazil. Taková brazil tryska má totiž na těle trysky napsáno(vyraženo) jak oznčení DSLA150P764, tak i logo BOSCHe a ještě pod označením nápis BRASIL. Takže tyto šmejdy co prodává jsou bůh ví odkud a cena 2500 má akorát nalákat lidi pod doměnkou, že se jedná o odzkoušení bosche viz http://auto.bazos.cz/inzerat/23238501/T ... nt-764.php . Sám mám zkušenost s těmi z toho druhého odkazu a jsou super, otevírací tlaky sedly,práší krásně, sice jsem dal 2000 za kompletní kontrolu s montáží, ale aspoň důkaz, že jsou ok, oproti těm rádoby bosch z prvního odkazu. Takže záleží na vás, jestli chcete riskovat a "ušetřit" 300kč. Srnec
vlacek
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Odpovědi: 0
Registrován: 29 dub 2006, 21:27
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od vlacek »

i ja sem koupil bosche made in brazil ale z ebay za 98$ vstriky zkontrolovany,otviraci tlaky ok a najeto cca 2tis km a zatim dobry akorat nevim jestli je potreba jeste vyndat a nechat jeste jednou zkontrolovat ? nebo uz neni potreba,kdyz bylo vsechno ok :)
Octavia 1,9 TDI,AGR,trysky 764,EGR OFF,
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Odpovědi: 0
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

Citace z Bazoše:
Trysky bosch brazil DSLA150P764 jsem namontoval na vw golf III 1.9TDI AFN 81kw, na kterém jsem následně upravil mapy pro zvýšení výkonu a další nastavení = výsledná spotřeba 3.6l/100km po ujetí 12ti km cesty po okresních silnicích, přitom výkon motoru znatelně stoupl a nyní je lehce přes 100kw a kroutící moment kolem 330Nm. Samozřejmě palubní pc může proměřovat, ale větší odchylku jak 0.5l/100km nemá a myslím si, že i spotřeba 4l/100km je na min.100kw uctihodná.
:D :D :D :D :D

Golf III leda 1Z nebo AHU

Jinak proti brazil tryskám nic
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

GIII se běžně dělali AFN (wallbash) (wallbash)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

Jarda S. píše:GIII se běžně dělali AFN (wallbash) (wallbash)
no delali.... aky je problem?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 579
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

jini píše:Citace z Bazoše:
Trysky bosch brazil DSLA150P764 jsem namontoval na vw golf III 1.9TDI AFN 81kw, na kterém jsem následně upravil mapy pro zvýšení výkonu a další nastavení = výsledná spotřeba 3.6l/100km po ujetí 12ti km cesty po okresních silnicích, přitom výkon motoru znatelně stoupl a nyní je lehce přes 100kw a kroutící moment kolem 330Nm. Samozřejmě palubní pc může proměřovat, ale větší odchylku jak 0.5l/100km nemá a myslím si, že i spotřeba 4l/100km je na min.100kw uctihodná.
:D :D :D :D :D

Golf III leda 1Z nebo AHU

Jinak proti brazil tryskám nic
Napr: :kol1:

MOTOR, VÝKON VOLKSWAGEN GOLF III VARIANT 1.9 TDI 81KW
Druh motoru radový
Umiestnenie motora vpredu naprieč
Príprava zmesi vznetový motor s priamym vstrekom
Preplňovanie turbodúchadlo
Poháňané nápravy predná
Prevodovka Manuálna
Počet rýchl. stupňov (man.) 5
Počet rychl. stupňů (aut.) -
Zdvihový objem 1896 ccm
Počet valcov 4
Počet ventilov 8
Točivý moment 235 Nm
Točivý moment 1900 otáčky/min
Výkon 81 kW
Výkon 110 koní
Výkon 4150 otáčky/min
Maximálna rýchlosť 190 km/h
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h 11.4 s :D
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
golfak01
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2013, 17:55

Příspěvek od golfak01 »

A ja mam s brazil tryskama a neregulovanym 81kW full bar turbem zrychleni 7,8s :D ale od minulyho tydne je po smrti tak davam teď VA :D
LEON ARL , GTB2260, Firad HF80, muj soft, 265HP 520Nm
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

netopier píše:
Jarda S. píše:GIII se běžně dělali AFN (wallbash) (wallbash)
no delali.... aky je problem?
příspěvek nademnou

GIII leda 1Z nebo AHU (crazy)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

1Z a AHU jsou 66kW.... a 81kW do GIII, Venta se podle tebe dával jaký? Že by AFN 8)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

Jarda S. píše:
netopier píše:
Jarda S. píše:GIII se běžně dělali AFN (wallbash) (wallbash)
no delali.... aky je problem?
příspěvek nademnou

GIII leda 1Z nebo AHU (crazy)
a fakt, .. sorry :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Odpovědi: 0
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

Hoši,
přehlídl jsem nějak, že jde o 81kW a co se to děje? :D
A reagujou i takoví internetoví odborníci, co řeší výměnu převodovky několik stránek 8)

Peace
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
repak
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2010, 15:23

Příspěvek od repak »

nemate niekto skusenosti s tymto? http://www.ebay.de/itm/Einspritzduse-Tu ... 3f139c8e25
urcite to bude tak isto china ale nemusim kupovat z pl
a tu je este 0.230mm
http://www.ebay.de/itm/Einspritzduse-0- ... 1966757%26
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

nešel bych do toho to si radši připlat a vem brazilský bosche se kterýma nejsou problémy ;)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

inzerát nejni zajímavej ale jestli jsou ty faktury co tam má pravdivý tak nemá smysl přemejšlet nad jinýma a kontaktovat danou firmu http://auto.bazos.cz/inzerat/23591133/T ... striky.php
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“