Stránka 8 z 14

Napsal: 03 dub 2013, 19:07
od 19olo88
Bradytec píše:zítra mi přijdou FIRDS. Tak snad to najede alespon 500tis km (rofl)
Tak ja ch mám na aute už od decembra a v pohodke, najazdil som na nich cca 2500 km a pred 500km boli venku na kontrolu a nastavenie otváracích tlakov a len boli troška zakarbonované. Oproti sérií sa to nedá rovnať ide to o podstatne lepšie.. :kun:

Jedine čo ma sere že kde robím s meraním na kanale 5 a 6 chybu lebo Kpower aj OBD Dyno mi vyplúvaju udaj 75kW a 200 Nm co je podla mna blbosť... (LOL) http://leteckaposta.cz/802722662

Napsal: 03 dub 2013, 19:27
od srnisko
tak vážení tento prodejce : http://auto.bazos.cz/inzerat/21523502/DSLA150P764.php má pouze okopírovaný obrázek krabičky bosch od mého kamaráda, co prodává origo trysky bosch made in brazil. Taková brazil tryska má totiž na těle trysky napsáno(vyraženo) jak oznčení DSLA150P764, tak i logo BOSCHe a ještě pod označením nápis BRASIL. Takže tyto šmejdy co prodává jsou bůh ví odkud a cena 2500 má akorát nalákat lidi pod doměnkou, že se jedná o odzkoušení bosche viz http://auto.bazos.cz/inzerat/23238501/T ... nt-764.php . Sám mám zkušenost s těmi z toho druhého odkazu a jsou super, otevírací tlaky sedly,práší krásně, sice jsem dal 2000 za kompletní kontrolu s montáží, ale aspoň důkaz, že jsou ok, oproti těm rádoby bosch z prvního odkazu. Takže záleží na vás, jestli chcete riskovat a "ušetřit" 300kč. Srnec

Napsal: 03 dub 2013, 20:15
od vlacek
i ja sem koupil bosche made in brazil ale z ebay za 98$ vstriky zkontrolovany,otviraci tlaky ok a najeto cca 2tis km a zatim dobry akorat nevim jestli je potreba jeste vyndat a nechat jeste jednou zkontrolovat ? nebo uz neni potreba,kdyz bylo vsechno ok :)

Napsal: 03 dub 2013, 21:21
od jini
Citace z Bazoše:
Trysky bosch brazil DSLA150P764 jsem namontoval na vw golf III 1.9TDI AFN 81kw, na kterém jsem následně upravil mapy pro zvýšení výkonu a další nastavení = výsledná spotřeba 3.6l/100km po ujetí 12ti km cesty po okresních silnicích, přitom výkon motoru znatelně stoupl a nyní je lehce přes 100kw a kroutící moment kolem 330Nm. Samozřejmě palubní pc může proměřovat, ale větší odchylku jak 0.5l/100km nemá a myslím si, že i spotřeba 4l/100km je na min.100kw uctihodná.
:D :D :D :D :D

Golf III leda 1Z nebo AHU

Jinak proti brazil tryskám nic

Napsal: 03 dub 2013, 21:40
od Jarda S.
GIII se běžně dělali AFN (wallbash) (wallbash)

Napsal: 03 dub 2013, 22:03
od netopier
Jarda S. píše:GIII se běžně dělali AFN (wallbash) (wallbash)
no delali.... aky je problem?

Napsal: 03 dub 2013, 23:07
od 19olo88
jini píše:Citace z Bazoše:
Trysky bosch brazil DSLA150P764 jsem namontoval na vw golf III 1.9TDI AFN 81kw, na kterém jsem následně upravil mapy pro zvýšení výkonu a další nastavení = výsledná spotřeba 3.6l/100km po ujetí 12ti km cesty po okresních silnicích, přitom výkon motoru znatelně stoupl a nyní je lehce přes 100kw a kroutící moment kolem 330Nm. Samozřejmě palubní pc může proměřovat, ale větší odchylku jak 0.5l/100km nemá a myslím si, že i spotřeba 4l/100km je na min.100kw uctihodná.
:D :D :D :D :D

Golf III leda 1Z nebo AHU

Jinak proti brazil tryskám nic
Napr: :kol1:

MOTOR, VÝKON VOLKSWAGEN GOLF III VARIANT 1.9 TDI 81KW
Druh motoru radový
Umiestnenie motora vpredu naprieč
Príprava zmesi vznetový motor s priamym vstrekom
Preplňovanie turbodúchadlo
Poháňané nápravy predná
Prevodovka Manuálna
Počet rýchl. stupňov (man.) 5
Počet rychl. stupňů (aut.) -
Zdvihový objem 1896 ccm
Počet valcov 4
Počet ventilov 8
Točivý moment 235 Nm
Točivý moment 1900 otáčky/min
Výkon 81 kW
Výkon 110 koní
Výkon 4150 otáčky/min
Maximálna rýchlosť 190 km/h
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h 11.4 s :D

Napsal: 03 dub 2013, 23:17
od golfak01
A ja mam s brazil tryskama a neregulovanym 81kW full bar turbem zrychleni 7,8s :D ale od minulyho tydne je po smrti tak davam teď VA :D

Napsal: 03 dub 2013, 23:54
od Jarda S.
netopier píše:
Jarda S. píše:GIII se běžně dělali AFN (wallbash) (wallbash)
no delali.... aky je problem?
příspěvek nademnou

GIII leda 1Z nebo AHU (crazy)

Napsal: 04 dub 2013, 08:03
od Slavkov
1Z a AHU jsou 66kW.... a 81kW do GIII, Venta se podle tebe dával jaký? Že by AFN 8)

Napsal: 04 dub 2013, 11:47
od netopier
Jarda S. píše:
netopier píše:
Jarda S. píše:GIII se běžně dělali AFN (wallbash) (wallbash)
no delali.... aky je problem?
příspěvek nademnou

GIII leda 1Z nebo AHU (crazy)
a fakt, .. sorry :)

Napsal: 04 dub 2013, 18:54
od jini
Hoši,
přehlídl jsem nějak, že jde o 81kW a co se to děje? :D
A reagujou i takoví internetoví odborníci, co řeší výměnu převodovky několik stránek 8)

Peace

Napsal: 02 kvě 2013, 20:35
od repak
nemate niekto skusenosti s tymto? http://www.ebay.de/itm/Einspritzduse-Tu ... 3f139c8e25
urcite to bude tak isto china ale nemusim kupovat z pl
a tu je este 0.230mm
http://www.ebay.de/itm/Einspritzduse-0- ... 1966757%26

Napsal: 02 kvě 2013, 23:30
od Jarda S.
nešel bych do toho to si radši připlat a vem brazilský bosche se kterýma nejsou problémy ;)

Napsal: 07 kvě 2013, 11:34
od Jarda S.
inzerát nejni zajímavej ale jestli jsou ty faktury co tam má pravdivý tak nemá smysl přemejšlet nad jinýma a kontaktovat danou firmu http://auto.bazos.cz/inzerat/23591133/T ... striky.php