Stránka 71 z 132
Napsal: 16 lis 2014, 19:37
od dolar100
Semak píše:detail vrchných ložísk.

Toto vyzera podla mojho laickeho nazoru dost naprd, o 2 minuty 12....
Napsal: 16 lis 2014, 23:53
od šulda
Pája 19>> Díky

Napsal: 17 lis 2014, 01:08
od Fulltank
v tydnu sem hodim fotky sal co jsem vyndal z bxe 2008 najeto 180tis LL.
Napsal: 17 lis 2014, 09:06
od jericho-3
RomanF píše:Motor BLS, pri vymene ojnicnich lozisek najeto kolem 390.000 km
Olej Mobil 1 ESP Formula meneny po 15.000 km, od 140.000 km (auto je dovoz z DE)
Cisla: 045701 a 045701A

Tohle bych řekl, že je ukázka, jak to má být a pokud je to origo, všechna čest majiteli..Ta Jetta asi moc nemazala...

Napsal: 17 lis 2014, 13:12
od MattKE
Zdravim,
pre pokoj v dusi som dal aj ja vymenit salky+sruby na octavii 2008 BXE (najazdenych 200 tis. km - neviem ci real - dovoz FR)
Tu je foto povodnych sal:
045701D, 045701E:
Co myslite v akom stave uz boli?
Napsal: 17 lis 2014, 14:39
od šulda
Nevím kde všude ve vlákně ale třeba na předchozí straně máš vyjádření u lépe vypadajích šál
jericho-3 píše:jakmile kouká měď už je vůle jako prase...
Napsal: 17 lis 2014, 16:38
od Lewik777
No ako pozeram na tieto ojnicne loziska tak na 200 000km to vobec nevyzera alebo ozaj bol pouzivany velmi zly olej a meneny dost neskoro.
Ja tomu davam takych 300 000km az 350 000km podla toho vysuchania az skoro do medi.
Napsal: 17 lis 2014, 17:29
od jericho-3
šulda píše:Nevím kde všude ve vlákně ale třeba na předchozí straně máš vyjádření u lépe vypadajích šál
jericho-3 píše:jakmile kouká měď už je vůle jako prase...
Sorry, kolikrát se opakuji, ale když vidím takovou šálu, v dnešní době plné keců o úžasných olejích s kosmickou směsí, tak si říkám, to M6AD nebylo zas tak špatné...

Napsal: 17 lis 2014, 18:16
od šulda
jericho-3>> To nebylo na tebe, proto napřed txt a pak citace tvého postu pro
MattKE na jeho otázku
"Co myslite v akom stave uz boli?" když už to tu má

Jinak si nemyslím že je to o olejích, ty auta jsou v takovém stavu jak je o ně postaráno a když někdo jezdí 250tkm s výměnou po 30tkm kterou bez problémů přetáhnou o 20tkm (někteří pitomci i o 50tkm) tak je jedno jakej máš olej a nezáleží ani na náchylným motoru jako je BXE

Jak sem tu někde četl tak někdo lil i vyjetej olej, tomu už říkám fajnšmekr

Napsal: 17 lis 2014, 18:57
od Pája 19
toth.stefan píše:
Toto zostalo z ložísk z rozsypanej Jetty BXE........
Můžeš přihodit čísla těch šál Štefane?
Napsal: 17 lis 2014, 20:47
od Biimbo
podle mě to není ani tak tím longlife olejem když se po těch 30 tis vymění, jako tím že ty šály jsou z nevhodnýho materiálu. Horní mají jiná čísla, spodní taky. Ty horní jsou bývají vydřený celý a jako když utne jsou spodní jsou většinou bez nějakýho většího defektu byť jsou míň zatěžovaný. Já taky přemýšlím co se svým BXE, ale jde potichu, výroba je polovina 2006,najeto 245tis podstivých a měněných po 30 tis. Tak na to zatím asi dlabu..
Napsal: 17 lis 2014, 21:42
od šulda
Tak pokud měníš po 30tkm tak chápu obhajobu LL ale ono to není jen o těhle šálách, takže LL je v poho jen je nevhodný materiál asi v celým motoru.
Napsal: 17 lis 2014, 21:59
od jericho-3
A neměla by tohle řešit právě továrna, která doporučuje LL? Když dám půl mega za auto, měl bych mít jistotu, že inženýři v továrně ví o co gou..Jestli ne, tak ať dělají pastičky na myši. Pořád nechápu, proč jsou lidé z koncernu tak ujetý..Motory mu moc nejdou, koupit starší auto této firmy vyžaduje kutila nebo automechanika nebo velké konto...
Napsal: 17 lis 2014, 22:07
od šulda
jericho-3 píše:Motory mu moc nejdou
Jen aby to (všechno) nebylo cílené

Napsal: 17 lis 2014, 22:15
od jericho-3
Tomu se mi pořád nechce věřit. Mám tady AR 166 2,4 JTD a opravuje se leccos, ale motor ne, majitel nepamatuje, že by měl motor nějaký problém..Jsou to housličky, ale děláš ojetý PD a tomu je pořád něco a když ne tak má zvuk jak žentour..Bohužel....
