
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tohle auto znamJeny píše:Na co dělat přírubu, když to jde takhle jednoduše. O1 RS dodělávka FMIC cca 20 spojů+spony co bych nedal ani na zahradní hadici. Auto padá do nouze po montáži FMIC. Klučina umoudřil vyměnil N75 nepomohlo prý musí dát turbo K04
. Ve vedení díra není vždyť je to přeci KIT
![]()
To si děláš srandu...TheJarko895 píše:Co s tym je?
http://www.mojevideo.sk/video/1e60d/cud ... antom.html
Blbe zapojeny trubky na posilovaci. Stalo se mi to na t4TheJarko895 píše:Co s tym je?
http://www.mojevideo.sk/video/1e60d/cud ... antom.html
Nechtěl bych zrovna nulovat počítadlo km jakoFulltank píše:Blbe zapojeny trubky na posilovaci. Stalo se mi to na t4TheJarko895 píše:Co s tym je?
http://www.mojevideo.sk/video/1e60d/cud ... antom.html
... only S764Osobně ho neznám ale podiskutoval jsem s ním, když jsem viděl co tam vyrábí a stále dokola jsem mu povídal netěsnost, netěsnost, když pořád kňučel, že mu to nejede. Pak dal zpět origo IC s vedením a pořád mu to nejelo a znova říkám netěsnost nebo už jsi odkouřil turbo. Po asi 14 dnech píše v RS clubu na FB, tak všichni kdo mi radili ať vyměním turbo si můžou jít měnit. Měl odrbaný zobáčky bajonetu někde na vedení za motorem nebo co. Pak jsem mu jenom napsal, takže netěsnost?P.e.p.i.n píše:S tim čidlem taky moc dobře vim komu to patří...Na skodahome profilek..

Jeny píše:Osobně ho neznám ale podiskutoval jsem s ním, když jsem viděl co tam vyrábí a stále dokola jsem mu povídal netěsnost, netěsnost, když pořád kňučel, že mu to nejede. Pak dal zpět origo IC s vedením a pořád mu to nejelo a znova říkám netěsnost nebo už jsi odkouřil turbo. Po asi 14 dnech píše v RS clubu na FB, tak všichni kdo mi radili ať vyměním turbo si můžou jít měnit. Měl odrbaný zobáčky bajonetu někde na vedení za motorem nebo co. Pak jsem mu jenom napsal, takže netěsnost?P.e.p.i.n píše:S tim čidlem taky moc dobře vim komu to patří...Na skodahome profilek..