
BMW 325 TD TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Když už jsem teda misto pozorovaní začal i psát, musím poznamenat tohle:
Od tý doby co se to stalo mě, razim teorii, že kdo nevyndal za jízdy motor z auta je u mě hovno mechanik 
Vítej do klubu!mev1 píše:... jsem urval motor z drzaku...


BMW 325tds - Velký cooler + Chip = 131kW / 370N.m
BMW 325td + GT2559V - R.I.P.
BMW 325tds + GT2260V + 12mm na elektrice
400m - 13,8s
K27 R.I.P.
BMW 325td + GT2559V - R.I.P.
BMW 325tds + GT2260V + 12mm na elektrice

K27 R.I.P.
No ja jsem na tom špatně potom co jsem v olomouci urval motor mi auto tak 2 měsice stalo z olejem v nadrzi, pak sem si stavěl nové čerpadlo a tak jsem si všechno rozšteloval, pak tam přišlo misto gt2260v rovnou velky turbo a ted mam problem to sladit, olej se usadil na spod nadrze a je tak husty ze si s nim podavacka v nadrzi neporadi, auto huli a nechce jet natlacim max 1bar na tom velkem turbu... Takze musim vypustit nadrz dat tam naftu a nejak to doladit, uz jsem na to hodne zvedavy, jinak uz jsem dodelal i celonerezovy vyfuk v prumeru 70mm
, snad uz to dneska nejak doladim, mam pak nafocne nejake nove fotky jak je to uz doskladane, ale jeste jsem se nedostal doma k pocitaci abych je sem dal..

BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
tak abych to tady znova trochu oživyl tak dnes jsem nahodil na tdso co mam na běžné ježdění 11mm rozdělovací hlavu na el. čerpadlo, tlak turba je cca 1,5baru a je to absolutně bez kouře i v nízkých otáčkách, ale výkonová změna mi ani nějak nepříjde, čekal sem od toho více, takže budu muset pořešit chip, musel jsem to docela dost stáhnout na poloze el. hlavičky abych snížil otáčky a motor nehoupal, ale znatelná změna je, že ma motor větší sílu už na volnoběh, dříve po zapnutí/ vynutí klimy se motor škubl a jakoby zakolísaly otáčky, ted to poznám už jen na zvuku že se sepne vrtule a klima kompresor s otáčkami to vubec nehne
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
To nastve no... To uz predpokladam nikdo spravovat nebude..? A do ceho si to vletel ze to slo tak vysoko?
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Spravovat určitě ne.. Mám jeste jednu volnou kasli tak uvidim jestli sezenu turbo ze bych to do ni soupnul.. Vletěl jsem do pangejtu kde na mě čekal strom..
BMW 325tds - Velký cooler + Chip = 131kW / 370N.m
BMW 325td + GT2559V - R.I.P.
BMW 325tds + GT2260V + 12mm na elektrice
400m - 13,8s
K27 R.I.P.
BMW 325td + GT2559V - R.I.P.
BMW 325tds + GT2260V + 12mm na elektrice

K27 R.I.P.
chlapi řešíme s Oldou jednohmotnostní setrvačníky na TDSo a ja ho budu nechávat vyrábět, bude to na spojku z 530d 135kw případně x5 kterou používám ja a olda tak kdo by měl zájem o nový jednohmotnostní setrvák tak se ozvěte, při více kusech by i výroba vyšla levněji a už nebudeme muset řešit rozlousklé dvouhmoty, váhově jsem ho navrhl tak že bude cca o 2kg lehčí oproti dvouhmotě takže něco málo přez 10kg kdo bude mít zájem pište do mi do interky nabo na 773601978
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
- kully dully
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 31 bře 2013, 09:22
- Bydliště: pribram
No tak to si s tim moc dlouho nejezdil, jak dopadla K26 je po ni?
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw