Stránka 75 z 124
Napsal: 09 črc 2013, 23:12
od picimuri
Děkuju pěkně!

Napsal: 09 črc 2013, 23:57
od picimuri
Když už jsem teda misto pozorovaní začal i psát, musím poznamenat tohle:
mev1 píše:... jsem urval motor z drzaku...
Vítej do klubu!

Od tý doby co se to stalo mě, razim teorii, že kdo nevyndal za jízdy motor z auta je u mě hovno mechanik

Napsal: 10 črc 2013, 22:16
od jericho-3
Jednoho takového "mechanika" znám, jel svou obvyklou městkou střelbu na silné motorce a děda mu tam vjel se š 1000 Mb a on mu vytrhl motor i s upevňující trubkou z auta , který zůstal na chodníku..On byl jen lehce pomlácen...

Napsal: 17 črc 2013, 05:18
od pesa84
máš to pěkný meve, a jak jsi na tom teď? už to taky jezdí jako oldovi?
Napsal: 17 črc 2013, 10:32
od oldaf
Mně to taky zatim moc nejezdí, nejde to pořádně nafouknout, zatím jsem na 2,6baru
Napsal: 17 črc 2013, 11:20
od mev1
No ja jsem na tom špatně potom co jsem v olomouci urval motor mi auto tak 2 měsice stalo z olejem v nadrzi, pak sem si stavěl nové čerpadlo a tak jsem si všechno rozšteloval, pak tam přišlo misto gt2260v rovnou velky turbo a ted mam problem to sladit, olej se usadil na spod nadrze a je tak husty ze si s nim podavacka v nadrzi neporadi, auto huli a nechce jet natlacim max 1bar na tom velkem turbu... Takze musim vypustit nadrz dat tam naftu a nejak to doladit, uz jsem na to hodne zvedavy, jinak uz jsem dodelal i celonerezovy vyfuk v prumeru 70mm

, snad uz to dneska nejak doladim, mam pak nafocne nejake nove fotky jak je to uz doskladane, ale jeste jsem se nedostal doma k pocitaci abych je sem dal..
Napsal: 04 srp 2013, 21:08
od mev1
tak abych to tady znova trochu oživyl tak dnes jsem nahodil na tdso co mam na běžné ježdění 11mm rozdělovací hlavu na el. čerpadlo, tlak turba je cca 1,5baru a je to absolutně bez kouře i v nízkých otáčkách, ale výkonová změna mi ani nějak nepříjde, čekal sem od toho více, takže budu muset pořešit chip, musel jsem to docela dost stáhnout na poloze el. hlavičky abych snížil otáčky a motor nehoupal, ale znatelná změna je, že ma motor větší sílu už na volnoběh, dříve po zapnutí/ vynutí klimy se motor škubl a jakoby zakolísaly otáčky, ted to poznám už jen na zvuku že se sepne vrtule a klima kompresor s otáčkami to vubec nehne
Napsal: 06 srp 2013, 08:11
od picimuri
Tak já jsem dojezdil... Bohužel rána šla přesně na turbo...
Napsal: 06 srp 2013, 12:22
od mev1
To nastve no... To uz predpokladam nikdo spravovat nebude..? A do ceho si to vletel ze to slo tak vysoko?
Napsal: 06 srp 2013, 14:58
od picimuri
Spravovat určitě ne.. Mám jeste jednu volnou kasli tak uvidim jestli sezenu turbo ze bych to do ni soupnul.. Vletěl jsem do pangejtu kde na mě čekal strom..
Napsal: 06 srp 2013, 19:47
od Bueno
R.I.P tomu autu.. mě dnes Oldaf dodělával mechaniku a mám KO regulaci na turbu. Takže též budu něco dávat
Napsal: 22 zář 2013, 14:34
od mev1
chlapi řešíme s Oldou jednohmotnostní setrvačníky na TDSo a ja ho budu nechávat vyrábět, bude to na spojku z 530d 135kw případně x5 kterou používám ja a olda tak kdo by měl zájem o nový jednohmotnostní setrvák tak se ozvěte, při více kusech by i výroba vyšla levněji a už nebudeme muset řešit rozlousklé dvouhmoty, váhově jsem ho navrhl tak že bude cca o 2kg lehčí oproti dvouhmotě takže něco málo přez 10kg kdo bude mít zájem pište do mi do interky nabo na 773601978
Napsal: 22 zář 2013, 15:06
od kully dully
ahoj prosim vsechny jaky pouzit svody abych mohl dat vetsi turbo asi z e60 na tds ? a mel turbo u vika ventilu ? .... dekuji za rady
Napsal: 16 říj 2013, 10:57
od Bueno
Tak jsem dojezdil... I když tomu fotka nenasvědčuje, náraz se odehrál cca v 50-60km/h.. Bohužel náraz šel do míst, kde 36 není moc tuhá (před pravé přední kolo) do železobetonové zdi, takže celá pravá strana auta prakticky chybí. Tak opatrně hoši.

Napsal: 16 říj 2013, 11:23
od mev1
No tak to si s tim moc dlouho nejezdil, jak dopadla K26 je po ni?