
BMW 325 TD TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
http://www.youtube.com/watch?v=Ae4Jdrih1MYbjukemen píše:presne tak, ja uz hladim tiez dost na penu ako ma kamos vyvratil do jarku za cinach
ale k tds... mate uz niekto nieco zmerane na brzde.?..alebo nejake video aktualne by sa nenaslo.? Oldaf..
od podobných čísel ta k26 asi daleko nebyla
Tak to je OK. Já poslal taky lamelu na HDS a přítlačák bude novej a tak to nějakou chvíli udržíoldaf píše:dawe2706 píše:Bueno: Na jaké spojce to jezdilo?
Jednohmota, vyrobená,, HDS lamela, přítlačák 3,0d, samostavitelnej.

BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Kolik je dle Vás odborníků hranice u E36 s origo pumpou? Rád bych se jí alespoň přiblížil, než půjdu o krůček dále. No a pokud by mi někdo doporučil co se spojkou (teď už klouže i na 2q). Teda jestli E39 3.0? Mám s tím ještě další plány, tak ať to nedělám na 3x.



Jinak Bueno to mě fakt mrzí, asi mám představu kolik Tě to stálo práce.




Jinak Bueno to mě fakt mrzí, asi mám představu kolik Tě to stálo práce.
E36 TDS el.pumpa 10mm, K26+výfuk trubka+IC Avia+vložka K&N do origo airboxu+olejový chladič E39 TDS. Zatím 0-100 za 8s @ 1,8 bar.
Bosch udává že s 10mm pístkem lze dosáhnout až 25kW na válec. Tzn. nějákejch 150kW. Ale je to katalogový číslo který bude záležet na konkrétním motoru (účinnosti) i na zdvihu vačky v čerpadle. Já měl ve svim aute, (to zbořený před buenem) stovku za nejákejch hrubejch 7-7,5 sec. když sem foukal 1,4 baru. Něměl jsem to na brzdě takže jediný co můžu uvádět je zrychlení
Každopádně jen poznamenám že za 7 sec to má 325i.. když jsem foukal 2,2baru tak už se to zrychleni nedalo poradne zmerit protoze to i pri startu na 2 hrabalo jak blázen (mel jsem tam kratší diferenciál) a při přeřazení, kuli špatně udělané regulaci turbíny, mi dlouho trvalo než se to znovu nafouklo.

BMW 325tds - Velký cooler + Chip = 131kW / 370N.m
BMW 325td + GT2559V - R.I.P.
BMW 325tds + GT2260V + 12mm na elektrice
400m - 13,8s
K27 R.I.P.
BMW 325td + GT2559V - R.I.P.
BMW 325tds + GT2260V + 12mm na elektrice

K27 R.I.P.
No já nechávám ten tlak vyšší, jenom kvůli sousedské loajalitě. Když už mi kamarád, který bydli 2km daleko volá pokaždé, když vyjedu od baráku (výfuk je v origo trubce, ale od pozice původního katu je to 70mm bez zábran)...tak jim tam nemusím nechávat clonu, která by se dala krájet. Na fotce mám odpojený WG, jenom abych zkusil, kolik to dokáže natlačit, ale vyletělo to přes 2bary, spojka v hajzlu a vystřelila mi hadice od IC.
E36 TDS el.pumpa 10mm, K26+výfuk trubka+IC Avia+vložka K&N do origo airboxu+olejový chladič E39 TDS. Zatím 0-100 za 8s @ 1,8 bar.