Napsal: 10 dub 2014, 21:07
zanedbatelni a minimalni... 

Dik KissiLeon/kissiakos píše:fmic.sk
Ja sa často nenaháňam. Vyrástol som už z toho, no už som raz motor popravil na dialnici do Prahy a nerád , by som znova. Niekde som to tu už opisoval.Držal som mu priemerne 170-180km/h asi 50km vzdialenosť a myslím, že vtedy som odpiekol valec, aj keď som domov došiel v pohode. Potom som si dal pre istotu budíky.Bumbaclot píše:135° teplota oleje je hrozně moc. jestli se chceš dlouhodoběji naháňat tak budeš muset ještě zainvestovat do olejovýho chladičechlazení je obecně dost podceňovaný
Čiže aj chladič aj olej? BH doporučil Mobil 5W-50. Zmeniť to?UchoTD píše:a používať ešte aj výkonnejší olej.
Teraz nechápem pointe. Je to zlé naladenéturbo kamna power píše:když se ladí výkon, musí se ladit i chlazení, přeci jen je třeba si pamatovat, že chlazení musí mít cca stejný výkon jako je výkon motoru, fyziku neoblafneš
To je uplne v pohode Tatra si gvili na 180C a jak je jej dobreBumbaclot píše:135° teplota oleje je hrozně moc. jestli se chceš dlouhodoběji naháňat tak budeš muset ještě zainvestovat do olejovýho chladičechlazení je obecně dost podceňovaný
še nezdáš, potešíš legendu z roku 1999.TDI tech píše:To je uplne v pohode Tatra si gvili na 180C a jak je jej dobreBumbaclot píše:135° teplota oleje je hrozně moc. jestli se chceš dlouhodoběji naháňat tak budeš muset ještě zainvestovat do olejovýho chladičechlazení je obecně dost podceňovaný
...nepletete si to,pane,s teplotou motoru?? ...tam je budík do 220°C ,na olejovým je jen do 120°C ....TDI tech píše:To je uplne v pohode Tatra si gvili na 180C a jak je jej dobreBumbaclot píše:135° teplota oleje je hrozně moc. jestli se chceš dlouhodoběji naháňat tak budeš muset ještě zainvestovat do olejovýho chladičechlazení je obecně dost podceňovaný