Stránka 9 z 12

Napsal: 10 dub 2014, 21:07
od brankar30
zanedbatelni a minimalni... :roll:

Napsal: 13 dub 2014, 08:58
od shima
ved je to jednoduche otestovat ... zapoji si teplotu oleja a sleduj co sa udeje

Napsal: 07 čer 2014, 09:56
od vilozx6
Neviete poradiť kde sa dá zohnať IC takých rozmerov - /pracovná plocha/ - výška môže byť aj 120mm

600x140x65 s výstupmi 63mm, prípadne 57mm - Ďakujem

Napsal: 07 čer 2014, 12:57
od Leon/kissiakos
fmic.sk

Napsal: 07 čer 2014, 16:54
od vilozx6
Leon/kissiakos píše:fmic.sk
Dik Kissi ;) , 600, tu sice nie je no skusim tých 550mm . Dúfam, že to pomôže.

Napsal: 14 črc 2014, 13:20
od vilozx6
Meral niekto v upravenej rotačke teplotu oleja? Včera som sa naháňal s BMW a teplota oleja mi vystúpila len na 135C asi na 10 km vzdialenosti. Ako dovi dopo, aby človek dal toľko love do úprav a výkon môže využiť len pár km, aby neublížil motoru. Kámoš mal pravdu. Chceš 200PS - kup si to v serií a nerob pičoviny. Takže po 10km som ubral a išiel si do cieľa 130km/hod s pocitom debile máš 200PS, si ľahší o 4500€ a dám sa sám dole s mojou len sw upravenou oktou (LOL) (LOL) (LOL) lebo zadrem golfa kurva.

Nejde nejde čas vrátit spátky,nejde nejde.....Láďa Křižek :D :D :D

Napsal: 14 črc 2014, 15:08
od Bumbaclot
135° teplota oleje je hrozně moc. jestli se chceš dlouhodoběji naháňat tak budeš muset ještě zainvestovat do olejovýho chladiče ;) chlazení je obecně dost podceňovaný

Napsal: 14 črc 2014, 16:27
od UchoTD
a používať ešte aj výkonnejší olej.

Napsal: 14 črc 2014, 16:31
od vilozx6
Bumbaclot píše:135° teplota oleje je hrozně moc. jestli se chceš dlouhodoběji naháňat tak budeš muset ještě zainvestovat do olejovýho chladiče ;) chlazení je obecně dost podceňovaný
Ja sa často nenaháňam. Vyrástol som už z toho, no už som raz motor popravil na dialnici do Prahy a nerád , by som znova. Niekde som to tu už opisoval.Držal som mu priemerne 170-180km/h asi 50km vzdialenosť a myslím, že vtedy som odpiekol valec, aj keď som domov došiel v pohode. Potom som si dal pre istotu budíky. :roll:

Napsal: 14 črc 2014, 16:33
od vilozx6
UchoTD píše:a používať ešte aj výkonnejší olej.
Čiže aj chladič aj olej? BH doporučil Mobil 5W-50. Zmeniť to? ;) Do chladiča by som nerád investoval.

Napsal: 14 črc 2014, 20:31
od turbo kamna power
když se ladí výkon, musí se ladit i chlazení, přeci jen je třeba si pamatovat, že chlazení musí mít cca stejný výkon jako je výkon motoru, fyziku neoblafneš :)

Napsal: 14 črc 2014, 22:14
od vilozx6
turbo kamna power píše:když se ladí výkon, musí se ladit i chlazení, přeci jen je třeba si pamatovat, že chlazení musí mít cca stejný výkon jako je výkon motoru, fyziku neoblafneš :)
Teraz nechápem pointe. Je to zlé naladené :o , alebo máš na mysli, že tam musí chladič? Bežne dávajú chladič z ARL, to mám aj ja, len neviem, či to niekto merá. S VAG-om to neodmerám, no kua neviem. Nezostáva nič iné len jazdiť kým to nevystúpi a potom light. :(

Napsal: 15 črc 2014, 10:26
od TDI tech
Bumbaclot píše:135° teplota oleje je hrozně moc. jestli se chceš dlouhodoběji naháňat tak budeš muset ještě zainvestovat do olejovýho chladiče ;) chlazení je obecně dost podceňovaný
To je uplne v pohode Tatra si gvili na 180C a jak je jej dobre ;)

Napsal: 15 črc 2014, 10:38
od vilozx6
TDI tech píše:
Bumbaclot píše:135° teplota oleje je hrozně moc. jestli se chceš dlouhodoběji naháňat tak budeš muset ještě zainvestovat do olejovýho chladiče ;) chlazení je obecně dost podceňovaný
To je uplne v pohode Tatra si gvili na 180C a jak je jej dobre ;)
še nezdáš, potešíš legendu z roku 1999. :havaj: takže smelo sa voziť podľa predstáv gavaríš? :D

Napsal: 15 črc 2014, 11:38
od rufus
TDI tech píše:
Bumbaclot píše:135° teplota oleje je hrozně moc. jestli se chceš dlouhodoběji naháňat tak budeš muset ještě zainvestovat do olejovýho chladiče ;) chlazení je obecně dost podceňovaný
To je uplne v pohode Tatra si gvili na 180C a jak je jej dobre ;)
...nepletete si to,pane,s teplotou motoru?? ...tam je budík do 220°C ,na olejovým je jen do 120°C ....