Co dovede Castrol

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
janeba
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 30 bře 2006, 05:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od janeba »

O Castrolu to není,je to jenom o výměně a kilometry zkracovat podle toho v jakym rezimu auto jezdi,hlavne lidi si myslej že když dal long,tak se s autem mužou promenadovat v městkym provozu a vydrží tam 30 tis,u novejch aut se osvědčilo 15 tis,stary do 10 tis,pruběhy typu long jsou neskutečná kravina,možná tak nákladáky s dvouma tis otáčkama,dneska jdu zrovna s Castrolem řešit zapejkající se písty na T5 (LOL)
Uživatelský avatar
Mongo
Přispěvovatel
Příspěvky: 949
Registrován: 16 dub 2007, 16:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mongo »

mhmm po celej tejto debate som dosiel na to preco kamaratova T5ka klakla... a preco pri nizkych otackach presvecovalo mazanie..... pekne.. toto ked mu dam precitat tak uz tam ten Castrol v zivote nenaleje.. a to sa mi smial preco ja lejem do svojho auta Valvoline.. a nechcel mi verit ze som spokojny :D..len ma napadla taka vec predtym aj do mojho auta bol liaty ten magnatec.. jedna sa o benal.. ma uz slusnu porciu km.. ale pri nasledujucej vymene oleja rozmyslam ze tiez zhodim tu olejovu vanu a vycistim ten saci kos... ale zaujima ma.. moze byt zaneseny saci kos pricina toho ze mi pri zvysenych otackach okolo 3000 vybehovala merka na olej?? lebo v poslednej dobre som to uz nepozoroval ako je tam druha napln toho valvolainu...
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
janeba
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 30 bře 2006, 05:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od janeba »

Ten Valvolin taky žádná sláva,většinou normy na am.vozy,nevím jestli to už předělali,ale když tu začínal tak to byla sračka největší,většinou když vylejzá měrka tak je bud ucpanej oddych motoru nebo přichyceny kroužky a motor se tlakuje,ted jsem se dohodl s Castrolem že budu jeden motor provozovat na TWS(AXE) a druhej na magnatec 5W-40(BPC),a uvidí se.Oba jsou nové motory,třeba to vydrží víc než 100 tis,aniž by se to zapeklo a popraskaly písty.Jinak motory jsou po Castrolu nádherně čistý.
Uživatelský avatar
Mongo
Přispěvovatel
Příspěvky: 949
Registrován: 16 dub 2007, 16:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mongo »

motor ako taky je ok... tlaky na to ze ma 280 tis a je to benal su ok .pre zaujimavost su tlaky 10-10-9-10
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
janeba
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 30 bře 2006, 05:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od janeba »

Tak to je divný,ale změnou oleje těžko (hm)
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

po útrapách sme dostali vanu dole, vycistena od bordelu, precistene hrdlo cerpadla, nový olej a dufam ze to uz dá pokoj. Vo vani klasika železný darček...10tka matka a jedna závlačka, tak dúfam že to nie je z mojho motora (wallbash) (wallbash)
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

a z cieho by to bolo? (LOL) :-D
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

Vieš snažím sa nahovoriť si že nie s mojho (LOL). Ono to kludne može byť zavlačka s piestneho čapu...otazka je ako sa dostala von z toho čapu nepoškodená... :?
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
janeba
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 30 bře 2006, 05:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od janeba »

To muže bejt po předchozích opravách,jaky měla matice stoupání,jemný nebo normal a jak vypadala,normální se v motoru nevyskytuje
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

klasická....ziadne specialne stupanie, no tiez som usudil ze to bude asi pozostatok doby minulej :)
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
janeba
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 30 bře 2006, 05:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od janeba »

Někdo tam vzpomínal 1,8 turbo,tam byla konstrukční vada na 4 válci kterej byl špatně chlazenej,to by udělalo s každým olejem :D ,nějak se mi to nezdá,všechny oleje jsou víceméně stejný,TWS jezdíme ve Fiestě D1,která má 550hp a bez problémů,a málokdo jezdí v závodních krámech něco jinýho,myslím že tohle vzniklo,nedodržením výměn,slepou víru ve lhůty Long life,provoz automobilů z druhé ruky bez toho aby nastávající majitel věděl na jakej a v jakým režimu vůz jezdil.U té 1,8 toho karbonu byla kolikrát plná vana a nešel ani ven,Bolka to brala jako reklamku i po záručním proběhu.
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

ono aby to bylo vůbec castrolem

jinak castrol v balení 5l , aj sudovej smrdí karbonem !!! jiný oleje né
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

bombastiq píše:ono aby to bylo vůbec castrolem

jinak castrol v balení 5l , aj sudovej smrdí karbonem !!! jiný oleje né
jak chuti si neskusal? :-D
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

no ja som teraz normalne na pochybách a to som si už 3tí krát prečítal celý toppic a skusenosti z castrolom....
používam Edge turbo diesel a mením po 10tis na AVG rotačke 81kw 260tis nabehane a teraz som v pomykove
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Uživatelský avatar
Vecernicek
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 07 srp 2007, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Btrnio

Příspěvek od Vecernicek »

vita píše:Při těchto cyklech se přes odvětrání prevodovky do stává do skříně prach a hlavně vzdušná vlhkost.
v životě jsem na převodovce neviděl odvětrávací otvor, trubku, cokoliv, vždycky byla hermeticky utěsněna.... to je nějaká novinka ?

(offtopic)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“